Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller blir dette spørsmålet oversett? :ermm:

:p

Ja du, det lurer jeg også på. :hmm:

Og jeg lurer også på hvordan det blir med nøstede sitater. Jeg skjønner godt at det er irriterende at folk glemmer seg av og til, og dette er en så vanlig feil at jeg egentlig er for denne begrensningen. Men det skaper ekstra bry de gangene det er nødvendig å sitere mer enn ett innlegg, og det er faktisk ikke så alt for sjelden (for eksempel nå - ingen vet hvilket spørsmål I.A.G. snakker om med mindre jeg manuelt legger inn det I.A.G. siterte i sitt innlegg, eller folk blar oppover og undersøker selv). Kunne det vært mulig å inngå et kompromiss, f. eks. at standarden er å sitere bare det siste innlegget, men at det er en knapp ved Svar-boksen et eller annet sted man kan klikke på for å legge inn alle de nøstede sitatene? (Eller enda bedre - klikke flere ganger for å gå ett og ett nivå tilbake.)

Har noen sjeler i det høye noen tanker om dette?

(Enda morsommere blir det om noen siterer dette innlegget mtp. øverste linje - ingen kommer til å skjønne bæret av hva i alle dager det er jeg også lurer på. :p Bare for å understreke poenget mitt.)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Når jeg legger til tråder i favoritter, blir jeg sendt til listen min over favoritter (tråden blir også lagt til riktig), men før fortsatte man bare å være i tråden man ønsket skulle legges til.

Er dette noe dere ikke har husket å forandre på, eller er dette hvordan det skal være i det nye forumet?

Lenke til kommentar
Etter ein dag eller to med meg byrja den å komme rett under der du trykkjer.

Ja vel? nå har jeg brukt diskusjon siden oppdateringen, dag inn og dag ut og det har ikke forandret seg akkurat.

Selv om det bare er en liten ting så ødelegger det utrolig mye syns jeg. Bruker firefox om det har noe å si.

Edit: En annen ting, under kontrollpanelet>Epostinstillinger så står det:

HSkjul min epostadresse for andre brukere

Ved å aktivere dette valget hindrer du at andre brukere kan sende deg epost gjennom forumet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Trodde det bare var på Mac at det så slik ut. Bruker du Windows? Dette kan da umulig være riktig?

Sitter på vista med firefox.

Edit: En annen ting er fargene f.eks under "forumstatestikk" hvor det står "Dagens aktive emner · Moderatorteamet · Dagens topp 20 innleggsskrivere · Tidenes topp 20 innleggsskrivere". Disse er i en farge som er ganske så lik bakgrunnen, så de kan være litt vansklig å se/lese.

Er diskusjon skinnet jeg bruker.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...