Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten CSS-feil:

troll.jpg

I tillegg er den svarte rammen rundt opplastede bilder ikke akkurat pen - i hvert fall ikke til lyse skins som diskusjon.no har. Og ikonene på menyen til venstre kunne godt ha blitt fjernet. :)

Edit: Den fine funksjonen som viste hvor mange innlegg en har i hver kategori er også borte - hadde vært greit å få den tilbake.

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

skin:Diskusjon.no

problemet gjelder: Varsling/visning av nye meldinger (pm)

beskrivelse: Det vises (0) nye pm-er selv når det er flere nye. Det varsles heller ikke skikkelig når jeg får noen (slik den røde boksen gjorde før), men min "assistenten" dukker riktignok opp og forteller meg at jeg "har 0 nye beskjeder" når jeg får en. Kjekt det da... :p

red: "0" nye pm, ikke "=" nye pm..

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Mine første tanker...

HJELP! Hvor er det gamle hardware.no -dynamisk jeg hadde elsket siden tidenes begynnelse?

Jeg vil ikke ha det seendes slik ut som det er her nå, jeg vil ikke ha blå farge rundt boksen hvor jeg skriver innleggene mine.

Jeg vil ikke ha noen "snartilgang" sidenav samme boksen heller, og den lille rullegardin-saken med smileys hater jeg med innlevelse allerede!

Synes alt dette som skulle forbedre bare gjorde det litt mindre enkelt og skrive innleggene mine.

Jeg liker forandringer, men ikke som dette -falt ikke i smak.

Og til slutt, hvorfor disse enorme murene av noen rammer rundt bilder?

EDIT: Ikoner sidenav Nick, Mine innlegg, Vis nye Poster osv? Mye bedre uten.

Nedtrekksmenyer på alt muøog? Fancy, but i dont want it.

Where's my standard Hardware.no dynamisk skin?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Når jeg får opp PM ser det SLIK hos ut meg... Hvordan ser det ut hos andre?
Likt.. Men min sier "Ingen nye uleste PM" elns i den boksen som dukker opp. Og Det står også 0 Nye meldinger til venstre. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser det ikonet der du ser om noen er online eller offline har blitt fjernet. Har det blitt diskutert her? :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ble en liten skrivefeil der. Lurte bare på om det har blitt tatt opp før.

Likte det ikonet ganske godt :)

edit: Takk skal du ha Martin, var ikke kalr over den der :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
ca hvor lang tid er det til dynamisk visning kommer tilbake? sitter på en 22" her og blir sprø av å bare bruke halve skjermen

Et par 24" her og venter på det samme selv, men fant ut at IP.Board Pro ikke var så verst :)'

(litt for sen der ja)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...