Manx Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har hardware dynamisk endelig kommet tilbake Det tok sin tid, men da var det endelig tilbake Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 En liten feil i tittelen på "Ubesvarte Innlegg". <title>Ubesvarte trå,der - Diskusjon.no</title> Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ikke for å klage eller noe men... det går ikke ann å skrive innlegg i Hardware dynamisk skinnet, jeg får heller ikke lest spoilere... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jeg får heller ikke til å lese spoilere. Jeg bruker Firefox Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) det var en glede EDIT : funket fint og poste med det da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor tit tit EDIT2 spoiler = minus :/ Endret 4. desember 2007 av Mato Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Virker ikke i Opera heller. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeg får skrivi i spoiler Og alt ser jo helt monga ut i HW.no Dynamisk Kan være at de bare viser oss at det ikke er ferdig enda, og vil ha oss til og holde kjeft? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har hardware dynamisk endelig kommet tilbake Det tok sin tid, men da var det endelig tilbake Jada! Endelig! Etter lang tid med venting, har jeg fått en julegave på forskudd. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har du prøvd andre nettlesarar? Viss ikkje anbefalar eg Opera. Skulle forumet bli mer stabilt ved å bruke Opera? Høres rart ut, men ja jeg har nå prøvd Opera en periode, men jeg har fortsatt problemer med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=191067 Fryktelig irriterende, det må vel gå an å få bedre kapasitet på forumet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jeg får heller ikke åpna spoiler tagger med dynamisk aktivert, samt at det er en liten visuel bugg helt ute til høyre side, satt ring rundt for å spare masse tungvinn forklaring. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kan være at de bare viser oss at det ikke er ferdig enda, og vil ha oss til og holde kjeft? Jupp, det kan nok godt hende. Og siden de må slippe en uferdig versjon, så medfører det bare mye ekstraarbeid. Det er akkurat samme grunnen til en rekke elendige spill og programvare som har blitt sluppet alt for tidlig. For en verden vi lever i. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hvis man bare kunne fått inn sidemenyen (til venstre i de fleste skins) i IP.Board Pro, så hadde dette blitt perfekt. Kan det gjøres? Endret 5. desember 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvis man bare kunne fått inn sidemenyen (til venstre i de fleste skins) i IP.Board Pro, så hadde dette blitt perfekt. Kan det gjøres? nooes :O da mister vi jo masse bredde Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 nooes :O da mister vi jo masse breddeDet er jo ekstremt ubehagelig å lese når linjene blir for lange uansett... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det ikke mulig å få byttet plassen til "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder". Er så lei av å greie å trykke på "ubesvarte tråder" når jeg vil se tråder andre har svart i. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det ikke mulig å få byttet plassen til "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder".Er så lei av å greie å trykke på "ubesvarte tråder" når jeg vil se tråder andre har svart i. Det blir vel en vanesak etter hvert. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ja, for all del, ikke bytt på de knappene. Funker helt fint slik som det er nå. Huske ikke hvordan det var før den nye versjonen kom. (hw-skin) Endret 5. desember 2007 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvis man bare kunne fått inn sidemenyen (til venstre i de fleste skins) i IP.Board Pro, så hadde dette blitt perfekt.Kan det gjøres? nooes :O da mister vi jo masse bredde Da får de isåfall legge inn et duplikat, jeg er nå forelsket i IP.Board Pro og bredheten, og jeg er ikke spesielt glad i sidemenyen på de andre skina som bare "er der" uten å tilby noen funksjonalitet som du ikke kan få på menylinja over i IP.B Pro Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er jo ekstremt ubehagelig å lese når linjene blir for lange uansett... Ja, dette er jeg faktisk enig i. Det er en av ulempene med å kjøre 1600x1200... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Smaken er som baken, derfor bør det være en mulighet for begge. Jatakk, begge deler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg