Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Å herre, at jeg ikke så det var ganske teit - takk! Nå er det bare det å kunne se forumet over hele skjermen igjen.

Det at forumet fyller hele skjermen kalles dynamisk skin, og de jobber med å få det tilbake. (Selv om jeg begynner å synes de somler litt... :roll: )

Er likevel et par skins som har det, bl.a. Akam og IP-Board. Kan jo bruke de så lenge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Stadig flere bugs, spesielt med bloggfunksjonen. Jeg tittet nettopp på Uelands blogg, hans siste innlegg ble postet i går kl. 00:14, og til tross for at det har 8 kommentarer påstår forumet at det er 0 kommentarer. Videre mangler linken til Siste 24 timer og Mine innlegg på den grå meny-linjen i IP.Board Pro når man leser en blogg.

Redigert: Kontrollpanelet:

Ding blogg

Feil funnet!

You must enter the name of your Blog

Du må skrive inn URL

Your Blog has been activated, but not yet enabled. The Blog will be enabled once you store these settings.

:hmm:

Redigert igjen: Og hvorfor kan man ikke fjerne sin blogg etter at den har blitt opprettet? Eller i det minste deaktivere den?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Om du trykker på navnet til en bruker i en post, kommer ruta opp på høyre side, altså motsatt side. Det er litt irriterende.

Nei, det gjør den ikke. (punktum)

Kan være greit å nevne hvilket skin, og hvilken nettleser du bruker ?

Jeg vet at noen har nevnt det før, men det nytter veldig lite å nevne en bug som bare gjelder et spesifikt skin, eller en spesifikk nettleser.

Lenke til kommentar
Om du trykker på navnet til en bruker i en post, kommer ruta opp på høyre side, altså motsatt side. Det er litt irriterende.

Nei, det gjør den ikke. (punktum)

Kan være greit å nevne hvilket skin, og hvilken nettleser du bruker ?

Jeg vet at noen har nevnt det før, men det nytter veldig lite å nevne en bug som bare gjelder et spesifikt skin, eller en spesifikk nettleser.

Sorry, tenkte ikke så langt :blush:

Jeg bruker det vanlige diskusjon.no-skinnet, og Firefox-nettleser.

Edit: Det ser ut til å være fikset nå.

Men når jeg trykker på "Rediger", så kommer boksen opp på venstre side.

post-122521-1193250595_thumb.jpg

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Vet det er tatt opp før men jeg spør i gjenn for å forsikre meg om at det ikke er falt ut fra todo-lista; får vi tilbake "ubesvarte innlegg"-linken snart? vet det var mange som brukte den før oppgraderingen.

Det er i TODO ja, utviklerene bare gjorde det litt vanskelig siden det virker som at de fjernet den featuren fra søkesystemet. Så da må jeg i så tilfelle lage den selv, men kommer gjør den. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...