I.A.G. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Å herre, at jeg ikke så det var ganske teit - takk! Nå er det bare det å kunne se forumet over hele skjermen igjen. Det at forumet fyller hele skjermen kalles dynamisk skin, og de jobber med å få det tilbake. (Selv om jeg begynner å synes de somler litt... ) Er likevel et par skins som har det, bl.a. Akam og IP-Board. Kan jo bruke de så lenge... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Stadig flere bugs, spesielt med bloggfunksjonen. Jeg tittet nettopp på Uelands blogg, hans siste innlegg ble postet i går kl. 00:14, og til tross for at det har 8 kommentarer påstår forumet at det er 0 kommentarer. Videre mangler linken til Siste 24 timer og Mine innlegg på den grå meny-linjen i IP.Board Pro når man leser en blogg. Redigert: Kontrollpanelet: Ding blogg Feil funnet! You must enter the name of your Blog Du må skrive inn URL Your Blog has been activated, but not yet enabled. The Blog will be enabled once you store these settings. Redigert igjen: Og hvorfor kan man ikke fjerne sin blogg etter at den har blitt opprettet? Eller i det minste deaktivere den? Endret 23. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hvis du trykker på navnet til en bruker i en PM, og vil for eksempel trykke på "Vis profil", er den ruta som kommer opp ganske bugga. Edit: i hvert fall i diskusjon.no-skinnet. Endret 24. oktober 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Om du trykker på navnet til en bruker i en post, kommer ruta opp på høyre side, altså motsatt side. Det er litt irriterende. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Om du trykker på navnet til en bruker i en post, kommer ruta opp på høyre side, altså motsatt side. Det er litt irriterende. Nei, det gjør den ikke. (punktum) Kan være greit å nevne hvilket skin, og hvilken nettleser du bruker ? Jeg vet at noen har nevnt det før, men det nytter veldig lite å nevne en bug som bare gjelder et spesifikt skin, eller en spesifikk nettleser. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg har nevnt det før og ja, det stemmer. Bruker diskusjon.no-skinet og Opera nettleseren. Posta også et bilde den gangen: klikk her for å se Endret 24. oktober 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hos meg er boksen helt fin i hardware.no-skinnet og diskusjon.no-skinnet i Opera. I diskusjon.no-skinnet i IE kommer den på riktig side, men det er bare se profil, bildet og stjernene som er der. Boksen for å bytte skin er også borte i IE. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ønsker meg fortsatt "Vis ubesvarte innlegg" på menyen... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Om du trykker på navnet til en bruker i en post, kommer ruta opp på høyre side, altså motsatt side. Det er litt irriterende. Nei, det gjør den ikke. (punktum) Kan være greit å nevne hvilket skin, og hvilken nettleser du bruker ? Jeg vet at noen har nevnt det før, men det nytter veldig lite å nevne en bug som bare gjelder et spesifikt skin, eller en spesifikk nettleser. Sorry, tenkte ikke så langt Jeg bruker det vanlige diskusjon.no-skinnet, og Firefox-nettleser. Edit: Det ser ut til å være fikset nå. Men når jeg trykker på "Rediger", så kommer boksen opp på venstre side. Endret 24. oktober 2007 av Bakke Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har samme problem som Bakke , er vel egentlig bare en bagatell, men utrolig irriterende forde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg hadde det problemet, men det gikk over etter en dag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg hadde det problemet, men det gikk over etter en dag. Nå funker det faktisk :!:, gjorde ikke det tidligere i dag Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ønsker meg fortsatt "Vis ubesvarte innlegg" på menyen...Helt enig. Det er liksom en vesentlig funksjon. Spesielt nyttig for å få fart på enkelte innlegg som virker litt interresante. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Her er det jeg mener med bugga meny på PM. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=851563 Han har et langt navn, så når man tar musen over navnet hans, hopper det opp. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=851563Han har et langt navn, så når man tar musen over navnet hans, hopper det opp. Ser ikke noe som hopper jeg. (HW-skin og Opera 9.22 \ IE6) Er en god del andre bugs i IE6, men det er vel noe man strengt tatt ikke trenger å prioritere så høyt. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvor har det blitt av den funksjonen hvor ein kan se kor mange innlegg ein har postet i den og den kategorien? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vet det er tatt opp før men jeg spør i gjenn for å forsikre meg om at det ikke er falt ut fra todo-lista; får vi tilbake "ubesvarte innlegg"-linken snart? vet det var mange som brukte den før oppgraderingen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vet det er tatt opp før men jeg spør i gjenn for å forsikre meg om at det ikke er falt ut fra todo-lista; får vi tilbake "ubesvarte innlegg"-linken snart? vet det var mange som brukte den før oppgraderingen. Det er i TODO ja, utviklerene bare gjorde det litt vanskelig siden det virker som at de fjernet den featuren fra søkesystemet. Så da må jeg i så tilfelle lage den selv, men kommer gjør den. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Takker. Utrolig teit at de fjerner slike nyttige funksjoner. Ofte så virker det på meg som om det er trenden. Man bruker masse tid på det visuelle og ender med å kutte funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg