Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sikkert blitt nevnt før. Det er veldig irriterende at teksten blir markert når du setter inn et bilde eller en link. Jeg begynner å skrive etter jeg trykker på enter og da blir linken/bildet fjernet :/ (vet det er bare å trykke ctrl-z) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg blir lettere irritert over at det ikke går an å linke. F.eks. Hardware Ved "mouseover" vises det feil url som igjen gir. Feilen var: Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen. Hvilken nettleser bruker du? Jeg har ikke hatt noen problemer med dette i Firefox 2. PS. Klikker du på innlegg-nummeret øverst til høyre i hver post får du korrekt URL til enkeltinnlegg. Endret 14. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Trur da er ein litn bug i diskusjon.nos skin Dette er vel en skrivefeil (det står "brukere(s)" under trådene), men den burde være veldig enkel å fikse. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kan jeg få ubesvarte innlegg tilbake? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hardware dynamisk skinnet kommer i løper av uken Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kan jeg få ubesvarte innlegg tilbake? Slenger meg på den Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 "felixersvart" er litt irriterende når det kommer opp som trådstarter, når trådstarteren har "valgt" en annet navn på gjestefunksjonen. Gjort at jeg har blitt "lurt" til å tro at det er den samme personen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Slenger meg på den Jeg også. Samt at mine innlegg blir som før, at du kan se tråder som du har postet i for lenger enn 2 måneder tilbake. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Samt at mine innlegg blir som før, at du kan se tråder som du har postet i for lenger enn 2 måneder tilbake.Det vil kome:Når det gjelder mine innlegg:-Mulighet for datovalg kommer tilbake etterhvert. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er det bare meg eller er det noe galt med mine inlegg delen. Får besjed om noen har oppdatert inleggene (markeres med sterk blå skrift) når det er 1 dag eller to sia jeg la inn siste vedlegget :S Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sliter med at trådene ikke oppdaterer seg. Når jeg går til Mine Innlegg står tråden fortsatt som ulest. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Samme problem. Tråden blir markert som om den har nye innlegg, selv om det siste innlegget er mitt eget. Noen ganger kommer denne markeringen selv etter at jeg har vært inne i tråden, UTEN at det er kommet nye innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Utrolig plagsomt er det! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Og hvordan i alle dager skriver man nytt innlegg i bloggen sin? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Utrolig plagsomt er det! ja, noe fryktelig... endelig svar nå jeg trenger hjelp... men nei da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 I denne tråden brukes det av flere personer, noen ganger heter boksen KODE, andre ganger CODE ... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er bare en fordel at det er støtte for både norsk og engelsk: Code og kode. Redigert: Merkelig. Selve bb-coden er den samme: code og code. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Det er bare en fordel at det er støtte for både norsk og engelsk: Code og kode. Personlig liker jeg ikke slik inkonsekvens som dette... Har ofte irritert meg (andre steder enn her) at det er flere funksjoner som gjør eksakt det samme. Men jeg ser poenget. Edit: Jeg vil meget gjerne ha ikke-understrekede lenker i IP.Board-skin-ene, slik som i f. eks. Diskusjon.no-skin-et. Endret 15. oktober 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Det er bare en fordel at det er støtte for både norsk og engelsk: Code og kode. Redigert: Merkelig. Selve bb-coden er den samme: code og code. Samme tanke slo meg også med det første, men da jeg sjekka brukte begge code. Kan dette ha noe med skin/språk som brukeren benytter? Isåfall bør det endres, en språksuppe kan vi ikke ha. Red: MiSP: Personlig liker jeg understrekede lenker, det var en stor diskusjon før forumoppdateringen om å gjøre lenker mer synlige, så om understreking skal fjernes bør de gjøres synlige på en annen måte. Endret 15. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Spørs om vi ikke gjør det så enkelt at vi fjerner engelsk som språkmulighet, samme problemet finnes og ved at e-poster tidvis sendes ut på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg