War Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har blizzard kjøp opp deler av forumet? Hver gang det kommer en oppdatering slutter ting å virke. Siden forriegang så kommer hare halvparten av nye innlegg i Se nye innlegg eller siste 24 timer. Teksten når man skriver er annerledes en når man har postet så alle settningene forandres i lengde og tegnsetting osv blir helt på trynet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut.. Disse kommer sannsynligvis fra søkemotorer http://www.google.co.uk/search?hl=en&q...earch&meta= Ditt forslag er rett, jeg merker det bare på googla spm. men det bør allikevel fikses. Kan jeg få mine innlegg til å fast huske at jeg vil ha vist tråder "Fra alltid" og 150 tråder per side? Den gjør ikke det nå, og det er irriterende. Kan ikke en cookie ta seg av det? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mulig dette er et dumt spørsmål, men anywayz... Hvordan setter man inn linker til nettsider, og liksom "kaller" linken noe? Det var en sånn funksjon på det forrige forumet, men hvordan funker det her (Hvis dere skjønner hva jeg mener da)? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mulig dette er et dumt spørsmål, men anywayz...Hvordan setter man inn linker til nettsider, og liksom "kaller" linken noe? Det var en sånn funksjon på det forrige forumet, men hvordan funker det her (Hvis dere skjønner hva jeg mener da)? Skriv et innlegg og trykk på ? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Når jeg legger inn link og fortsetter å skrive så blir det også en del av linken. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mulig dette er et dumt spørsmål, men anywayz...Hvordan setter man inn linker til nettsider, og liksom "kaller" linken noe? Det var en sånn funksjon på det forrige forumet, men hvordan funker det her (Hvis dere skjønner hva jeg mener da)? Skriv et innlegg og trykk på ? Ah Okey! Takk! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Når du blir litt mer dreven kan du bare skrive dette rett i innlegget: [url=http://www.nettsiden.du/linker-til/]Teksten du vil ha på linken[/url] Eksempelvis: Nettsidene til Microsoft finner du [url=http://www.microsoft.com]her[/url]! Nettsidene til Microsoft finner du her! Endret 4. november 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Når jeg legger inn link og fortsetter å skrive så blir det også en del av linken. Ja, det er en forbanna irriterende bug i den "editor for rik tekst" som hadde blitt aktivert plutselig. Men du kan skifte tilbake til standard editor ved å trykke på denne knappen: : Veksle mellom standard og editor for rik tekst Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 : Veksle mellom standard og editor for rik tekst Den hadde jeg ikke lagt merke til. Takk, det ble mye bedre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det har sikkert blitt nevnt iløpet av de 59 foregående sidene, men kommer Hardware.no Dynamisk skin tilbake? Alle de andre skinnene er stygge og/eller for smale (slik Hardware.no-skinnet er nå ) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja, det skal kommet tilbake, men vi vet ikke når. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 er jo over 3 uker sia vi ble lova at det skulle komme i løpet av en uke, så de begynner å bli treige synes jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bra det kommer tilbake i alle fall da. At de ikke har droppet det liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis man klikker på navnet til en bruker i en tråd så får man opp bl.a. "Finn medlemmests tråder". Om man går inn på profilen og trykker på profilalternativer så får man opp "Finn medlemmets EMNER" Her kunne det gjort seg å bruke samme ordet begge steder *pirke pirke* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Det som bør rettes i er: Oversettelser Man kommer inn på forumet igjen selv om man har skrudd av "husk meg" via "Mine innlegg"-linken i loggen bug i denne IPB versjonen og den forrige Hardware Dynamisk er jeg lei av å ikke ha.. det ble lovt ferdig for lenge siden, hva er problemene og hvor langt har dere kommet med å få det tilbake? SF *Leife* Endret 9. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hardware Dynamisk er jeg lei av å ikke ha.. det ble lovt ferdig for lenge side, hva er problemene og hvor langt har dere kommet med å få det tilbake? Jeg henger meg på denne (igjen). Det er så grenseløst irriterendes at dette skinnet ikke er på plass. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hardware Dynamisk er jeg lei av å ikke ha.. det ble lovt ferdig for lenge side, hva er problemene og hvor langt har dere kommet med å få det tilbake? Jeg henger meg på denne (igjen). Det er så grenseløst irriterendes at dette skinnet ikke er på plass. Enig med dere... den siste tiden har vært "pinefull" med så liten bredde bokstaveldig talt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Enig, også vil jeg ha Mine innlegg Fra alltid, sånn som før! Også må innstillingene kunne lagres. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 En cookie burde fikse det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noe nytt om den grønne pila som gav oss oversikt over hvor vi har postet? Eller kanskje dette er noe som vil bli implimentert i ueland sitt prosjekt med NÅR man postet ?(se hans blogg for detaljer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg