Simen1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det går jo an å krympe vinduet fra fullskjerm til f.eks 1024x1170. Det bruker jeg å gjøre på min 24". Da får jeg plass til en drøss med ting ved siden av nettleseren. F.eks winamp, kallkulator, pidgin, pidgin-samtaler og skype. For å gjøre skaleringen så kjapp og enkel som mulig kan du legge inn det nyttige knøttlille programmet Sizer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå funker 1 ny meldig/0 nye meldinger funksjonen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har kommet borti et problem med hovedsiden nå Jeg bruker Firefox. Dropdown-menyen "Tester" havner delvis BAK reklameannonser, slik at de oppføringene som kommer bak annonsen er umulige å velge. Løser problemet med å bruke Opera og filtrere bort annonsen. (kunne sikkert også brukt adblock e.l.) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har kommet borti et problem med hovedsiden nå Jeg bruker Firefox. Dropdown-menyen "Tester" havner delvis BAK reklameannonser, slik at de oppføringene som kommer bak annonsen er umulige å velge. Løser problemet med å bruke Opera og filtrere bort annonsen. (kunne sikkert også brukt adblock e.l.) Det er reklamen sin skyld, er sånn på forsiden for HW.no også, spesielt i Netshop sine reklamer... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er reklamen sin skyld, er sånn på forsiden for HW.no også, spesielt i Netshop sine reklamer...Ja det er skikkelig aggresiv reklameføring kan man vel påstå - når annonsene hindrer brukerne i å navigere rundt på et nettsted :!: Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kvar er Mine favoritter i HW.no dynamisk? Ser eg den berre ikkje eller er den ikkje der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det noe nytt om den grønne pila? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For å sitere the tops: den er ikke prioritert å få på plass, så vi får se det er ikke utenkelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Syntes den var veldig nyttig å bruke når man ville finne ut litt om andre sine postevaner egentlig. Nå sa de vel også at "ubesvarte tråder" heller ikke var topp prioritert, men nå er den på plass. Så jeg krysser fingrene for at de kommer til dette også snart. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Håper det kommer på plass jeg også. Morsomt å se hvor mange poster man har i de forskjellige kategoriene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Håper det kommer på plass jeg også. Morsomt å se hvor mange poster man har i de forskjellige kategoriene. Jepp, og det er ofte med å avgjøre om en person er troverdig eller bare gjetter Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det står at jeg har èn ny melding, men nyeste melding er to måneder gammel!!? Er dette en bug som kan bli fikset på? Endret 7. desember 2007 av kalli Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hurra for ubesvarte innlegg. Fant forresten en liten bug der Innlegg som er flyttet (vet ikke om det kun er enkelte eller alle) til en annen kategori havner i UI selv om det er kommet svar. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) For litt siden satt jeg å tenkte på endel av tingene som er postet her.Nå har jeg ganske tilfeldig havnet her og vil legge min stein i havet!Det er veldig greit å kunne sjekke opp de siste ubesvarte inleggene, for å kunne hjelpe folk raskest mulig.Det er altfor mange skikkelige spørsmål som seiler sin egen sjø ubemerket, imens nok en hva-er-best-av-amd-og-intel-jeg-skal-ha-super-sli-og-driter-penger-vil-egentlig-ikke-ha-råd-men-briefe-med-hvor-kul-pc-jeg-skal-ha tråder blåses opp, og ender opp med å fly igjennom forsida "siste fra forum" ett par dager.Det er også veldig greit å kunne se tidligere postet inlegg fra spesifikke brukere. Hva angår opera problemene, så opplever jeg selv av og til å få forespørsel om godkjenning for å gå videre, fordi krypteringsnivået er kritisk lavt. (eller noe i den duren, kan velge to-tre ting, bla. technogeek et eller annet) Kanskje ikke vits å ta opp når jeg ikke kan gi en bedre beskrivelse atm......Å velge b i u via symbolene i interfacen er heller ikke mulig.Opera 9.24 her. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå funker 1 ny meldig/0 nye meldinger funksjonen Tror det ikke før jeg får se det Kan noen sende meg en PM? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du funker ikke hos meg i IPB Pro skinnet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå funker 1 ny meldig/0 nye meldinger funksjonen Tror det ikke før jeg får se det Kan noen sende meg en PM? Done Du funker ikke hos meg i IPB Pro skinnet. Bruker Diskusjon.no skin Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bytt til IP.Board 2.2.0, der fungerer det Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er den grønne pilen borte? og hvorfor det?:S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er den grønne pilen borte? og hvorfor det?:S Den forsvant med forumoppgraderinga og de har ikke prioritert å få den tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg