Bozzeye Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Synest frå-informasjonen er grei, kan alltids vere greit å vite kvar folk kjem frå utan å gå innpå profilen heile tida. Men eg synest medlemsnummer var irriterande. Bruker litt ekstra tid viss eg skal sjekke kor mange innlegg brukaren har, tar alltid feil av dei to. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg gjorde en kjapp test og fant ut at det er tillatt med inntil 50 tegn i fra-feltet: En liten sjekk viser at 17 tegn er det minste som kan skape trøbbel med layouten, men kun hvis det er snakk om store bokstaver og kun W og M, de bredeste bokstavene. Jeg foreslår 20 tegn som maks. Det må jo også kunne løse problemet lett, uten å implementere postnummer, noe som ikke alltid er like beskrivende. F.eks her jeg bor. Jeg bor i Tromsø men postnummeret er Kvaløysletta, en av bydelene i Tromsø. Jeg tror Tromsø er mer beskrivende i mitt tilfelle. Da har jeg satt lengden til maksimalt 20 tegn. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg foreslår 20 tegn som maks. Det vil funke ganske greit ja. Og de som absolutt skal bruke MWMWMWW for å fucke opp layouten, fucker jo bare opp layouten på sine egne innlegg.. edit: Da har jeg satt lengden til maksimalt 20 tegn. ah, great. Endret 10. oktober 2007 av Steina Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har de fjernet hvor man er fra da. (I diskusjon-layouten ihvertfall.) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har de fjernet hvor man er fra da. (I diskusjon-layouten ihvertfall.) Ja jeg gjorde om infoene til "standard" igjen nå, hvertfall inntil litt diskusjoner rundt det har "rast" Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har de fjernet hvor man er fra da. (I diskusjon-layouten ihvertfall.) Regner med det kommer tilbake straks ? Menne... Er dette et nytt alternativ, eller har vi hatt dette før også? Hvor kommer dette frem? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Man kan bruke kjønn som kriterium på medlemssøk. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Aha.. Nå tror jeg jentene på forumet trenger et brukbart PM- spamfilter fremover da. Menmen.. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor *Sette meg ned å sende PM-er så jeg blir ferdig en gang i natt* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Steina er Diskusjon.no's svar på John Arne Riise altså? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det ikke kommet noen mulighet for å legge til en tråd i favoritter enda, eller er det bare jeg som ikke finner det? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Steina er Diskusjon.no's svar på John Arne Riise altså? Det er vel noe av det eneste som IKKE er nytt ved forumet. Er det ikke kommet noen mulighet for å legge til en tråd i favoritter enda, eller er det bare jeg som ikke finner det? Det er ikke kommet enda, tydeligvis. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvor er favoritter!? Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Må si meg godt fornøyd med å få tilbake muligheten til å se de favorittene jeg allerede hadde lagt til. Vært kjipt å "mistet" alle de trådene jeg følger med på. Ser ut som at folka jobber på spreng med å få ting opp igjen, så vi ser nok muligheten for dynamisk skin og legge til nye tråder i favoritter snart. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Herlig, nå fungerer spoiler/skjul i HW-skinnet igjen. =) Det må jo også kunne løse problemet lett, uten å implementere postnummer, noe som ikke alltid er like beskrivende. F.eks her jeg bor. Jeg bor i Tromsø men postnummeret er Kvaløysletta, en av bydelene i Tromsø. Jeg tror Tromsø er mer beskrivende i mitt tilfelle. Jeg bor også litt utenfor sentrum, og har derfor ikke poststed Bergen. Men jeg kunne da fint ha lagt 5003 (eller noe deromkring) hvis jeg ville at det skulle stå Bergen fremfor et mer lokalt/ukjent stedsnavn i profilen? Ser ikke helt problemet med det. Jeg er i alle fall veldig positiv til å fortsatt ha "Fra:" under avataren, uavhengig av om det er postnummer-oppslag eller om man kan putte hva som helst (< 21 tegn) der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) "medlemsliste" er fortsatt totalt fucka... Kan dere gjøre noe med det? Endret 10. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Delineation Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Trur da er ein litn bug i diskusjon.nos skin 8 brukere(s) leser i emnet (0 gjester og 1 anonyme brukere) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hva er poenget med å se hvor lenge noen har vært medlem? Kan uansett enkelt se dette om man trykker på navnet til fyren.Medlemsnummer på profilsiden hadde vært fint synes jeg. Jeg ser heller ikke noe poeng med visning av hvor mange innlegg folk har posta. Denne informasjonen sier lite om hvor troverdig en person er og brukes vel mest som et runkometer. Et rangeringssystem hvor brukere ga andre brukere poeng i angitte forumkategorier ville ha vært mye bedre. Endret 10. oktober 2007 av mandela Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei! pass på kor dere heller sirupen! Trur ikkje dere skal helle den nedi server rackene deres... Bare eit tips! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hei! pass på kor dere heller sirupen! Trur ikkje dere skal helle den nedi server rackene deres... Bare eit tips! Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du snakker om. Ja det har vært tregt noen få ganger. Men jeg regner med det har vært akkurat når de har oppgradert noe. Generelt sett så har det gått kjemperaskt hos meg edit: og jeg har hengt her omtrent hele tiden mens jeg har vært våken Endret 10. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 edit: og jeg har hengt her omtrent hele tiden mens jeg har vært våkenHenger ikke du her i søvne og? Men det har vært litt tregt en sjelden gang i dag. Men ikke plagsomt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg