Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Smilys, tekst forandring knapper osv fungerer ikke når jeg skal lage ny post.

-Vedlegg delen når jeg skal skrive ny post er borte. Kan ikke legge til vedlegg

 

Dette gjelder fra flere forskjellige maskiner, med forskjellige weblesere.

Er det bare jeg som har disse problemene? ser ikke ut som at noe blir gjort for å fikse det.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Var borti den for et par dager siden, men da klarte jeg å trykke to ganger på svar knappen og da dukket alt opp i samme post...

 

Var borti den for et par dager siden, men da klarte jeg å trykke to ganger på svar knappen og da dukket alt opp i samme post...

 

Edit: Sånn som dette, med fullt overlegg :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Den funksjonen har jeg aldri opplevd. :wow:

Det er fordi du er blitt en veloppdragen forumbruker som ikke poster dobbeltposter, men er oppdratt til å redigere den gamle isteden. :p

 

ok så det er ikke snakk om hvis man velg er å poste i en tråd uten at noen andre har postet i mellom men dersom man er uheldig og vår dobeltpost. er jo kjekt .... og det ser ikke ut som de har fjærnet den ;)

Det gjelder vel et visst antall minutter etter at du postet sist, dersom ingen andre har postet imellom.

Lenke til kommentar

Ønskjeliste:

1. Mine innlegg skal vise alle mine innlegg, og forumet skal hugse alternativet eg vel.

2. Det skal vere mogleg å fjerne alle innlegg frå "Mine innlegg", ikkje bare dei siste eg har vore aktiv i.

3. Slå i saman Mine innegg og Favoritter.

 

Har dere fjernet den tingen som gjorde at to innlegg av samme person etter hverandre smelter til én?

Tidsgrensa for når du kan poste nytt innlegg utan at det blir slått saman med det førre er endra litt på. Men så vidt eg veit er funksjonen der framleis.

 

Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut..

Eg får i alle fall den vanlege versjonen når eg går inn som gjest. Det er nok som Kiire foreslår, ein søkemotor som "roter" det til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
1. Mine innlegg skal vise alle mine innlegg, og forumet skal hugse alternativet eg vel.

2. Det skal vere mogleg å fjerne alle innlegg frå "Mine innlegg", ikkje bare dei siste eg har vore aktiv i.

 

Disse to tingene kommenterte jeg faktisk for ei uke eller to siden, det virker som om tråden har havnet på ignorer-lista til administratorene, det har jo ikke skjedd noe som helst etter hva jeg kan se.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...