L4r5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Henger ikke du her i søvne og? nja... jeg prøver å la være... men jeg skal ikke nekte for at det hender jeg sjekker forumet om jeg våkner midt på natta Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) En liten CSS-feil: I tillegg er den svarte rammen rundt opplastede bilder ikke akkurat pen - i hvert fall ikke til lyse skins som diskusjon.no har. Og ikonene på menyen til venstre kunne godt ha blitt fjernet. Edit: Den fine funksjonen som viste hvor mange innlegg en har i hver kategori er også borte - hadde vært greit å få den tilbake. Endret 10. oktober 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå ble det bra med denne rekkefølgen: Avatar Bruker\Moderator\osv... Inlegg Ble medlem Det ble rimelig pent og fint Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) skin:Diskusjon.no problemet gjelder: Varsling/visning av nye meldinger (pm) beskrivelse: Det vises (0) nye pm-er selv når det er flere nye. Det varsles heller ikke skikkelig når jeg får noen (slik den røde boksen gjorde før), men min "assistenten" dukker riktignok opp og forteller meg at jeg "har 0 nye beskjeder" når jeg får en. Kjekt det da... red: "0" nye pm, ikke "=" nye pm.. Endret 10. oktober 2007 av NgZ Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Bare hos meg det er sånn her? Altså at ting som står inne i bokser er liksom halveis borte. Man ser ikke hele ordet...! Endret 10. oktober 2007 av kalli Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Når jeg får opp PM ser det SLIK hos ut meg... Hvordan ser det ut hos andre? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Mine første tanker... HJELP! Hvor er det gamle hardware.no -dynamisk jeg hadde elsket siden tidenes begynnelse? Jeg vil ikke ha det seendes slik ut som det er her nå, jeg vil ikke ha blå farge rundt boksen hvor jeg skriver innleggene mine. Jeg vil ikke ha noen "snartilgang" sidenav samme boksen heller, og den lille rullegardin-saken med smileys hater jeg med innlevelse allerede! Synes alt dette som skulle forbedre bare gjorde det litt mindre enkelt og skrive innleggene mine. Jeg liker forandringer, men ikke som dette -falt ikke i smak. Og til slutt, hvorfor disse enorme murene av noen rammer rundt bilder? EDIT: Ikoner sidenav Nick, Mine innlegg, Vis nye Poster osv? Mye bedre uten. Nedtrekksmenyer på alt muøog? Fancy, but i dont want it. Where's my standard Hardware.no dynamisk skin? Endret 10. oktober 2007 av Lakus Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Når jeg får opp PM ser det SLIK hos ut meg... Hvordan ser det ut hos andre?Likt.. Men min sier "Ingen nye uleste PM" elns i den boksen som dukker opp. Og Det står også 0 Nye meldinger til venstre. Endret 10. oktober 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ha-ha, he-he-ho http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=237481 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ueland, kan vi få en link til favoritter i IP.Board Pro snart? Pleeeeeeease? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ueland, kan vi få en link til favoritter i IP.Board Pro snart? Pleeeeeeease? Det kommer vel. I mellomtida kan du bruke denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=favorites Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 da har jeg å endelig fått muligheten til å laste opp bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ser det ikonet der du ser om noen er online eller offline har blitt fjernet. Har det blitt diskutert her? Endret 11. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ser det ikonet der du ser noen er online eller offline, har det blitt diskutert her? ahh, er det det det er^^ lurt=) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ser det ikonet der du ser noen er online eller offline, har det blitt diskutert her? tror ikke det, men er kjekke greier det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ble en liten skrivefeil der. Lurte bare på om det har blitt tatt opp før. Likte det ikonet ganske godt edit: Takk skal du ha Martin, var ikke kalr over den der Endret 11. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er da ikke borte, bare flyttet litt. Online: Offline: Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ca hvor lang tid er det til dynamisk visning kommer tilbake? sitter på en 22" her og blir sprø av å bare bruke halve skjermen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 IP .Board 2.2.0 skinet er en fullverdig ersatning for meg ihvertfall , men jeg liker HW-Dynamisk 10x mer så gjerne få det på plass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) ca hvor lang tid er det til dynamisk visning kommer tilbake? sitter på en 22" her og blir sprø av å bare bruke halve skjermen Et par 24" her og venter på det samme selv, men fant ut at IP.Board Pro ikke var så verst ' (litt for sen der ja) Endret 11. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg