Kakebakelate Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har vi noen mulighet nå til å se en oversikt over hvor mange innlegg vi har i de forskjellige forumdelene? husker at vi hadde det før oppdateringen.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har vi noen mulighet nå til å se en oversikt over hvor mange innlegg vi har i de forskjellige forumdelene? husker at vi hadde det før oppdateringen.. Jeg har i hvertfall ikke det, men det er sterkt savnet. Kommer vel med litt tid, eller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har mast litt tidligere internt om vår alles kjære grønne pil, men det gjenstår å se... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har mast litt tidligere internt om vår alles kjære grønne pil, men det gjenstår å se... Jeg og, vil ha det tilbake. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er den grønne pilen? Jeg ble medlem her i april, så er ikke enda vant med alle fasilitetene forumet kan by på. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den grønne pilen viser hvor mange innlegg du har i de forskjellige forumene. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Oki, jeg skjønner. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg vil også gjerne ha den grønne pilen tilbake. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det er jeg også veldig for Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Rapporterer enda en feil jeg da Det er kort og godt formattering av lister, oppdaget det nå nettopp. Tallene kommer for langt til venstre. Endret 19. november 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det som er aller mest irriterende med forumet for tiden, er at det er sinnsykt ustabilt! Vær så snill å gjøre noe med kapasiteten, har ikke tall på hvor mange ganger man får en av disse meldingene: Spesielt ofte kommer denne: I dag fikk jeg også denne meldingen: Og når jeg prøver linken, skjer dette: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 uff.. IE =/ Med Opera kan du bruke auto-refresh xD Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) geir__hk: Eg har nemd det eit par gongar eg óg, men ser ikkje ut som om det har blitt fiksa enda. Nemner dette for tredje gong: Nedst i kvar tråd står det kor mange brukarar det er som leser tråden. Det skal stå bruker(e) i staden for brukere(s), om eg ikkje tar feil. Edit: Superparanoid: Har du prøvd andre nettlesarar? Viss ikkje anbefalar eg Opera. Endret 19. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Det som er aller mest irriterende med forumet for tiden, er at det er sinnsykt ustabilt! Vær så snill å gjøre noe med kapasiteten, har ikke tall på hvor mange ganger man får en av disse meldingene: Spesielt ofte kommer denne: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor I dag fikk jeg også denne meldingen: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Den første fikk jeg nå nettopp. Riktignok en stund siden sist. Og den andre har jeg fått på intraforumet fra tid til annen, men ikke her... Endret 19. november 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 det skjedde her og for noen timer siden... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Og når jeg prøver linken, skjer dette:<..> Løsningen står jo der. Les meldingen på nytt: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noe nytt om dynamisk HW-skinn? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Og når jeg prøver linken, skjer dette:<..> Løsningen står jo der. Les meldingen på nytt: No gjer den det, ja. :!: Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har du prøvd andre nettlesarar? Viss ikkje anbefalar eg Opera. Har installert Opera nå, så får vi se hvordan jeg liker det... Har prøvd Firefox, men klarte aldri å bli helt fortrolig med det. Dessuten fungerte det heller ikke med Firefox tidligere i dag da problemene var som verst... Hvorfor bør jeg bruke Opera? Endret 19. november 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hvorfor bør jeg bruke Opera? Fordi Internet Explorer suger. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Firefox (og Opera) behandler nettsider [og htmlkode] mye bedre enn IE.. Tror i alle fall det. Men bruk heller Firefox Endret 20. november 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg