Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Synest frå-informasjonen er grei, kan alltids vere greit å vite kvar folk kjem frå utan å gå innpå profilen heile tida. :)

Men eg synest medlemsnummer var irriterande. Bruker litt ekstra tid viss eg skal sjekke kor mange innlegg brukaren har, tar alltid feil av dei to. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gjorde en kjapp test og fant ut at det er tillatt med inntil 50 tegn i fra-feltet:

post-3851-1192051657_thumb.png

En liten sjekk viser at 17 tegn er det minste som kan skape trøbbel med layouten, men kun hvis det er snakk om store bokstaver og kun W og M, de bredeste bokstavene. Jeg foreslår 20 tegn som maks. Det må jo også kunne løse problemet lett, uten å implementere postnummer, noe som ikke alltid er like beskrivende. F.eks her jeg bor. Jeg bor i Tromsø men postnummeret er Kvaløysletta, en av bydelene i Tromsø. Jeg tror Tromsø er mer beskrivende i mitt tilfelle.

Da har jeg satt lengden til maksimalt 20 tegn.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår 20 tegn som maks.

:)

Det vil funke ganske greit ja. Og de som absolutt skal bruke MWMWMWW for å fucke opp layouten, fucker jo bare opp layouten på sine egne innlegg..

edit:

Da har jeg satt lengden til maksimalt 20 tegn.

ah, great.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Steina er Diskusjon.no's svar på John Arne Riise altså?

Det er vel noe av det eneste som IKKE er nytt ved forumet.

Er det ikke kommet noen mulighet for å legge til en tråd i favoritter enda, eller er det bare jeg som ikke finner det?

Det er ikke kommet enda, tydeligvis.

Lenke til kommentar

Må si meg godt fornøyd med å få tilbake muligheten til å se de favorittene jeg allerede hadde lagt til. Vært kjipt å "mistet" alle de trådene jeg følger med på.

Ser ut som at folka jobber på spreng med å få ting opp igjen, så vi ser nok muligheten for dynamisk skin og legge til nye tråder i favoritter snart.

Lenke til kommentar

Herlig, nå fungerer spoiler/skjul i HW-skinnet igjen. =)

Det må jo også kunne løse problemet lett, uten å implementere postnummer, noe som ikke alltid er like beskrivende. F.eks her jeg bor. Jeg bor i Tromsø men postnummeret er Kvaløysletta, en av bydelene i Tromsø. Jeg tror Tromsø er mer beskrivende i mitt tilfelle.

Jeg bor også litt utenfor sentrum, og har derfor ikke poststed Bergen. Men jeg kunne da fint ha lagt 5003 (eller noe deromkring) hvis jeg ville at det skulle stå Bergen fremfor et mer lokalt/ukjent stedsnavn i profilen? Ser ikke helt problemet med det. Jeg er i alle fall veldig positiv til å fortsatt ha "Fra:" under avataren, uavhengig av om det er postnummer-oppslag eller om man kan putte hva som helst (< 21 tegn) der.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å se hvor lenge noen har vært medlem? Kan uansett enkelt se dette om man trykker på navnet til fyren.
Medlemsnummer på profilsiden hadde vært fint synes jeg.

Jeg ser heller ikke noe poeng med visning av hvor mange innlegg folk har posta. Denne informasjonen sier lite om hvor troverdig en person er og brukes vel mest som et runkometer. Et rangeringssystem hvor brukere ga andre brukere poeng i angitte forumkategorier ville ha vært mye bedre.

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Hei! pass på kor dere heller sirupen!

Trur ikkje dere skal helle den nedi server rackene deres...

Bare eit tips!

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du snakker om. Ja det har vært tregt noen få ganger. Men jeg regner med det har vært akkurat når de har oppgradert noe. Generelt sett så har det gått kjemperaskt hos meg :)

edit: og jeg har hengt her omtrent hele tiden mens jeg har vært våken

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...