Ståle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 og har heller ikke sett noe til det dynamiske HW skinnet. hint hint Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg tviler på at masing vil gjøre noe forskjell på når disse fungsjonene kommer. Jeg vil tro at de har notert feil og bugs, og disse vil trolig bli fikset etterhvert. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 HW-Dynamisk ble lovt for lenge siden og bør være prioritert. Diskusjon.no Skinet er elendig.. Det eneste som til dags dato duger greit er IP-Board 2.2.0 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 HW-Dynamisk ble lovt for lenge siden og bør være prioritert. Diskusjon.no Skinet er elendig.. Det eneste som til dags dato duger greit er IP-Board 2.2.0 Hvis du vil ha dymanisk skin så er det jo bare å bruke Akam-skinnet da? Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Utenom at den baren til venstre er mindre fin i Akam skin'et, gjør det jobben ja. Jeg bruker det nå, men håper fortsatt at de fikser et dynamisk hw.no skin snart, så fargene ikke krasjer så. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 En god grunn til at AKAM skinnet ikke er tilfredsstillende er at AKAM logoen går til AKAM.no, ikke HW.no som et ville gjort på HW skinnet. Mindre poeng ja, ettersom HW linken er rett over på firefox'en, men fremdeles ett irritasjonsmoment dessuten er fargen grell Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 AKAM er værre enn diskusjon.no skinet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 AKAM er værre enn diskusjon.no skinet! *grøss* for noen fæle farger Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 slenger meg på her, akam skinnet er urk. hardware skin forever men det er flere uker sia vi ble lova en dynamisk versjon, så litt info om framgangen hadde vært fint Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Nokre spørsmål: - Når kjem HW.no dynamisk skin? Kor langt er dykk komen med det? - Kjem den grøne pile tilbake? Viss ja, når kjem den? (Den som viser kor mange innlegg ein har i dei forskjellige kategoriane.) - Blei det sagt noko om å ha Fra-informasjon under avataren? Skal det kome eller ikkje? [edit 3]- Kjem det "gamle" favikonet tilbake?[/edit] Edit: Har sagt det eit par gongar, men seier det igjen: - [list*]-taggen funker ikkje skikkeleg, punktene er utanfor "innleggsområdet". - Nesdt i kvar tråd står det: X brukere(s) leser i emnet (X gjester og X anonyme brukere) Antakeleg er det ikkje oversatt enda. Det står "brukere(s)", som hadde vert rett hadde det stått "user(s)". Men sidan det er norsk skal det stå bruker(e), om eg ikkje tar feil. Edit 2: Det er sjølvsagt ikkje 3 brukarar i kvar tråd, det er forskjellig frå tråd til tråd. Redigerte derfor quoten. Edit 3: La til eit spørsmål lengre opp. Endret 13. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Usikker om det kom med oppdateringen, men linker blir ødelagt av highlights plassert av søkemotoren. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6&hl=guild* Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Edit: Gløym det. Endret 14. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 HW-Dynamisk ble lovt for lenge siden og bør være prioritert. Diskusjon.no Skinet er elendig.. Det eneste som til dags dato duger greit er IP-Board 2.2.0 IP.Board Pro er genialt da. Kommer til å fortsette å bruke det selvom det kommer dynamisk hw.no Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Snakket nettopp med han som ordner skinnet. Det var på listen over prioriterte, men har var ikke helt sikker på når han får gjort det. Muligens i helga sa han. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Snakket nettopp med han som ordner skinnet. Det var på listen over prioriterte, men har var ikke helt sikker på når han får gjort det. Muligens i helga sa han. Det hadde vært deilig, for jeg begynner å savnet det nå Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når jeg leser en tråd avlogget og skal svare, så ser det slik un når jeg skal logge4 meg på. Og i den boksen som informerer om vedlegg, der flyter teksten ut over rammen, i alle fall i nyeste firefox. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Trengs fiks her også Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det forresten mulig å fjerne tråder i Mine Innlegg? De som man ikke følger med på gjerne ville vært greie å få vekk. Kunne ønske det kom en ordning som gjorde det mulig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Det har jo kommet for lenge siden trykk på "Administrer" Endret 18. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Oisann, ser man det. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg