Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet det er tatt opp før men jeg spør i gjenn for å forsikre meg om at det ikke er falt ut fra todo-lista; får vi tilbake "ubesvarte innlegg"-linken snart? vet det var mange som brukte den før oppgraderingen.

Det er i TODO ja, utviklerene bare gjorde det litt vanskelig siden det virker som at de fjernet den featuren fra søkesystemet. Så da må jeg i så tilfelle lage den selv, men kommer gjør den. :)

Hva med Hardware-Dynamisk? Det er dypt savnet..

Lenke til kommentar
Er en god del andre bugs i IE6, men det er vel noe man strengt tatt ikke trenger å prioritere så høyt.

Hvorfor ikke? Er det ikke IE6 som utgjør størstedelen av "befolkningen" her?

Nei, ikke akkurat.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740219&hl

Det er avgitt rett over 300 stemmer, mens det er rundt 100 000 brukere på forumet. Det spørs om "undersøkelsen" er representativ, fordi en del av brukerne er kanskje ikke så aktive på alle deler av forumet at de har oppdaget denne tråden.

 

De høye herrer sitter med tall over nettlesere brukt på alle sidevisninger her, jeg vil tro at den sier litt mer om hva folk bruker på forumet.

Lenke til kommentar
Og så liker jeg ikke at poster blir borte om jeg kommer nær tilbakeknappen og går frem igjen :(

Kan du utdype dette litt? Skjønte ikke helt hva du mener.

Når man skriver en post og tilfeldigvis trykker på tilbake-knappen i nettleseren så forsvinner posten du holdt på med om du går fram igjen. Korrekt?

 

Dette er avhengig av nettleser egentlig. Internet Explorer og Firefox laster sidene på nytt når man trykker fram eller tilbake, Opera gjør det ikke ( :D ).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Kan du utdype dette litt? Skjønte ikke helt hva du mener.

Driver du å skriver et innlegg, men kommer nær tilbakeknappen på musa, for så å gå frem igjen er alt borte. Var sånn før også, men hadde vært fint om det ble fiksa. Har mista en del innlegg jeg har drevet og skrevet på den måten :(

Lenke til kommentar

Når en skal poste en post og forumet henger seg opp, kommer det jo opp en liten boks med det som stod i posten din. Burde være noe liknende ved vanlig posting også. Hadde vært sykt greit, iallfall! Har mistet en god del innlegg på den måten og det er utrolig fustrerende. På lengre poster driver jeg med backup i notepad. Under skrolling, har det nemlig en tendens til å bli bladd i historien :/

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Synest det var enklare før. Den nye me skriv i no må alltid loade når ein går innpå den, så ein kan f.eks. ikkje gå tilbake for å sjekke ein liten ting og gå fram til innleggskrivaren for å fortsetje å skrive. Det synest eg er litt irriterande.

Pluss at ein må klikke på den linja ein er på for å fortsetje å skrive, i staden for å f.eks. trykkje

nedst i høgre hjørne og komme til det siste ein skreiv. Kanskje litt dårleg forklart.

 

Edit: Skrivefeil. Det siste eg skreiv funker kun med hurtigredigering (slik eg gjer no).

 

Edit 2: Jævla drit! Eg redigerte jo nettopp skreivfeilen! :nei:

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

I stad prøvde eg å leggje inn eit svar i denne tråden her. Men, som de ser så er det ein del kluss med linjeskift og bokstavar i slutten av innlegget mitt. Dette fekk eg rett og slett ikkje fiksa opp i, uansett kva eg gjorde. Det var same problemet både med standard editor og editor for rik tekst, og både i Opera og Internet Explorer. Er dette ein feil i forumsystemet? Er det andre som har opplevd noko liknande? Eg kikka rundt litt i tråden her, men kunne ikkje finne noko.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
I stad prøvde eg å leggje inn eit svar i denne tråden her. Men, som de ser så er det ein del kluss med linjeskift og bokstavar i slutten av innlegget mitt. Dette fekk eg rett og slett ikkje fiksa opp i, uansett kva eg gjorde. Det var same problemet både med standard editor og editor for rik tekst, og både i Opera og Internet Explorer. Er dette ein feil i forumsystemet? Er det andre som har opplevd noko liknande? Eg kikka rundt litt i tråden her, men kunne ikkje finne noko.

Ser helt fint ut her :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg ser at vi nå kan velge tidsperiode for mine innlegg, men det er ikke mulig å lagre dette valget. Administrer ignorerte tråder burde også reflektere denne tidsperioden, slik at man kan velge 12-månedersvalget og fortsatt ignorere en tråd man ikke er interesert i.

 

Og så tror jeg at jeg har funnet en bug i favorittlisten. Jeg postet i en tråd jeg hadde på favorittlisten, denne kom da naturligvis på mine innlegg og var overflødig i favorittlisten, men jeg fikk ikke slettet tråden fra listen så lenge den lå øverst, men når en annen tråd havnet øverst fikk jeg slettet den uten problemer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...