Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Etter litt tilvenning så foretrekker jeg faktisk diskusjon.no-skinet. Synes det er lettere å lese innleggene når plassen blir litt begrenset.

Lenke til kommentar

Diskusjon.no skinnet er helt forferdelig når man skal se store bilder ol.

Ellers blir det mye lengre å scrolle for å lese alle innleggene (f.eks spessielt i denne tråden) når alt blir presset inn..

Widescreen på laptopen (som jeg bruker til vanlig) blir også veldig bredt i forhold til siden, noe som ser veldig merkelig ut =/

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Diskusjon.no skinnet er helt forferdelig når man skal se store bilder ol.

Ellers blir det mye lengre å scrolle for å lese alle innleggene (f.eks spessielt i denne tråden) når alt blir presset inn..

Widescreen på laptopen (som jeg bruker til vanlig) blir også veldig bredt i forhold til siden, noe som ser veldig merkelig ut =/

Javel, men nå bruker jeg mest skriblefunksjonene mest på forumet, så evnt. bilder kommer i annen rekke.

Lenke til kommentar

post-87384-1192468213_thumb.jpg

Når static.diskusjon.no ikke kommer noen vei...

Og for de som lurer på nynorsk Fx: trykka feil når jeg lastet ned Fx til denne maskinen, og da min maskin er på reparasjon har jeg ikke orket å bytte.

ENDRET: Og hva med separate knapper for hurtigendring og full endring?

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg skulle veldig gjerne sett at vedlegg åpnes i ny tab istedenfor en javascript-popup. Forumet har da alltid benytta seg av en ny tab for vedlegg, nå i IP.Board Pro får jeg en popup (som driver meg til vanvid, for det første er det forferdelig irriterende, og for det andre er popupen noe sånt som 50x50px når den åpnes). En midlertidig løsning er å klikke med mellomste museknapp, men det hadde vært fantastisk om vi kunne fått tilbake den gamle metoden. Popups er 1990!

Lenke til kommentar
post-87384-1192468213_thumb.jpg

Når static.diskusjon.no ikke kommer noen vei...

Og for de som lurer på nynorsk Fx: trykka feil når jeg lastet ned Fx til denne maskinen, og da min maskin er på reparasjon har jeg ikke orket å bytte.

ENDRET: Og hva med separate knapper for hurtigendring og full endring?

Og den husker ikke om det har kommet nye innlegg i en tråd.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...