Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å velge selv om bilder skal automatisk resize seg? Når man sitter på 24" @ 1920x1200 er det sjeldent man har behov for at bildene blir resiza. Pixlene/bildet blir "uklart"/pixlete ved resizing, og det er en smule tungvindt å måtte trykke på alle bilder for å få de i original størrelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dere reklamerer for blogg-funksjonen på forsiden av hardware.no, kan dere ikke gjøre dere ferdige med den først heller? Det eneste skin som viser bloggene rett er diskusjon.no, de andre bruker enten en blanding av sitt eget og diskusjon.no, eller noe som ser helt jævlig ut.

 

Gamer:

- Blogg i favorittliste - diskusjon.no-skin

- Resten av bloggene - IP.Board 2.2.0-skin

 

Amobil:

- Blogg i favorittliste - diskusjon.no-skin

- Resten av bloggene - ett eller annet halvferdig skin

 

Akam:

- Blogg i favorittliste - diskusjon.no-skin

- Resten av bloggene - en blanding av IP.Board 2.2.0 og diskusjon.no

 

Hardware:

Samme som over.

 

IP.Board Pro:

- Blogg i favorittliste - diskusjon.no-skin

- Resten av bloggene - IP.Board Pro

 

IP.Board 2.2.0:

- Blogg i favorittliste - diskusjon.no-skin

- Resten av bloggene - IP.Board 2.2.0

 

Blog statistics:

Våre brukere har 984 blogger

, totalt 1551 innlegg og3419 kommentarer.

Den nyeste bloggen er "Ronron's Blogg" av ronron25

 

For ikke å snakke om at mesteparten fortsatt er på engelsk. Jeg er lite imponert, egentlig.

Lenke til kommentar
Dere reklamerer for blogg-funksjonen på forsiden av hardware.no, kan dere ikke gjøre dere ferdige med den først heller? Det eneste skin som viser bloggene rett er diskusjon.no, de andre bruker enten en blanding av sitt eget og diskusjon.no, eller noe som ser helt jævlig ut.

 

Når vi først snakker om blogger, så hadde det vært kjekt om standardnavnet hadde blitt endret fra «Brukernavn's Blogg» til «Brukernavns blogg».

Lenke til kommentar

En bug til:

På forsiden av HW.no så står det at siste blog er fra b-real... Han har endret visningsnavn til Colbert. Når man går på bloggen hans fra forumet så får man opp det nye visningsnavnet, men dette synes ikke på forsiden til HW.no

 

edit:

Fant enda en bug. Også denne relatert til blog-ene. På noen blogginnlegg så står det "0 kommentarer" selv om det er lagt inn flere kommentarer. "Siste kommentar" er da selvfølgelig også berørt av problemet

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Poster her noen bugs som jeg har funnet. Godt mulig at de har blitt nevnt før, men 55 sider er en del å lese igjennom, så poster dem her uansett:

 

Før når jeg brukte forumet i 1900*1200-oppløsning, så ble forumet strukket sånn at det fylte hele skjermen, men nå blir alt sentrert til midten av skjermen slik det ville blitt i f.eks. 1280*1024-oppløsning, noe som er ganske irriterende. Mye bedre å la forumet fylle hele skjermen slik at det blir plass til mer på siden.

 

I tillegg så er det slik at når jeg går inn på www.diskusjon.no eller www.gamer.no, så mangler menyen til venstre med kontrollpanel osv, men det kommer opp når jeg går inn på forumet fra www.hw.no. Er dette meningen? Uansett så ville det være mye bedre om den sidemenyen kom opp uavhengig av hvor man gikk inn på forumet fra. Har også prøvd å gå inn fra gamer.no og inn på hardware-delen, men menyen mangler fortsatt.

Lenke til kommentar
Kasp: Gamer.no-skinet har den menyen øverst og ikke til venstre. Se nederst under alle innleggene så kan du velge både språk og forum-skin. Prøv hardware.no-skinet eller diskusjon.no-skinet :)

 

Å herre, at jeg ikke så det var ganske teit - takk! Nå er det bare det å kunne se forumet over hele skjermen igjen.

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...