Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, så nå venter jeg på "al..." Hvem i all verden er denne Al, og hvorfor venter jeg på ham og ikke på Alice lenger? Det er selvsagt en svak algoritme i bruk her, siden hele brukernavnet så vidt jeg kan se hadde fått plass uten punktumene.

Geir :)

Kanskje ikkje i alle skin?

tror det er den grønne pila som er snakk om;OO

Det er det, og den vil eg og mange andre ha tilbake!

Edit: Det er også bug i HW.no-skinnet (og sikkert nokon andre): Heilt nederst står det "5 brukere(s) leser i emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)"

Det skal vel heller stå "5 bruker(e) leser i emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)" i staden.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ok, så nå venter jeg på "al..." Hvem i all verden er denne Al, og hvorfor venter jeg på ham og ikke på Alice lenger? Det er selvsagt en svak algoritme i bruk her, siden hele brukernavnet så vidt jeg kan se hadde fått plass uten punktumene.

Geir :)

Her er Al:

A man walks down the street

He says why am I soft in the middle now

Why am I soft in the middle

The rest of my life is so hard

I need a photo opportunity

I want a shot at redemption

Don’t want to end up a cartoon

In a cartoon graveyard

Bone-digger, bone-digger

Dogs in the moonlight

Far away my well-lit door

Mr. Beerbelly, beerbelly

Get these mutts away from me

You know I don’t find this stuff

Amusing anymore

Lenke til kommentar

Et par ting:

1. Skjul ser ikke ut til å virke.

2. Underkategorier vises ikke i menyen nederst.

Red.:

3. Hvis jeg siterer noen som har sitert noen, så kommer ikke det de har sitert frem.

4. Det burde vel kanskje hete Sitat i stedet for Siter.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar
Edit: Hva er dette?

Du kan legge inn tjenester medlemmer på forumet kan abonnere på, som koster penger. Dette er knyttet opp mot PayPal, og andre betal-tjenester. F.eks. om HW skulle gitt ut en avis, så kan medlemmer abonnere på avisen gjennom forumet, og betalingen trekkes fra PayPal èn gang i mnd f.eks.

Lenke til kommentar
2. Underkategorier vises ikke i menyen nederst.
Egentlig ganske digg - menyen ble faktisk kort og oversiktlig. Skal man inn på en undermeny, kan man bare klikke seg videre etter man har valgt overmenyen som er synlig i listen. Den forrige lista var langt som et vondt år!

Fint om antall nested quotes kunne bli satt til 3 eller noe, er jo helt tullete om man ikke kan ta med mesteparten av samtalen.Men jeg skjønner jo hvorfor dere har dette.
Enig, quote av quote av quote av quote av quote blir fort rotete. Men den bør absolutt bli satt ett hakk høyere, for å holde en smule sammenheng i diskusjoner. Endret av jocke
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...