MartinF Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Samme skjer hos meg. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ueland: Blir det fikset snart så vi får sett oppføringer i Mine innlegg fra lenger enn to måneder tilbake? Er det bare meg, eller blir dette spørsmålet oversett? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er disse stjernene til? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan sette "stjerner" på brukeren , hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 mhm, men det funker ikke å rate folk. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan sette "stjerner" på brukeren , hvis du skjønner? Fy søren for en teit funksjon ... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja, jeg ville jo vaert overlegen alle andre fra 1. stemming. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Er det bare meg, eller blir dette spørsmålet oversett? Ja du, det lurer jeg også på. Og jeg lurer også på hvordan det blir med nøstede sitater. Jeg skjønner godt at det er irriterende at folk glemmer seg av og til, og dette er en så vanlig feil at jeg egentlig er for denne begrensningen. Men det skaper ekstra bry de gangene det er nødvendig å sitere mer enn ett innlegg, og det er faktisk ikke så alt for sjelden (for eksempel nå - ingen vet hvilket spørsmål I.A.G. snakker om med mindre jeg manuelt legger inn det I.A.G. siterte i sitt innlegg, eller folk blar oppover og undersøker selv). Kunne det vært mulig å inngå et kompromiss, f. eks. at standarden er å sitere bare det siste innlegget, men at det er en knapp ved Svar-boksen et eller annet sted man kan klikke på for å legge inn alle de nøstede sitatene? (Eller enda bedre - klikke flere ganger for å gå ett og ett nivå tilbake.) Har noen sjeler i det høye noen tanker om dette? (Enda morsommere blir det om noen siterer dette innlegget mtp. øverste linje - ingen kommer til å skjønne bæret av hva i alle dager det er jeg også lurer på. Bare for å understreke poenget mitt.) Endret 13. oktober 2007 av MiSP Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Når jeg legger til tråder i favoritter, blir jeg sendt til listen min over favoritter (tråden blir også lagt til riktig), men før fortsatte man bare å være i tråden man ønsket skulle legges til. Er dette noe dere ikke har husket å forandre på, eller er dette hvordan det skal være i det nye forumet? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Eg kom til fyrste sida i tråden, var litt irriterande av og til. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er disse stjernene til? Låner bilde ditt litt, så slipper jeg å lage mitt eget Som dere ser på bildet her, hvorfor skal denne boksen havne så jævlig langt fra navnet man trykker på? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Etter ein dag eller to med meg byrja den å komme rett under der du trykkjer. Endret 13. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Etter ein dag eller to med meg byrja den å komme rett under der du trykkjer. Ja vel? nå har jeg brukt diskusjon siden oppdateringen, dag inn og dag ut og det har ikke forandret seg akkurat. Selv om det bare er en liten ting så ødelegger det utrolig mye syns jeg. Bruker firefox om det har noe å si. Edit: En annen ting, under kontrollpanelet>Epostinstillinger så står det: HSkjul min epostadresse for andre brukereVed å aktivere dette valget hindrer du at andre brukere kan sende deg epost gjennom forumet. Endret 13. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva skjer med at alt har blitt så stort i "Mine innlegg" Diskusjon sin skin btw. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Som dere ser på bildet her, hvorfor skal denne boksen havne så jævlig langt fra navnet man trykker på? Trodde det bare var på Mac at det så slik ut. Bruker du Windows? Dette kan da umulig være riktig? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Trodde det bare var på Mac at det så slik ut. Bruker du Windows? Dette kan da umulig være riktig? Sitter på vista med firefox. Edit: En annen ting er fargene f.eks under "forumstatestikk" hvor det står "Dagens aktive emner · Moderatorteamet · Dagens topp 20 innleggsskrivere · Tidenes topp 20 innleggsskrivere". Disse er i en farge som er ganske så lik bakgrunnen, så de kan være litt vansklig å se/lese. Er diskusjon skinnet jeg bruker. Endret 13. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) XP med firefox.. får det samma Endret 13. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har fått mail at en venn er lagt meg til i vennelisten, men når jeg går på "venter på godkjenning" så er det ingenting å vise. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Under Nyttige Linker det stedet du kommer til når du får den "antispam" tingen, så er det tomt Nyttige linker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har funnet ut hva stjernene er til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg