Kakebakelate Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hva er Kjøp betalte abonnement? Hvorfor er det så stort "tomrom" under singaturen? Endret 9. oktober 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Syntes dette ble fint, jeg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ett skritt nærmere fremtiden. Har allerede oppdaget en god del nye funksjoner, mye virker veldig bra. Men den nye stilen må jeg nok venne meg litt mer til. Dette passer vel bedre opp mot det moderne OS. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor har dere fjernet mine favoritter? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor er «Mine innlegg»?! I hovedmenyen, der den alltid har vært. (den har blitt flyttet litt på dog) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg er ikke glad i det nye svar-opplegget, særlig ikke når (noen av) hurtigtastene er "ødelagt". Endret 9. oktober 2007 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 "Profilalternativer" passer ikke inn i knappen den skal står i når man ser på profiler Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Flott oppdatering, har blitt kjempeflott. Jeg har sett fram til muligheten til å velge IPB Pro utseendet, men jeg savner en meny slik som er i "våre" utseendet. Menyen må gjerne være på topp, men vil gjerne ha en alle linkene som er i den ordinære menyen på venstreside i f.eks. diskusjon.no utseendet. Er dette mulig å ordne? Da hadde jeg blitt über-glad! Og en liten ting til: hadde vært fint om var litt større, så den ble lettere å treffe. Endret 9. oktober 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 I hovedmenyen, der den alltid har vært. (den har blitt flyttet litt på dog) Kan du poste et bilde av hvor den er i IP Board 2.2.0 -skinnet? I find it not! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) I hovedmenyen, der den alltid har vært. (den har blitt flyttet litt på dog) Ser den ikkje, eg. Bruker Gamer.nos skin, ser den på Diskusjon.no sitt skin, men ikkje Gamer.no sitt. Og det kjem ikkje noko opp når eg trykkjer Mine venner eller Min Assistent (forstatt Gamer.no). Edit: Var jævlig uvant dette her, men må nok venne meg til det. Edit 2: Såg nettopp at [center*]-taggen i signaturen min ikkje funka. Edit 3: Hurtigendring funker ikkje i Gamer.no skin heller. Fekk til [center*]-taggen, skreiv den med små bokstaver. Endret 9. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg finner heller ikke mine innlegg Og veldig irriterende reply knappene osv er blitt engelske Bruker Ip Board Pro nå Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fant ut at man ikke får beskjed når man får PM lenger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Må bare slenge inn at jeg IKKE likte slik medlemslista ser ut nå (diskusjon.no-skinnet). Mye bedre slik det så ut før. Men jeg regener ikke med at dette er noen stor sak å ordne. Ei heller regner jeg med at det er øverst på prioriteringslista akkurat nå Endret 9. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) - Knappene for slett, redigér, sitér, svar osv er nå på engelsk. Ifølge språklige retningslinjene for oversettelser til bokmål (Skolelinux, KDE, OpenOffice osv) skal man aldri bruke aksent i imperativ. http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader17 Kommentarer til oversettelsen av knapper i skrivefeltet: * venstrejustér/høyrejustér => venstrejuster/høyrejuster (oversettelsen er ikke uniform, under "innleggsvalg" brukes det: "aktiver smil?", som kunne blitt oversatt til "aktiver smilefjes?") * editor => skriv om med redigering, tekstprogram/skriveprogram o.l. * e-postlink => e-postlenke * sett inn link => sett inn lenke * smil => smilefjes * veksle HTML -kilde => veksle HTML-kilde Under skrivefeltet: * Maks størrelse på én opplasting => Maks (eller maksimal) størrelse pr opplasting * Forhåndsvise innlegg => kan med fordel endres til "Forhåndsvis innlegg" Når man trykker "Edit": * Hurtig endring => Hurtigredigering * Bruk full editor => dårlig norsk, har ingen gode forslag i farta * Fullfør/Avbryt endring => [...] redigering Store knapper: * Hvorfor er ingen av de store knappene oversatt? (edit, quote, reply, fast reply, add reply, new topic) Endret 9. oktober 2007 av mandela Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gamle knapper ville være en fin ting x_X ...Jeg liker å være norsk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor har det blitt av "hurtig" søke greia, på startsiden? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ved bruk av IPB-skins (som ikke ser så jævlige ut ) finnes det ingen "Mine innlegg"-snarvei Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor finner jeg ikke denne: lett tilgjengelig mer? Den ligger gjemt under "alle smilier" Give th old one back! Hvor endrer jeg skin? *Jippi* man kan laste opp mer vedlegg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nesten nederste i venstre hjørne er det en "knapp" hvor du kan endre skin Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan filtrerer man ut tråder eldre enn 2 måneder i "Mine innlegg"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg