Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Favoritter kan dere nå legge til ved å trykke på valg-knappen øverst i en tråd. :)

*sukk*

Og hva med linken til favoritter i IP.Board Pro da? :(

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt for funksjonen som smelter sammen to innlegg om de blir postet kort tid etter hverandre. Det finnes situasjoner der det absolutt er hensiktsmessig på ha noe i to separate innlegg, selv om det er kort tid det er snakk om.

Hva er tidsgrensen?

Lenke til kommentar
Kan du gi et eksempel pa at det er hensiktsmessig?

Det eneste jeg kommer pa, er nar man ikke far postet all teksten man vil i ett innlegg.

Hvis man lager guider og vil "reservere" et par innlegg framover for å dele det opp, for eksempel. :) Det er det eneste jeg kommer på nå, men jeg mener å ha vært ute for et par andre tilfeller.

Lenke til kommentar
I mine innlegg er alle tråder merket med at det har kommet en ny post der selv om det ikke har det...

Dette lurer jeg på også, men denne funksjonen virker veldig ustabil. Tidvis ser den ut til å fungere, men når jeg f.eks nå nettopp sjekket "Mine innlegg" var det merket for at det hadde kommet flere nye poster, men de fleste var flere timer gamle og som jeg har lest tidligere i dag mens jeg var pålogget. Irriterende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Må si at jeg liker ip.Board.Pro, selv om det hadde gjort seg med menyen på venstre side som er å finne bl.a. diskusjon.no-skinnet.

Lenke til kommentar
Dette lurer jeg på også, men denne funksjonen virker veldig ustabil. Tidvis ser den ut til å fungere, men når jeg f.eks nå nettopp sjekket "Mine innlegg" var det merket for at det hadde kommet flere nye poster, men de fleste var flere timer gamle og som jeg har lest tidligere i dag mens jeg var pålogget. Irriterende!

Når jeg bytter PC nå, kommer mange poster som ulest, selv om jeg vet at jeg har lest de :ermm: , var ikke sånn før oppgraderingen, da stemte det :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...