Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting som jeg oppdaget nå: når jeg prøver å titte i en brukers profil fra medlemslista, så kommer jeg til en annen bruker. Når jeg klikker på navnet, så dukker opp valgboksen helt til høyre på skjermen, og når jeg da trykker på "Vis profil", så kommer det en annen bruker opp. Skjønne seg den som kan.

Lenke til kommentar

Noen som har statusen på bugen(?) som ble nevnt tidligere i tråden ang det å poste to svar i samme tråd innen et gitt tidsrom, så blir begge svarene slått sammen til ett, i tillegg fjernes alt av linjeskift?

Dette har irritert meg en del i det siste, fordi det da har vært et behov for å rette opp postene i ettertid, i tillegg så forsvinner hele gangen i tråden hvis man viser outline/trådet visning.

Lenke til kommentar

Beklager hvis jeg tar feil nå, men etter det jeg har lest så har vi ikke fått noen tilbakemelding på hvorfor boksen med "Se profil" og "Legg til som venn" som kommer opp når du trykker på et brukernavn, kommer opp på høyre side av forumet.

 

Er dette meningen? Hvis ikke, gjør dere noe for å fikse det?

Lenke til kommentar

Hvilket skin og nettleser bruker du? Jeg har ingen problemer med feilplassert brukerinfo-boks med IP.Board 2.2.0 og Firefox 2.0.0.7.

 

Edit:

 

* Brukerinfo-boksen havner på høyresiden med Diskusjon.no-skinnet hos meg også.

* Gamer.no-skinnet har ingen slik brukerinfo-boks (er direktelink slik som før oppgraderingen), og heller ingen popup-boks om endring/redigering-type (hurtig/full).

* Amobil.no-skinnet mangler bakgrunn for brukerinfo-boksen, og panelet på høyresiden overlapper deler av forumet (f.eks vinduet for å endre/redigere innlegg).

 

I alle de andre skinnene er brukerinfo-boksen korrekt plassert og feilfri.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...