Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sikkert blitt nevnt før.

Det er veldig irriterende at teksten blir markert når du setter inn et bilde eller en link. Jeg begynner å skrive etter jeg trykker på enter og da blir linken/bildet fjernet :/

(vet det er bare å trykke ctrl-z)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir lettere irritert over at det ikke går an å linke.

F.eks. Hardware

Ved "mouseover" vises det feil url som igjen gir.

Feilen var:

Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen.

Hvilken nettleser bruker du? Jeg har ikke hatt noen problemer med dette i Firefox 2.

PS. Klikker du på innlegg-nummeret øverst til høyre i hver post får du korrekt URL til enkeltinnlegg.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Det er bare en fordel at det er støtte for både norsk og engelsk: Code og kode.

Personlig liker jeg ikke slik inkonsekvens som dette... Har ofte irritert meg (andre steder enn her) at det er flere funksjoner som gjør eksakt det samme.

Men jeg ser poenget. :)

Edit: Jeg vil meget gjerne ha ikke-understrekede lenker i IP.Board-skin-ene, slik som i f. eks. Diskusjon.no-skin-et.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er bare en fordel at det er støtte for både norsk og engelsk: Code og kode.

Redigert: Merkelig. Selve bb-coden er den samme: code og code.

Samme tanke slo meg også med det første, men da jeg sjekka brukte begge code. Kan dette ha noe med skin/språk som brukeren benytter? Isåfall bør det endres, en språksuppe kan vi ikke ha.

Red: MiSP: Personlig liker jeg understrekede lenker, det var en stor diskusjon før forumoppdateringen om å gjøre lenker mer synlige, så om understreking skal fjernes bør de gjøres synlige på en annen måte.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...