Irrelevant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 I din egen profil Tenker på andres advarselsnivå... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Har man kunnet se det før da? Edit: Nå ser jeg det kom advarselsnivå på venstresida på dine egne innlegg.. Endret 10. oktober 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi snakker bare om at man kunne se det på screenshotet. =) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 De kunne se mitt siden jeg postet et bilde der den viste Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg syns "Gruppe", "Ble medlem", "Fra" og "Medlemnr." godt kan fjernes. Sett tittel ("Bruker", "Moderator" osv) rett under avataren med "Innlegg" rett under det igjen. Pent og ryddig Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg syns "Gruppe", "Ble medlem", "Fra" og "Medlemnr." godt kan fjernes. Sett tittel ("Bruker", "Moderator" osv) rett under avataren med "Innlegg" rett under det igjen. Pent og ryddig Støtter den 110% ! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Haha, samme her. Satt og irriterte meg grønn fordi de hadde "lagt inn" Min assistent på Mine innlegg. Irriterte meg også. Mener de kunne hatt Mine innlegg hvor Min blogg er nå, med samme utheving på teksten. Det er det menyelementet jeg tror er brukt mest. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg må si jeg lurer litt på hvem som har interesse av å vite medlemsnummeret til hver enkelt bruker, og absolutt trenger å ha det så tilgjengelig. Edit: men stas at x antall poster under teksteditoren er kommet tilbake da, hooray! Endret 10. oktober 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg syns "Gruppe", "Ble medlem", "Fra" og "Medlemnr." godt kan fjernes. Sett tittel ("Bruker", "Moderator" osv) rett under avataren med "Innlegg" rett under det igjen. Pent og ryddig Er enig der jeg også... Men synes "Ble medlem" er ganske fin siden man da, fort kan se om brukeren har hvert medlem lenge eller ikke...! Så "Gruppe", "Fra" og "Medlemnr." kan gjerne fjernes...! Men la "Ble medlem" fortsatt være der Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm, det er jeg forsåvidt enig i Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva er poenget med å se hvor lenge noen har vært medlem? Kan uansett enkelt se dette om man trykker på navnet til fyren. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 vet dere ca når "hardware dynamisk" -skinnet blir ordnet igjen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Takk, det er bra å føle at man blir lyttet til (m.t.p. plasseringen av mine innleg). Nå hadde jeg ikke lest de andre 27 sidene med poster før jeg postet min kritikk, så jeg velger å tro at det var ett originalt innlegg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sånn så det ut før, og sånn kan det se ut igjen: Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 I mellomtiden kan vi bruke akam-layouten, for den er dynamisk her Lenke til kommentar
MRN Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Men tur til å klage? "Hmm, det er jeg forsåvidt enig i (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)" står det f.eks i et svar. Hver gang noen bruker en smiley, så får jeg den irriterende teksten opp. Den er forøvrig klikkbar (men vet ikke om den leder noe sted). Jeg har avslått smileys og bildebruk i forumet (både òg. Noen ganger vises bildet, andre ganger ikke. Tror det spørs om det er uploaded eller ikke.) Men det er sykt irriterende å "lese" smileyen uansett. Ersatt den med vanlige smileys? Problemet var ikke der før oppgraderingen uansett. Jeg husker "de som bestemmer"-folket gikk igjennom alle skinnene og tok vekk "ble medlem"-tingen. Men nå er den tilbake? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Takk for tipset, Jurgis Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bra at Mine Innlegg kom på rett plass Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva vil det si at et skin er dynamisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg