wwwerner Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Internet Explorer er dårlig (og stygg). Opera, eller Firefox, er mye bedre. Har serveren(e) vært nede i det siste? Har merket at jeg ikke har kommet inn på hverken hw.no, diskusjon eller noen av de andre sidene... En ting til: Hvorfor markeres ikke noen av trådene som lest, når jeg har lest dem? Dette har skjedd to ganger. Jeg går inn i tråden, for så å trykke på Mine Innlegg og der ligger den som ulest... Endret 20. november 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har opplevd masse bugs ang lest/ulest siden vedlikeholdet, de holder sikkert pa a fikse. Du kan jo lese litt om Opera i min Opera-trad Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er fortsatt noen bugs.. vet ikke helt om det er bare med firefox eller ikke men noen ganger så blir bare alt skriftstørrelse: 16+ og fleste av deler av diskusjon forumet er borte Out of range: Er det mulig å skifte nicket sitt selv om man har brukt "endre visni.." ved å sende pm? Eller MÅ man vente i 180 dager før man kan skifte det igjen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er nok bare Fx. Virket helt fint med Opera hele tiden, men idag gadd jeg ikke sla pa laptoppen (fordi den stasjonaere har Fedora 8 og der klikker Opera 9.5), og jeg matte bruke Fx. Men det tok ikke lang tid for jeg slo pa laptoppen for a si det sann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er dette virkelig stedet å ta en nettleser-diskusjon? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei, jeg bare verifiserte at skriftstorrelsen er annerledes med Fx enn feks en annen nettleser, Opera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Er dette virkelig stedet å ta en nettleser-diskusjon? Nei, det er det selfølgelig ikke. Den diskusjonen kan tas på FireFox og Operas sine respektive forum. Men på den andre siden, så må man jo ha muligheten til å diskutere litt dypere om emnet. Endret 20. november 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Et sant lite. btw. Signaturen din fLeReK er pa 5 linjer i diskusjon.no skinnet. 640MB hopper ned en linje. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 savner enda hw.no dynaminsk skinn og knappen som viser hvor mange innlegg man har i hver kategori Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 savner enda hw.no dynaminsk skinn og knappen som viser hvor mange innlegg man har i hver kategori [mas]Og at Mine innlegg kan vises "Fra alltid", som den kunne før, og at innstillingene lagres.[/mas] Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 -Smilys, tekst forandring knapper osv fungerer ikke når jeg skal lage ny post. -Vedlegg delen når jeg skal skrive ny post er borte. Kan ikke legge til vedlegg Dette gjelder fra flere forskjellige maskiner, med forskjellige weblesere. Hvorfor er det bare jeg som har disse problemene? ser ikke ut som at noe blir gjort for å fikse det. Særlig muligheten til å legge bilder som vedlegg er ett stort savn. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) -Vedlegg delen når jeg skal skrive ny post er borte. Kan ikke legge til vedlegg Akkurat dette tror jeg kommer av at du kun bruker hurtigsvar/fast reply. Om du bruker fullt svar/svar nå/add reply skal du ha mulighet for å browser filer og laste de opp med verktøyet under tekstfeltet til høyre. Endret 26. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Nei, jeg bruker ADDREPLY knappen i bunnen. EDIT, jeg lurer på å lage en ny bruker bare for å teste om problemene går vekk da. Endret 26. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ny bruker vil ikke hjelpe på problemene, kan nesten virke som at du har javascript deaktivert? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Nei, i følge denne menyen i innstillinger i firefox er den på: Merkelig. Endret 26. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvordan kan jeg sjekke om det er aktivert da? Hvilken nettleser bruker du? Dersom du har Opera, kan du trykke F12. EDIT: Ser du fant det... Endret 26. november 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I notisen i toppen av underforumet Prosessorer er ordet "ekstremkjøling" feilstava som "vkstremkjøling". Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 savner enda hw.no dynaminsk skinn Samme her. Når kan vi vente at hw.no dynamisk er tilbake på plass igjen? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg savner at pm-greiene blir fiksa jeg Er så irriterende å bare så vidt se en liten pop-up boks som er vanskelig å se Savner den rosa-røde boksen som kom opp med starten av meldinga jeg, da var det iallfall mulig å se at man hadde fått en ny pm Sto vel ikke 0 nye meldinger i venstremenyen heller da, sto vel 1 ny og sånn om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvor ble det av "se nye innlegg"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg