Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Har blizzard kjøp opp deler av forumet?

Hver gang det kommer en oppdatering slutter ting å virke.

Siden forriegang så kommer hare halvparten av nye innlegg i Se nye innlegg eller siste 24 timer.

Teksten når man skriver er annerledes en når man har postet så alle settningene forandres i lengde og tegnsetting osv blir helt på trynet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut..

Disse kommer sannsynligvis fra søkemotorer :)

http://www.google.co.uk/search?hl=en&q...earch&meta=

Ditt forslag er rett, jeg merker det bare på googla spm. men det bør allikevel fikses.

Kan jeg få mine innlegg til å fast huske at jeg vil ha vist tråder "Fra alltid" og 150 tråder per side? Den gjør ikke det nå, og det er irriterende. Kan ikke en cookie ta seg av det?

Lenke til kommentar
Mulig dette er et dumt spørsmål, men anywayz...

Hvordan setter man inn linker til nettsider, og liksom "kaller" linken noe?

Det var en sånn funksjon på det forrige forumet, men hvordan funker det her (Hvis dere skjønner hva jeg mener da)?

Skriv et innlegg og trykk på rte-link-button.png?

Lenke til kommentar
Mulig dette er et dumt spørsmål, men anywayz...

Hvordan setter man inn linker til nettsider, og liksom "kaller" linken noe?

Det var en sånn funksjon på det forrige forumet, men hvordan funker det her (Hvis dere skjønner hva jeg mener da)?

Skriv et innlegg og trykk på rte-link-button.png?

Ah Okey!

Takk!

Lenke til kommentar

Når du blir litt mer dreven kan du bare skrive dette rett i innlegget:

[url=http://www.nettsiden.du/linker-til/]Teksten du vil ha på linken[/url]

Eksempelvis:

Nettsidene til Microsoft finner du [url=http://www.microsoft.com]her[/url]!

Nettsidene til Microsoft finner du her!

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Når jeg legger inn link og fortsetter å skrive så blir det også en del av linken.

Ja, det er en forbanna irriterende bug i den "editor for rik tekst" som hadde blitt aktivert plutselig.

Men du kan skifte tilbake til standard editor ved å trykke på denne knappen:

rte-switch-editor.png : Veksle mellom standard og editor for rik tekst

Lenke til kommentar

Hvis man klikker på navnet til en bruker i en tråd så får man opp bl.a. "Finn medlemmests tråder". Om man går inn på profilen og trykker på profilalternativer så får man opp "Finn medlemmets EMNER"

Her kunne det gjort seg å bruke samme ordet begge steder

*pirke pirke*

Lenke til kommentar

Det som bør rettes i er:

Oversettelser

Man kommer inn på forumet igjen selv om man har skrudd av "husk meg" via "Mine innlegg"-linken i loggen bug i denne IPB versjonen og den forrige

Hardware Dynamisk er jeg lei av å ikke ha.. det ble lovt ferdig for lenge siden, hva er problemene og hvor langt har dere kommet med å få det tilbake?

SF

*Leife*

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hardware Dynamisk er jeg lei av å ikke ha.. det ble lovt ferdig for lenge side, hva er problemene og hvor langt har dere kommet med å få det tilbake?

Jeg henger meg på denne (igjen). Det er så grenseløst irriterendes at dette skinnet ikke er på plass.

Lenke til kommentar
Hardware Dynamisk er jeg lei av å ikke ha.. det ble lovt ferdig for lenge side, hva er problemene og hvor langt har dere kommet med å få det tilbake?

Jeg henger meg på denne (igjen). Det er så grenseløst irriterendes at dette skinnet ikke er på plass.

Enig med dere... den siste tiden har vært "pinefull" med så liten bredde bokstaveldig talt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...