Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg lurer litt på hvem som har interesse av å vite medlemsnummeret til hver enkelt bruker, og absolutt trenger å ha det tilgjengelig.

Edit: men stas at x antall poster under teksteditoren er kommet tilbake da, hooray! :w00t:

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Jeg syns "Gruppe", "Ble medlem", "Fra" og "Medlemnr." godt kan fjernes. Sett tittel ("Bruker", "Moderator" osv) rett under avataren med "Innlegg" rett under det igjen. Pent og ryddig :)

Er enig der jeg også... Men synes "Ble medlem" er ganske fin siden man da, fort kan se om brukeren har hvert medlem lenge eller ikke...!

Så "Gruppe", "Fra" og "Medlemnr." kan gjerne fjernes...! Men la "Ble medlem" fortsatt være der :)

Lenke til kommentar

Men tur til å klage?

"Hmm, det er jeg forsåvidt enig i (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)" står det f.eks i et svar. Hver gang noen bruker en smiley, så får jeg den irriterende teksten opp. Den er forøvrig klikkbar (men vet ikke om den leder noe sted).

Jeg har avslått smileys og bildebruk i forumet (både òg. Noen ganger vises bildet, andre ganger ikke. Tror det spørs om det er uploaded eller ikke.) Men det er sykt irriterende å "lese" smileyen uansett. Ersatt den med vanlige smileys? Problemet var ikke der før oppgraderingen uansett.

Jeg husker "de som bestemmer"-folket gikk igjennom alle skinnene og tok vekk "ble medlem"-tingen. Men nå er den tilbake?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...