Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) oi, mange bugs i "Finn medlemmets innlegg". - Quotes vises ikke riktig - Smileys vises ikke - Alt kommer på en linje IE og I.P Board Pro edit: og hva er dem stjernene til? Endret 11. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Er det bare til meg det står en kode jeg ikke kan lime inn nederst i sitatene? Endret 25. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bare så dere vet det, så er akam-skinet dynamisk for tiden. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 SITER(medlem-130744 @ 11/10-2007 : 13:31) <{POST_SNAPBACK}> Er det bare til meg det står en kode jeg ikke kan lime inn nederst i sitatene? Det er koden til pilen som havnet helt til høyre i posten din.Snapback, som den heter, altså link til posten, men den koden funker ikke i en quote.Og da er jo hele poenget borte vistnok, så det er bare en midlertidig bug, regner jeg med Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 edit: og hva er dem stjernene til? Man kan rangere brukeren. Det samme gjelder for tråder (om det er aktivert i ACP). Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Man kan rangere brukeren. Det samme gjelder for tråder (om det er aktivert i ACP).Ja, jeg så det som alttekst på bildet, men jeg ser ikke hvor en kan rangere tråder? Denne tråd-rangeringen hadde vært fint å ha synlig på "søk". Mye å gjøre for dritf nå. Edit: Hva er dette? Endret 11. oktober 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bare så dere vet det, så er akam-skinet dynamisk for tiden.Akam it is then. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du snakker om. Ja det har vært tregt noen få ganger. Men jeg regner med det har vært akkurat når de har oppgradert noe. Generelt sett så har det gått kjemperaskt hos meg edit: og jeg har hengt her omtrent hele tiden mens jeg har vært våken Noken få ganger er nok til å øylegge min opplevelse på dette forumet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det meningen at innlegg som jeg har lest fra denne PC-en, ikke skal vises som lest pa laptoppen? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ståle, jeg også har samme problemet.. Tenkte på det når jeg akkurat byttet PC. Men jeg har også problemet at de dukker opp som ulest helt plutselig, uten at det er noe ulest også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Og hvis jeg leser en tråd som ligger i Mine Innlegg, og jeg poster ett innlegg i den da leste tråden, dukker den opp som ulest i Mine Innlegg. Ganske irriterende, jeg har jo lest mitt eget innlegg goddammit. EDIT: WTF? Nå har det dukket opp linjer under alle linker og nå Det ødelegger bl.a signaturen min. Endret 11. oktober 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 EDIT: WTF? Nå har det dukket opp linjer under alle linker og nå Det ødelegger bl.a signaturen min. Er ikke det her. Kjører Opera og Hardware.no skin. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Men jeg har også problemet at de dukker opp som ulest helt plutselig, uten at det er noe ulest også. Det hadde jeg ogsa, men ser ut til at det har ordnet seg ltit na. Ikke linjer under linker i diskusjon.no skinnet heller. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ikke linjer under linker i diskusjon.no skinnet heller. Hvilken nettleser bruker du? Firefox, sant? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Såg i ein tråd der det var ei liste ( [list*] ), men "punkta" var utanfor innleggjet: Prikken er utforbi.Edit: Gløymde mellomrom. Endret 11. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg provde i Firefox na, men tabben ble jo ikke lukket nar jeg gjorde musebevegelsen. Aja, det var jo Firefox som var grunnen. -- Prikken er innenfor i mitt skin, diskusjon.no med Opera. Har sett samme feilen, men ser ut som den er rettet opp. Endret 11. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Har merka at favoritter er tilbake.. Men, hvordan legger man til nye favoritter? Endret 11. oktober 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 I mine innlegg blir poster hvor jeg selv er siste poster, markert med sterk mappefarge, slik at det ser ut som det er noen nytt i den. Meget plagsom når jeg må sjekke for hver gang om det er en ny post der eller ikke.. dette skjer også når ikke bare jeg er siste poster Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 TWFA sitt navn er for langt til å vises Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Knappen som fantes før i profilen til folk som man kunne trykke på for å vise hvor folk har postet er ikke der lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg