kremt Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hvorfor har dere tatt vekk der det stod hvor man er fra? Syns det var veldig nyttig i enkelte sammenhenger, men det måtte dere selvsagt ta bort Edit.: Savner også veldig det skinet som gjorde at man kunne få forumet over hele skjermen, og ikke bare på en liten del. Var mye enklere å lese lange innlegg da og så ble det mindre scrolling. Endret 11. oktober 2007 av kremt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du kan fremdeles se det pa profilen til personen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du kan fremdeles se det pa profilen til personen. Da er vitsen borte for min del hvertfall. De fleste større forum pleier å ha det slik at det vises hvor man er fra, noe som er veldig nyttig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er tatt bort inntil videre. Sånn som det er nå eller var, kunne man ha veldig lange navn der som ødela layouten. I tillegg kan man skrive masse tull der, og inntil man finner ut en smart løsning, valgte Ueland å gå tilbake til standard enn så lenge. PS: Det lønner seg å lese i tråden, til tross for 38 sider. Tålmodighet og godt bakgrunnsarbeid Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Det er selvfølgelig mulig at jeg misforstod, men det stod i et tidligere innlegg at det (midlertidig?) ble tatt tilbake til slik visning som det var før oppgraderingen Når det blir klart hvor mye som skal tas med skulle det legges inn igjen, så vidt jeg forstod det. Skal se om jeg finner sitatet. Edit: Cun kom meg i forkjøpet. Endret 11. oktober 2007 av bhsand Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Og hvorfor er OPP-knappen flyttet til venstre for Rapporter? Før stod den vel like til høyre for den lille streken mellom brukernavn og innlegg. Tungvint å bevege seg helt til venstre på skjermen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er jeg enig i. Få den tilbake der den var! Mye mer brukervennlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Og hvorfor er OPP-knappen flyttet til venstre for Rapporter?Før stod den vel like til høyre for den lille streken mellom brukernavn og innlegg. Tungvint å bevege seg helt til venstre på skjermen. Bruker bare "home"-knappen jeg. Mye enklere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bruker bare "home"-knappen jeg. Mye enklere Hvor ligger denne, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvor ligger denne, om jeg tør spørre? På tastaturet ditt? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 På tastaturet ditt? Hahaha! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Enten så har mange lik avatar og lik signatur, eller så er PC-en min rar, eller så er det bare meg, eller så er det noe dumt med forumet nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 På tastaturet ditt? Jaja, det er vel heldigvis lov å misforstå. Trodde det var snakk om en knapp i forumet, jeg. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Uten å ha last alle poster frem til nå. Hvorfor er alle trådene i "mine innlegg" fjernet? Altså alle bortsett fra 3 Endret 11. oktober 2007 av aleks tho Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det bare jeg som registerer at "Visninger" statestikken ikke alltid fungerer? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jaja, det er vel heldigvis lov å misforstå. Trodde det var snakk om en knapp i forumet, jeg. To knapper til høyre for backspace tasten. Hvertfall på mitt tastatur! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Den har alltid vært slik. Henger litt etter, for å spare ressurser når det trengs. ENDRET: Til Lee Endret 11. oktober 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Drift skrur den av innimellom bevisst. Grunnen er antakelig for å få bedre ytelse for diverse operasjoner, kanskje? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Enten så har mange lik avatar og lik signatur, eller så er PC-en min rar, eller så er det bare meg, eller så er det noe dumt med forumet nå. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er redd det bare er du. Eventuelt så er PC-en din rar, for her er alt som det skal være. Iallfall i IP.Board Pro. Storkoser meg i det skin-et. Nydelig Enda engang: Bra jobba, drift! Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg