Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 kom bare til å tenke på en ting, hva om man fikk en funksjon som viste hvor lenge man er pålogget i formunet, noe âlla WoW og steam? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) linje 1linje 2linje 3linje 4linje 5linje 6linje 7Ser bra ut nå!Men Ikke nå Endret 12. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Se under "activate" i fellesordlista for dataord Det skader heller ikke å lese de språklige retningslinjene for oversettelser av programmer til norsk. Det var jo det jeg sa, samtidig når jeg kikker på de retningslinjene kommer jeg over en liste over fy-ord, gjett hvilket ord som ligger helt på toppen? Fy-ord (red: For å komme ned til listen over fy-ord må du klikke i adresse-feltet og så trykke enter, Firefox vil hvertfall ikke hoppe ned av seg selv når jeg åpner siden) Noe må uansett gjøres med oversettelsen. Endret 12. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det første punktet på lista der er ganske absurd spør du meg aktivere bruke, slå på Aktivere er ikke nødvendigvis et ord man kan oversette med bruke,slå på: F. eks. aktivere lisens. Man bruker ikke lisensen, man slå ikke på lisensen, man aktiverer den. Nærmeste norske oversettelse jeg kan tenke meg er å ta i bruk. Det samme med aktivere Windows. man bruker ikke Windows, man slå ikke på Windows, man aktiverer Windows. Ta i bruk fungerer heller ikke her. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er ikke helt sikker på om man faktisk kan slå av "et valg": "Dersom du slår av dette valget vil du ikke kunne motta private meldinger." => slå av denne funksjonen? Angående profilinformasjon: Hvor mange er det som bruker AOL IM i Norge? Hva med å legge til Jabber/Google Talk i denne lista? Aktivere er ikke nødvendigvis et ord man kan oversette med bruke,slå påHer er det snakk om funksjoner i et program, både "bruk" og "slå på/av" passer fint her.(Lisens er ikke en funksjon) Endret 12. oktober 2007 av mandela Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her er det snakk om funksjoner i et program, både "bruk" og "slå på/av" passer fint her.(Lisens er ikke en funksjon) Det var en digresjon fra min side, ikke relevant til hva som skulle brukes her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er ikke helt sikker på om man faktisk kan slå av "et valg": "Dersom du slår av dette valget vil du ikke kunne motta private meldinger." => slå av denne funksjonen? Greit nok, jeg kan være enig i det. Selv ville jeg ikke påtatt med noen oversettelser, da jeg vet at jeg ikke har kunnskap nok til å få det så korrekt som det burde være. Poenget mitt er uansett at de som oversatte IPB gjor en særdeles dårlig jobb. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fra retningslinjene: "10. Avatar er maks 80x80 piksler og 6 kB. Personlig foto er maks. 100x100 piksler og 20kB." Er ikke denne endret til 10 kB? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fra retningslinjene:"10. Avatar er maks 80x80 piksler og 6 kB. Personlig foto er maks. 100x100 piksler og 20kB." Er ikke denne endret til 10 kB? Bedre nå? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har merket at hvis jeg er pålogget med denne brukeren på én PC, og logger på på en annen PC, så er ikke trådene jeg har lest markert som lest. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har merket at hvis jeg er pålogget med denne brukeren på én PC, og logger på på en annen PC, så er ikke trådene jeg har lest markert som lest. Har også merket det, de begynte å markere seg som uleste i dag selv om de var leste. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ønsker meg bedre profilstatistikk (slik det var tidligere): En liste over forumkategorier man har postet i (antall poster og prosent) når man trykker på "Mest aktiv i". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Også en bug som jeg har funnet: De eldste innleggene i ''Mine Innlegg'' er borte Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Også en bug som jeg har funnet: De eldste innleggene i ''Mine Innlegg'' er borte Det har vært nevnt før ja... Men det irriterer meg også! Blir dette fikset?? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvor er "mine innlegg" i Gamer.no-skin? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvor er "mine innlegg" i Gamer.no-skin? Lurer eg óg på. Har ikkje fåt skikkeleg svar, eller svar i det heile tatt, så eg skifta til Diskusjon.no, men no bruker eg Hardware.no sitt. Nei, trur ikkje det er Mine innlegg i Gamer.no skinnet, men du kan leggje til mine innlegg som eit bokmerke og setje den på ein eller annen bar i nettlesaren din. Einaste svaret eg veit om. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Bytta til IP Board Pro skinnet, er storfornøyd. Eneste jeg savner er norske knapper, men alt annet er topp. Brukte tidligere hw.no dynamisk, men dette er jo mye penere mener nå jeg. Slipper også de "barnslige" ikonene. Alt er rent og pent. Om dette skinnet forsvinner protesterer jeg. Mangler vel favoritter, men jeg har aldri brukt det uansett. Jeg må dog si at jeg savner menyen til venstre (i bl.a. Hardware.no-skin-et.) Ellers har jeg alltid forbundet Diskusjon.no med den klassiske blåfargen, så selv om jeg på mange måter (f. eks. fontene) liker Pro-skin-et bedre, tror jeg at jeg holder meg til 2.2.0-skin.et. Endret 12. oktober 2007 av MiSP Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det har vært nevnt før ja... Men det irriterer meg også! Blir dette fikset?? Jeg slenger meg på den. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor markeres innlegg i "Mine innlegg" som lest, når jeg ikke har lest dem! Dersom jeg logger på, kikker på Mine Innlegg og så går ut vil de være markert som lest neste gang jeg logger på! Få vekk det! Jeg vil at kun de jeg har lest, skal markeres som lest! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor markeres innlegg i "Mine innlegg" som lest, når jeg ikke har lest dem! Dersom jeg logger på, kikker på Mine Innlegg og så går ut vil de være markert som lest neste gang jeg logger på! Få vekk det! Jeg vil at kun de jeg har lest, skal markeres som lest! Jeg har det motsatte problemet noen ganger. Tråder jeg alt har lest vises som ulest, men også tråder hvor jeg er sistemann å poste i vises som en tråd med et nytt ulest innlegg i. Regner med det er et cookie-problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg