DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Knappen som fantes før i profilen til folk som man kunne trykke på for å vise hvor folk har postet er ikke der lenger. Sagt før, men kan gjerne nevnes igjen. Jeg vil ha tilbake! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Knappen som fantes før i profilen til folk som man kunne trykke på for å vise hvor folk har postet er ikke der lenger.Merket det, og ble lei meg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Merket det, og ble lei meg. Trykk på navnet i en tråd og velg det der. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, så nå venter jeg på "al..." Hvem i all verden er denne Al, og hvorfor venter jeg på ham og ikke på Alice lenger? Det er selvsagt en svak algoritme i bruk her, siden hele brukernavnet så vidt jeg kan se hadde fått plass uten punktumene. Geir Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Trykk på navnet i en tråd og velg det der. tror det er den grønne pila som er snakk om;OO Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ok, så nå venter jeg på "al..." Hvem i all verden er denne Al, og hvorfor venter jeg på ham og ikke på Alice lenger? Det er selvsagt en svak algoritme i bruk her, siden hele brukernavnet så vidt jeg kan se hadde fått plass uten punktumene. Geir Kanskje ikkje i alle skin? tror det er den grønne pila som er snakk om;OO Det er det, og den vil eg og mange andre ha tilbake! Edit: Det er også bug i HW.no-skinnet (og sikkert nokon andre): Heilt nederst står det "5 brukere(s) leser i emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)" Det skal vel heller stå "5 bruker(e) leser i emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)" i staden. Endret 11. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har merka at favoritter er tilbake.. Men, hvordan legger man til nye favoritter? I hvilke skin er det tilbake?? *savne favoritter* Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Akam it is then. Agreed! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 I hvilke skin er det tilbake?? *savne favoritter* diskusjon Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, så nå venter jeg på "al..." Hvem i all verden er denne Al, og hvorfor venter jeg på ham og ikke på Alice lenger? Det er selvsagt en svak algoritme i bruk her, siden hele brukernavnet så vidt jeg kan se hadde fått plass uten punktumene. Geir Her er Al: A man walks down the streetHe says why am I soft in the middle now Why am I soft in the middle The rest of my life is so hard I need a photo opportunity I want a shot at redemption Don’t want to end up a cartoon In a cartoon graveyard Bone-digger, bone-digger Dogs in the moonlight Far away my well-lit door Mr. Beerbelly, beerbelly Get these mutts away from me You know I don’t find this stuff Amusing anymore Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så kan en kanskje prøve å holde seg litt on-topic så Drift ikke må sitte å gå igjennom 30.000 poster som ikke er relevant tilbakemelding Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Fortsatt kutter venstre marg halve første bokstav på alle kategoriene under forumkategorier, men ikonene over kuttes ikke lenger. Jobber dere med det? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Et par ting: 1. Skjul ser ikke ut til å virke. 2. Underkategorier vises ikke i menyen nederst. Red.: 3. Hvis jeg siterer noen som har sitert noen, så kommer ikke det de har sitert frem. 4. Det burde vel kanskje hete Sitat i stedet for Siter. Endret 11. oktober 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Edit: Hva er dette? Du kan legge inn tjenester medlemmer på forumet kan abonnere på, som koster penger. Dette er knyttet opp mot PayPal, og andre betal-tjenester. F.eks. om HW skulle gitt ut en avis, så kan medlemmer abonnere på avisen gjennom forumet, og betalingen trekkes fra PayPal èn gang i mnd f.eks. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Fint om antall nested quotes kunne bli satt til 3 eller noe, er jo helt tullete om man ikke kan ta med mesteparten av samtalen. Men jeg skjønner jo hvorfor dere har dette. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) 2. Underkategorier vises ikke i menyen nederst.Egentlig ganske digg - menyen ble faktisk kort og oversiktlig. Skal man inn på en undermeny, kan man bare klikke seg videre etter man har valgt overmenyen som er synlig i listen. Den forrige lista var langt som et vondt år! Fint om antall nested quotes kunne bli satt til 3 eller noe, er jo helt tullete om man ikke kan ta med mesteparten av samtalen.Men jeg skjønner jo hvorfor dere har dette.Enig, quote av quote av quote av quote av quote blir fort rotete. Men den bør absolutt bli satt ett hakk høyere, for å holde en smule sammenheng i diskusjoner. Endret 11. oktober 2007 av jocke Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Et par ting: 1. Skjul ser ikke ut til å virke. Bruk IP.Board.Pro, eller diskusjon.no. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes det bør økes til 2 quote nivåer, 1 blir for lite. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Syns man skal kunne ha noe som samler ens poster i en tråd... så man kan se hva man har skrevet tidliger euten å lete 50 sider liksom, før man finner ut at man var trådstarter eller noe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 kan jo bare bruke snapbak , ikke noe problem og finne alle inleggen som har vert quotet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg