Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det hadde vært greit hvis det gikk an å vise Youtube-klipp, direkte på forumet igjen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det hadde vært greit hvis det gikk an å vise Youtube-klipp, direkte på forumet igjen. Det fungerer igjen. Så det i en annen tråd i dag, men er litt usikker på om vi bruker samme koden som før. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Se filmen hos Youtube Det ser da ut til å virke fint, det. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg vil ha mulighet til å se Mine innlegg "Fra alltid", som var et alternativ før! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Knappen som viser hvor mye folk har skrevet hvor er fortsatt ikke operativ. Skuffende. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Knappen som viser hvor mye folk har skrevet hvor er fortsatt ikke operativ. Skuffende. Jeg savner den knappen. Den må komme tilbake. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) -Smilys, tekst forandring knapper osv fungerer ikke når jeg skal lage ny post. -Vedlegg delen når jeg skal skrive ny post er borte. Kan ikke legge til vedlegg Dette gjelder fra flere forskjellige maskiner, med forskjellige weblesere. Er det bare jeg som har disse problemene? ser ikke ut som at noe blir gjort for å fikse det. Endret 2. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har dere fjernet den tingen som gjorde at to innlegg av samme person etter hverandre smelter til én? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har dere fjernet den tingen som gjorde at to innlegg av samme person etter hverandre smelter til én? Det var vel noe moderatorene tok seg av? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tror den er tidsbestemt, den smelter sammen innlegg fra samme person hvis han poster en post innen X timer. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Den funksjonen har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Var borti den for et par dager siden, men da klarte jeg å trykke to ganger på svar knappen og da dukket alt opp i samme post... Var borti den for et par dager siden, men da klarte jeg å trykke to ganger på svar knappen og da dukket alt opp i samme post... Edit: Sånn som dette, med fullt overlegg Endret 2. november 2007 av Manx Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ok så det er ikke snakk om hvis man velg er å poste i en tråd uten at noen andre har postet i mellom men dersom man er uheldig og vår dobeltpost. er jo kjekt .... og det ser ikke ut som de har fjærnet den Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Den funksjonen har jeg aldri opplevd. Det er fordi du er blitt en veloppdragen forumbruker som ikke poster dobbeltposter, men er oppdratt til å redigere den gamle isteden. ok så det er ikke snakk om hvis man velg er å poste i en tråd uten at noen andre har postet i mellom men dersom man er uheldig og vår dobeltpost. er jo kjekt .... og det ser ikke ut som de har fjærnet den Det gjelder vel et visst antall minutter etter at du postet sist, dersom ingen andre har postet imellom. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut.. Endret 2. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut..Grunnen til det er nok å spare forumet for båndbredde. Båndbredde koster penger vettu. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut.. Det finnes en lenke øverst du kan trykke på, for eksempel "se den fulle versjonen" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut.. Disse kommer sannsynligvis fra søkemotorer http://www.google.co.uk/search?hl=en&q...earch&meta= Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ønskjeliste: 1. Mine innlegg skal vise alle mine innlegg, og forumet skal hugse alternativet eg vel. 2. Det skal vere mogleg å fjerne alle innlegg frå "Mine innlegg", ikkje bare dei siste eg har vore aktiv i. 3. Slå i saman Mine innegg og Favoritter. Har dere fjernet den tingen som gjorde at to innlegg av samme person etter hverandre smelter til én? Tidsgrensa for når du kan poste nytt innlegg utan at det blir slått saman med det førre er endra litt på. Men så vidt eg veit er funksjonen der framleis. Jeg har merket at brukere som kommer innom uten å være registrert får den elendige Low-Fi visningen. Den bør endres til high fi fordi det ser helt forferdelig ut.. Eg får i alle fall den vanlege versjonen når eg går inn som gjest. Det er nok som Kiire foreslår, ein søkemotor som "roter" det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 1. Mine innlegg skal vise alle mine innlegg, og forumet skal hugse alternativet eg vel.2. Det skal vere mogleg å fjerne alle innlegg frå "Mine innlegg", ikkje bare dei siste eg har vore aktiv i. Disse to tingene kommenterte jeg faktisk for ei uke eller to siden, det virker som om tråden har havnet på ignorer-lista til administratorene, det har jo ikke skjedd noe som helst etter hva jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg