Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Det går jo an å krympe vinduet fra fullskjerm til f.eks 1024x1170. Det bruker jeg å gjøre på min 24". Da får jeg plass til en drøss med ting ved siden av nettleseren. F.eks winamp, kallkulator, pidgin, pidgin-samtaler og skype.

For å gjøre skaleringen så kjapp og enkel som mulig kan du legge inn det nyttige knøttlille programmet Sizer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kommet borti et problem med hovedsiden nå Jeg bruker Firefox. Dropdown-menyen "Tester" havner delvis BAK reklameannonser, slik at de oppføringene som kommer bak annonsen er umulige å velge.

Løser problemet med å bruke Opera og filtrere bort annonsen. (kunne sikkert også brukt adblock e.l.)

Lenke til kommentar
Har kommet borti et problem med hovedsiden nå Jeg bruker Firefox. Dropdown-menyen "Tester" havner delvis BAK reklameannonser, slik at de oppføringene som kommer bak annonsen er umulige å velge.

Løser problemet med å bruke Opera og filtrere bort annonsen. (kunne sikkert også brukt adblock e.l.)

Det er reklamen sin skyld, er sånn på forsiden for HW.no også, spesielt i Netshop sine reklamer...

Lenke til kommentar

Syntes den var veldig nyttig å bruke når man ville finne ut litt om andre sine postevaner egentlig. Nå sa de vel også at "ubesvarte tråder" heller ikke var topp prioritert, men nå er den på plass. Så jeg krysser fingrene for at de kommer til dette også snart.

Lenke til kommentar

For litt siden satt jeg å tenkte på endel av tingene som er postet her.
Nå har jeg ganske tilfeldig havnet her og vil legge min stein i havet!

Det er veldig greit å kunne sjekke opp de siste ubesvarte inleggene, for å kunne hjelpe folk raskest mulig.

Det er altfor mange skikkelige spørsmål som seiler sin egen sjø ubemerket, imens nok en hva-er-best-av-amd-og-intel-jeg-skal-ha-super-sli-og-driter-penger-vil-egentlig-ikke-ha-råd-men-briefe-med-hvor-kul-pc-jeg-skal-ha tråder blåses opp, og ender opp med å fly igjennom forsida "siste fra forum" ett par dager.

Det er også veldig greit å kunne se tidligere postet inlegg fra spesifikke brukere. Hva angår opera problemene, så opplever jeg selv av og til å få forespørsel om godkjenning for å gå videre, fordi krypteringsnivået er kritisk lavt. (eller noe i den duren, kan velge to-tre ting, bla. technogeek et eller annet) Kanskje ikke vits å ta opp når jeg ikke kan gi en bedre beskrivelse atm......

Å velge b i u via symbolene i interfacen er heller ikke mulig.

Opera 9.24 her.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...