Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere burde fikse opp stedet man skriver postene, har 3 forskjellige måter å fylle inn tags, Snartilgang, "Sett inn spesialelement" og de små ikonene.

Fast edit: "Sett inn spesialelement" er også for langt for tabben, ser ikke hele setningen.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Dette ikonet -> newpost.gif <- har krympet ned til 8x8 pixler. Jeg synes den gamle størrelsen på ikonet var bedre(, men gjerne ennå større. F.eks 12*20 pixler.)

enig der. Dette er en av de funksjonene jeg bruker mest. Da er det dumt at den er blitt så liten...

Lenke til kommentar
enig der. Dette er en av de funksjonene jeg bruker mest. Da er det dumt at den er blitt så liten...

(tok med denn quoten bare for å teste)

Flott at dere stripper quotene nå forresten! :D

Er det bare meg, eller fungerer foreløpig ikke sitat funksjonen? Blir bare slengt opp til øverst på siden igjen, som om jeg hadde trykt på "home" knappen.

Og hvor er hurtigredigering? Står bare rediger til meg:S Bruker FF, kan ha noe med det å gjøre?

Fungerer fint hos meg. Hurtigredigering får man opp som et valg når man trykker på redigering/edit. Bruker FF her også.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er det bare meg, eller fungerer foreløpig ikke sitat funksjonen? Blir bare slengt opp til øverst på siden igjen, som om jeg hadde trykt på "home" knappen.

Og hvor er hurtigredigering? Står bare rediger til meg:S Bruker FF, kan ha noe med det å gjøre?

Virker her, men mangler alle andre valg for formatering av tekst.

Lenke til kommentar

Fin oppgradering, men jeg synes virkelig ikke noe om de nye Tango-ikonene. Et par av de er også skikkelig meningsløse, som fks. friends.png - My Friends.

Vet at de fleste av vennene mine oppfører seg som apekatter til tider, men apekatter har vel på generell basis lite med venner å gjøre.

Endret av Snarph
Lenke til kommentar

Savner ubesvarte poster -lenken i panelet.

Ellers så er det mye som sikkert blir bar med litt tweaking. Kan forøvrig også anbefale alle som har høyrestilling i signaturen å gå å laste den opp på nytt. Behøver ikke endre noe men det ser ut til at ritght-og center-tager ikke blir riktige uten at de får en ny upload i databasen eller noe. Forøvrig veldig irriterende siden alle gamle poster med disse tagene blir gale.

Lenke til kommentar
Likte spesielt godt at jeg kan ignorere tråder fra "mine innlegg" Takker :D

Dog skulle jeg ønske at vi kunne legge tråden i ignore direkte fra den nye VALG funksjonen i toppen av tråden, så vi ikke må gå innom "administrer" i mine innlegg og finne tråden tilbake der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...