Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det strekker seg over hele skjermen. Spesielt hendig når en har widescreen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 I mellomtiden kan vi bruke akam-layouten, for den er dynamisk her Jepp! Syns den er bra Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva er poenget med å se hvor lenge noen har vært medlem? Kan uansett enkelt se dette om man trykker på navnet til fyren. Er for mye stress og trykke på navnet dems, hvis du bare kan se fort ned under avataren og skjekke! Mye lettere det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er korrekt, har aktivert en feature som fjerner nøstede sitater, en mulighet som ikke har fungert tidligere. Blir det for plagsomt får vi vurdere å oppjustere den slik at den tillater f.eks 2 nivåer.Det ER plagsomt. Det er direkte !"#%"#% irriterende rett og slett. Det er greit at en prøver å begrense quote-bruken men når en ønsker å quote fra litt sånn random plasser så får en ikke med ting en gjerne skulle ha hatt med. Så IMO så bør denne grensen økes. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva var grunnen til at "Mine innlegg" ble flyttet opp? greit hvis folk vill ha den der oppe men jeg har ikke sett at noen har klage på den? Ble litt vant med t den var så langt nede.. menmen blir nokk vant til å ha den der oppe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det ER plagsomt. Det er direkte !"#%"#% irriterende rett og slett. Det er greit at en prøver å begrense quote-bruken men når en ønsker å quote fra litt sånn random plasser så får en ikke med ting en gjerne skulle ha hatt med. Så IMO så bør denne grensen økes. Men ikke øk den FOr mye! da blir jeg bare irritert over hvor ubrukelige folk er. Man kan gi fol ken VISS frihet men om de får for mye så blir den friheten misbrukt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva var grunnen til at "Mine innlegg" ble flyttet opp? greit hvis folk vill ha den der oppe men jeg har ikke sett at noen har klage på den? Ble litt vant med t den var så langt nede.. menmen blir nokk vant til å ha den der oppe Jeg klaget, derfor ble den flyttet opp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva var grunnen til at "Mine innlegg" ble flyttet opp? greit hvis folk vill ha den der oppe men jeg har ikke sett at noen har klage på den? Ble litt vant med t den var så langt nede.. menmen blir nokk vant til å ha den der oppeÅ dette gjelder hvilket skin?Dere MÅ komme med hvilket layout/skin dere snakker om ellers så har ikke Ueland/Drift noe som helst anelse på hva dere prater om. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det strekker seg over hele skjermen. Spesielt hendig når en har widescreen Du skal ikke ha mye mer bredde enn i diskusjon.no-skinnet før det blir ekkelt/tungvint å lese på grunn av for lange linjer. Men det er vel sikkert kjekt å ha muligheten for de som liker det. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Å dette gjelder hvilket skin?Dere MÅ komme med hvilket layout/skin dere snakker om ellers så har ikke Ueland/Drift noe som helst anelse på hva dere prater om. Gjelder vel alle skin unntatt IPB-skinene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Testet nettopp, Amobil skinnet var det ikke flyttet på... Forøvrig, hvorfor fungerer ikke "sett inn Spesialelement", Skrifttyper og det andre? Jeg brukte akam skinnet og kom til skade for å trykke "sidepanel Av/på" og etter det fungerer de ikke? OG bilde upload boksen forsvant? Endret 10. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sånn så det ut før, og sånn kan det se ut igjen: Jepp, det er kompakt og fint, men jeg likte den nye fra-linja og vil gjerne ha den med i tillegg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Men da må det bli en viss kontroll med det, for man kan skrive inn mange tegn der og det ødelegger layouten (også står det ofte mye tull). Hva med å ha et postnummeropplegg som de har på forskjellige nettsteder? Man taster inn postnummeret der man bor og man blir automatisk tildelt sted man kommer fra (går det ikke an å bruke postens tjenester på dette?) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) "Fra:" informasjonen var veldig fin ja. Interessant å se hvor folk kommer ifra også. Blir litt mer personlig også på den måten. Edit: Enig med cun, og jeg ble nettopp litt overrasket over min også lange informasjon. Men det ødelegger jo ikke layouten? (hw-skin) Bare å putt den linjen nederst det, så er den god som gull. Evenetuelt sett maks tegn til 20, eller mange det nå enn går uten at det blir ny linje. Endret 10. oktober 2007 av Steina Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ja det var fint å se hvor folk kommer fra uten at man trenger å dra inn på profilen. Endret 10. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) eneste jeg synes er unødvendig er Medlem nr.:****** Den trenger ikke være der. gruppe også, for det står jo under avartar akkurat det samme Endret 10. oktober 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Oppslag via postnummer høres fornuftig ut. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi som har 2 bostedsplasser vi tilbringer omtrent like mye da? Hehe, neida, skal ikke sette meg i motverge. Får vel bare velge den plassen man liker best. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 "Fra:" informasjonen var veldig fin ja.Interessant å se hvor folk kommer ifra også. Blir litt mer personlig også på den måten. Edit: Enig med cun, og jeg ble nettopp litt overrasket over min også lange informasjon. Men det ødelegger jo ikke layouten? (hw-skin) Bare å putt den linjen nederst det, så er den god som gull. Evenetuelt sett maks tegn til 20, eller mange det nå enn går uten at det blir ny linje. Det var annerledes tidligere i dag, da det ikke var linjebrudd som jeg ser det er på din bostedsinformasjon. Oppslag via postnummer høres fornuftig ut. Flott! Det luker ut mye tullball, regner jeg med. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg gjorde en kjapp test og fant ut at det er tillatt med inntil 50 tegn i fra-feltet: En liten sjekk viser at 17 tegn er det minste som kan skape trøbbel med layouten, men kun hvis det er snakk om store bokstaver og kun W og M, de bredeste bokstavene. Jeg foreslår 20 tegn som maks. Det må jo også kunne løse problemet lett, uten å implementere postnummer, noe som ikke alltid er like beskrivende. F.eks her jeg bor. Jeg bor i Tromsø men postnummeret er Kvaløysletta, en av bydelene i Tromsø. Jeg tror Tromsø er mer beskrivende i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg