Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal det komme "Favoritter" i hardware-dynamisk skinnet?

Det må jo komme!

Også synes jeg egentlig hardware-dynamisk skinnet kunne hvert helt likt som på "vanlig" hardware skinnet. Synes skinnet der er mye ryddigere og fint. Så hadde det hvert sånn bare dynamisk, så hadde det hvert helt konge...!

Lenke til kommentar
Når skal det komme "Favoritter" i hardware-dynamisk skinnet?

Det må jo komme!

Også synes jeg egentlig hardware-dynamisk skinnet kunne hvert helt likt som på "vanlig" hardware skinnet. Synes skinnet der er mye ryddigere og fint. Så hadde det hvert sånn bare dynamisk, så hadde det hvert helt konge...!

Helt enig. Også må spoilere fikses!

Men regner med at det jobbes med saken.

Kan noen i Drift forklare meg hvorfor det behøver å ta så lang tid?

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg savner menyen til venstre i IP.Board Pro. Må alltid bytte til et annet skin for å finne retningslinjer og nettetikette og slikt (henviser til disse ofte), og så bytte tilbake igjen til IP.Board Pro.

Jeg har IP.Board Pro og jeg savner absolutt ikke menyen til venstre, jeg hater den rett og slett. Linkene til retningslinjer og nettikette kunne dog vært plassert i den menyen som allerede er i IP.Board Pro :)

En annen løsning er å lage en duplikat-versjon av IP.Board Pro for de som vil ha en sidemeny.

Lenke til kommentar
Lister vises feil i Hardware.no dynamisk.

Punktene kommer på profil-delen.

• 1

Det gjelder i HW.no ikke-dynamisk også, samt i Akam og Gamer. I Amobil er punktene helt borte... :ermm:

Kunne også tenke meg at alle de unødvendige profildetaljene ble fjernet fra postene i dynamisk-skinet også, det holder med postcount og "ble medlem", slik som i det vanlige HW-skinet.

Også den grønne pila da... :roll:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...