Jan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er jeg blind eller er den haken ved antall poster i profilen som viser alle mulige innlegg i alle kategorier borte? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har den heller ikke, hvertfall. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når man mottar en PM, kommer det opp en boks på skjermen som sier "0 nye meldinger"... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke fatt den, jeg har bare fatt at det kommer at jeg har fatt en ny melding. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 -Smilys, tekst forandring knapper osv fungerer ikke når jeg skal lage ny post. -"mine innlegg" viser tråder med oransje bokser selv om det ikke har kommet nye innlegg i dem siden sist jeg sjekket. Har Firefox og XP. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 -"mine innlegg" viser tråder med oransje bokser selv om det ikke har kommet nye innlegg i dem siden sist jeg sjekket. Jepp, skjer her også, med Opera. Ikke alle markørene for nye innlegg forsvinner selv om tråden er lest. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, det er utrolig irriterende pluss at man ikke kan se de elsdste trådene i Mine Innlegg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En annen ting som jeg oppdaget nå: når jeg prøver å titte i en brukers profil fra medlemslista, så kommer jeg til en annen bruker. Når jeg klikker på navnet, så dukker opp valgboksen helt til høyre på skjermen, og når jeg da trykker på "Vis profil", så kommer det en annen bruker opp. Skjønne seg den som kan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er jeg blind eller er den haken ved antall poster i profilen som viser alle mulige innlegg i alle kategorier borte? Borte, og det har blitt forklart alt om den før Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er jeg blind eller er den haken ved antall poster i profilen som viser alle mulige innlegg i alle kategorier borte? Borte, og det har blitt forklart alt om den før Den er planlagt å komme tilbake, er den ikke? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er jeg blind eller er den haken ved antall poster i profilen som viser alle mulige innlegg i alle kategorier borte? Borte, og det har blitt forklart alt om den før Den er planlagt å komme tilbake, er den ikke? Nei,.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Retningslinjene og Nettikette mangler fortsatt i tre skins, begge IP.Boards og Gamer.no. Og savner enda de gamle ikonene. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når man mottar en PM, kommer det opp en boks på skjermen som sier "0 nye meldinger"... Jeg har ikke fatt den, jeg har bare fatt at det kommer at jeg har fatt en ny melding. Sånn ser det i alle fall ut hos meg... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har statusen på bugen(?) som ble nevnt tidligere i tråden ang det å poste to svar i samme tråd innen et gitt tidsrom, så blir begge svarene slått sammen til ett, i tillegg fjernes alt av linjeskift? Dette har irritert meg en del i det siste, fordi det da har vært et behov for å rette opp postene i ettertid, i tillegg så forsvinner hele gangen i tråden hvis man viser outline/trådet visning. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Med alle de bugsene forumet har hatt etter oppgraderingen, så håper jeg virkelig at dere kanskje vil lage et slags test forum som dere blir kvitt bugsene før dere publiserer det neste gang Edit: leif Endret 17. oktober 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hele innlegget fucker seg når man legger inn to ganger. Også når det blir me quotes...utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mr.Olsen: Det ble utbedret klokken 23:50ish, slik at linjeskift etc bevares. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Beklager hvis jeg tar feil nå, men etter det jeg har lest så har vi ikke fått noen tilbakemelding på hvorfor boksen med "Se profil" og "Legg til som venn" som kommer opp når du trykker på et brukernavn, kommer opp på høyre side av forumet. Er dette meningen? Hvis ikke, gjør dere noe for å fikse det? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvilket skin og nettleser bruker du? Jeg har ingen problemer med feilplassert brukerinfo-boks med IP.Board 2.2.0 og Firefox 2.0.0.7. Edit: * Brukerinfo-boksen havner på høyresiden med Diskusjon.no-skinnet hos meg også. * Gamer.no-skinnet har ingen slik brukerinfo-boks (er direktelink slik som før oppgraderingen), og heller ingen popup-boks om endring/redigering-type (hurtig/full). * Amobil.no-skinnet mangler bakgrunn for brukerinfo-boksen, og panelet på høyresiden overlapper deler av forumet (f.eks vinduet for å endre/redigere innlegg). I alle de andre skinnene er brukerinfo-boksen korrekt plassert og feilfri. Endret 18. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan noen sjekke om https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9725899 originalt ble postet i den tråden den dukket opp i eller om det er en feil? jeg er bombesikker på at jeg postet den i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843830 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg