Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hurtigsvar er blitt fucked up, ellers så er det topp at dere byttet til norske knapper :)

Er det enda et problem?

Hvor har det bltt av den grønne pila hvor du ser alle innleggene på de forskjellige forumene?

Vi får se om den ikke kommer tilbake etter oppgraderingen, det er en custom sak så den er ikke i forumet som standard.

Kan vi få "Mine Innlegg" i skinnene IP.Board Pro og IP.Board 2.2.0? :)

Er fikset ;)

Lurer på det samme, kjipt når halve skjermen bare viser rutenettet.

Mistenker det tar et par dager før dynamisk er tilbake eigjen.

Andre enn meg som har problemer med å vise ting som ligger inne i skjul-tagger ved bruk av Firefox?

Skal være ordnet

Hva er blokkeringsliste for pm?

Å blokkere enkeltbrukere fra å PMe deg om jeg ikke bommer helt.

Vedlegg er helt kræsjet! Får ikke åpnet i full størrelse.. Bah!

Er og ordnet i >90% av tilfellene.

Blir BB-koden
[center]

fikset?

Oppdater innlegget/signaturen din så løses det automagisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan legger jeg til en tråd til favoritter? :blush:

Er det ikke mulighet for favoritter i IP.Board Pro?

Det er mulig å manuelt gå til https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=favorites i IP.Board Pro, jeg har selv etterlyst en link til favoritter samt en mulighet for å legge tråder til i favoritter, men det skjer liksom ikke noe. Flaks for meg at jeg har helårs-resept på tålmodighetskrem ... eller har jeg egentlig det? :roll:

Lenke til kommentar

Det jeg nevnte tidligere om brukernavnboksen som dukker opp på høyre side av forumet, gjelder samtlige bokser du får opp ved bruk av Javascript, som "Valg" i toppen av tråder og boksen med sidenummer.

Gjelder dette kun Mac, og er dette noe som prioriteres?

Lenke til kommentar

Jeg har sett det nevnt et par ganger her i tråden, men jeg har enda ikke skjønt hvorfor man ikke kan velge alder på trådene i "Mine innlegg". Slik det er nå, vises bare de som er nyere enn en viss tid, tydeligvis. Jeg hadde lenge mange titalls sider her, nå er det bare fire.

Vil dette bli fikset, eller er disse trådene tapt for godt?

Lenke til kommentar
Det er mulig å manuelt gå til https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=favorites i IP.Board Pro, jeg har selv etterlyst en link til favoritter samt en mulighet for å legge tråder til i favoritter, men det skjer liksom ikke noe. Flaks for meg at jeg har helårs-resept på tålmodighetskrem ... eller har jeg egentlig det? :roll:

Stemmer det. Byttet nettopp til IP.Board Pro. Har en snarvei/bokmerke på Opera til den adressen, men glemte å teste om den funket med dette "skinet".

Men likevel greit med egen "Favoritt"-knapp, og selvsagt en mulighet for å legge til nye tråder til favorittene :)

Lenke til kommentar
I Akam skinnet fungerer ikke "dropdown" menyen i profilene. (Finn medlemmets innlegg, emner osv..)

Sikkert bare et javascript som ikke fungerer eller er lagt til ;)

Hmm.. om bbkoder er javascript så fungerer ikke det heller i Akam, alle bbkoder blir omgjort til html men blir ikke gjort tilbake til bbkoder når man skal redigere osv..

Siden det er den eneste dynamiske (brukbare) stilen bør det fikses :roll:

\n blir ikke gjort om til linjeskift btw.. :mad:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...