Mevon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvor ble det av "se nye innlegg"? Hvilket skin bruker du? "Se nye innlegg" er vertfall hos meg i IP Pro skin'et. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ser ut som se nye innlegg har blitt byttet ut med Ubesvarte tråder, ihvertfall i hardware-skinet, men det er jo greit nok det ettersom Siste 24 timer er like bra som se nye innlegg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ser ut som se nye innlegg har blitt byttet ut med Ubesvarte tråder, ihvertfall i hardware-skinet, men det er jo greit nok det ettersom Siste 24 timer er like bra som se nye innlegg. Er sånn i diskujon.no skin å Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvor ble det av "se nye innlegg"? Hvilket skin bruker du? "Se nye innlegg" er vertfall hos meg i IP Pro skin'et. jeg bruker det "uorginale" diskusjon.no skinnet... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nye innlegg er borte. Erstattet med Ubesvarte innlegg... Liker det ikke. Men regner med at Siste 24 timer er et like godt alternativ! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Dere kan jo fortsatt bruke https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 det begynner å bli en del av de samme tinga som går igjen her nå, bl.a. etterspørsel av dynamisk HW.no skin osv. med tanke på at ting ser ut til å ta evigheter + litt til, så burde det gå ann å oppdatere denne tråden med ting som blir gjort innimellom. spesielt dårlig er det når man blir lovet at en ting skal endres innenfor en gitt tid, men det skjer ikke, og i tillegg så får vi ikke en eneste oppdaterting på hva som skjer og hva som tar så lang tid. igjen tilbake til mitt forrige eksempel her, vi ble lovet dynamisk skin for godt over en mnd sia, og da det ikke kom til oppgitt tidspunkt, så har vi bare fått et par kommentarer fra folk der de sier at det blir jobbet med. det er ikke ofte jeg klager på hvordan forumet blir drevet, men jeg må si at jeg er ganske skuffa denne gangen. oppdater oss på hva som skjer og ikke skjer a, det er ikke for mye å be om Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Nye innlegg er borte. Erstattet med Ubesvarte innlegg. Hvorfor det egentlig? jeg likte nye innlegg.. kan nevne at jeg bruker hw.no skinne. Endret 2. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Siste 24 timer er akuratt det samme som nye innlegg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det ikke da bedre å beholde "Ubesvarte Tråder", og bytte ut "Siste 24 Timer" med "Nye Innlegg"? Liker det bedre sånn jeg! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er flere valgmuligheter i "Siste 24 timer", noe som gagner de fleste bedre enn bare "Vis nye innlegg". Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Når man har svart på en poll, og det kommer nye poster i tråden, så blir ikke ikonet til tråden markert grønt. Eks fra min egen erfaring; Holgers lille NTNU-tråd. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har hardware dynamisk endelig kommet tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har hardware dynamisk endelig kommet tilbake Ja, endelig! Var litt uvant med at det plutselig var bredt igjen Takk! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) da var jula redda for min del hw - dynamisk takker Endret 4. desember 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har hardware dynamisk endelig kommet tilbake Ja, endelig! Var litt uvant med at det plutselig var bredt igjen Takk! Endelig. Dette var skikkelig uvant ja Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hardware.no dynamisk er tilbake , men klarer dessverre ikke å ekspandere skjult tekst under Opera Og hvis man prøver å svare på noe i IE så ser alt helt gerba ut. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 [pirke] Men på HW - Dynamisk er det fortsatt de gamle ikonene og plasseringene for Mine Innlegg osv. [/pirke] Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jeg mener nå det egentlig bare er positivt konnis. Men de må fikse så man kan svare i annet enn hurtigsvar. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg kan svare i vanlig svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg