Mr.Anki Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Håper den kommer tilbake en gang i tiden.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hjelp! Urk! Jeg var innom gamer.no og nå kommer gamer.no-siden opp hver gang jeg går inn på www.hardware.no. Hvordan kan jeg få tilbake hardware.no? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 helt nederst på siden er det en blå boks der det går ann å bytte skin Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Når skal det komme "Favoritter" i hardware-dynamisk skinnet? Det må jo komme! Også synes jeg egentlig hardware-dynamisk skinnet kunne hvert helt likt som på "vanlig" hardware skinnet. Synes skinnet der er mye ryddigere og fint. Så hadde det hvert sånn bare dynamisk, så hadde det hvert helt konge...! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 kunne ikke sagt det bedre selv. er jo logisk at hw skinnet og dynamisk hw skinnet er like bortsett fra bredda. kanskje en spes grunn til at den dynamiske utgaven er anderledes? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Når skal det komme "Favoritter" i hardware-dynamisk skinnet?Det må jo komme! Også synes jeg egentlig hardware-dynamisk skinnet kunne hvert helt likt som på "vanlig" hardware skinnet. Synes skinnet der er mye ryddigere og fint. Så hadde det hvert sånn bare dynamisk, så hadde det hvert helt konge...! Helt enig. Også må spoilere fikses! Men regner med at det jobbes med saken. Kan noen i Drift forklare meg hvorfor det behøver å ta så lang tid? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Også må spoilere fikses!Fikset, menyen blir oppdatert straks! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Fikset, menyen blir oppdatert straks! Herlig! You're the man, Ueland! Da gjenstår bare den grønne pila vi er så glade i da... Endret 11. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jada, hold tak i balla på jævelen, du! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Også må spoilere fikses!Fikset, menyen blir oppdatert straks! Yes, det er herlig ja! Håper det kommer så fort som mulig! Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ser at man kan velge favortitter i hwdynamisk nå, men "legg til i favoritter" mangler på dropdown menyen på trådene her. Regner med at det er en enkel ting som blir fikset greit. Uansett godt å ha ting tilbake i noenlunde riktig stil. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor var det man skulle sjekke hvis man skulle ha vekk noen tråder fra "min innlegg" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Trykk på knappen "Administrer" Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Merkelig, idag begynte plutselig menyene og vedlegg å fungere igjen Endret 21. desember 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Savner ubesvarte innlegg i IP.Board Pro "/ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg savner menyen til venstre i IP.Board Pro. Må alltid bytte til et annet skin for å finne retningslinjer og nettetikette og slikt (henviser til disse ofte), og så bytte tilbake igjen til IP.Board Pro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg savner menyen til venstre i IP.Board Pro. Må alltid bytte til et annet skin for å finne retningslinjer og nettetikette og slikt (henviser til disse ofte), og så bytte tilbake igjen til IP.Board Pro. Jeg har IP.Board Pro og jeg savner absolutt ikke menyen til venstre, jeg hater den rett og slett. Linkene til retningslinjer og nettikette kunne dog vært plassert i den menyen som allerede er i IP.Board Pro En annen løsning er å lage en duplikat-versjon av IP.Board Pro for de som vil ha en sidemeny. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Lister vises feil i Hardware.no dynamisk. Punktene kommer på profil-delen. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Lister vises feil i Hardware.no dynamisk.Punktene kommer på profil-delen. 1 Jeg ser det der, bruker ff Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Lister vises feil i Hardware.no dynamisk.Punktene kommer på profil-delen. 1 Det gjelder i HW.no ikke-dynamisk også, samt i Akam og Gamer. I Amobil er punktene helt borte... Kunne også tenke meg at alle de unødvendige profildetaljene ble fjernet fra postene i dynamisk-skinet også, det holder med postcount og "ble medlem", slik som i det vanlige HW-skinet. Også den grønne pila da... Endret 22. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg