Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en ny funksjon som gjør at hvis jeg er den siste som har postet, og poster en ny, så kommer den nye posten i den som var der fra før?

Just testing. Nå skriver jeg et innlegg 4 minutter senere, og jeg er den siste som har lagt inn noe.

Det fungerer rett og slett som redigering? Bare at det kommer ikke opp at jeg har redigert, men antall poster stiger heller ikke.

Smart. :)

Jeg er litt uenig. Om man skal redigere noe, så redigerer man. Om man vil legge til viktig informasjon, så bør man få gjort dette slik at folk oppdager det. Ellers ender det bare med en bump.

Om det er innenfor 10 minutter er det greit, men blir det lenger enn det blir det dårlig. Så, hvor lang tid er den på?

Lenke til kommentar

Jeg syns vi mangler en ting.

Se nye innlegg - for alle hovedforumene.

Jeg har ingen interesse av å se hva de siste postene i Wow var, og syns man skal kunne avgrense det søket. Jeg vil gjerna ha en funksjon som foteller meg de 10 siste postene i "digital foto og video"

Om man poster 2 ganger på rad med quote fuckes hele posten

Lenke til kommentar
SITER(Ueland @ 21/10-2007 : 15:15) <{POST_SNAPBACK}>
SITER(medlem-130744 @ 20/10-2007 : 16:45) <{POST_SNAPBACK}>
SITER(Mevon @ 20/10-2007 : 16:18) <{POST_SNAPBACK}>
Det har du vel muligheten til om du bruker "Siste 24 timer"

Det er tungvint cry.gif
Likte forumet som det var før jeg smile.gif

Forskjellen på siste 24 timer før og nå er at du også kan velge underforum, klarer ikke helt å se hvordan det gjør ting tyngre...

Jeg brukte Akam-skinnet pga. det fylte hele bredden på skjermen min, men det skinnet valgte Foto som standard der og jeg måtte hele tiden velge "Alle". Hvordan kan man isåfall forandre dette?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...