Kallileo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er jo ikke en bug? Opera Hah! LOL! Likte den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Svar meg Sinna? Blogger finner du her , selv om det er litt buggy. Forresten er ikke "sett inn link"-funksjonen i rik teksteditor noe tess, dersom du lager et space etter linken vil det du fortsetter å skrive på bli en link. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan det være trådabbonering du leter etter? Det finner du helt øverst i tråden, samme linje som trådtittel, helt til høyre har du en meny kalt "Valg", dersom du klikker på den skal du kunne abbonere på tråden Edit: Valget heter forresten "Spor tråden", veldig misvisende, men det blir kanskje endret en gang. Jøss, takk skal du ha...der var det ja, under Valg...annerledes enn før. Så dumt når man ikke setter tråder på varsling, da må man drive og rote og lete... fin hjelp, takk RandiA Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi har ikke akkurat PUGGET reglene om bumping eller? Noe må jeg gjøre for å få oppmerksomhet. Sinna? Blogger finner du her , selv om det er litt buggy. Ah, takk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Trodde det var gjort med vilje jeg... For å slippe de quote-maratonene vi har sett noen ganger.. anyways... JEG synes det var en god ting. Kanskje la quotinga gå et hakk til opp men ikke noe mere enn det... Det er korrekt, har aktivert en feature som fjerner nøstede sitater, en mulighet som ikke har fungert tidligere. Blir det for plagsomt får vi vurdere å oppjustere den slik at den tillater f.eks 2 nivåer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er/finnes det en oversikt over alle endringer og hvordan man benytter disse?Edit: Off topic; Ueland, hva betyr snarveien til cv i din sign? Hvis det er ment som skryt så vil jeg vente med å selge skinnet til ørnen har landet ...(her skulle det kommet en ertende smilie, men akam.no-skin'et har visst ikke den greia ...?) Endret 10. oktober 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvordan legger man tråder til favoritter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Blir det for plagsomt får vi vurdere å oppjustere den slik at den tillater f.eks 2 nivåer. Etter responsen å dømme burde den tillate 2 nivåer nå, 1 nivå er rett og slett for lite og upraktisk. Vi må ha en balanse mellom praktisk bruk og overbruk, jeg stemmer for 2 nivåer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Støtter forslaget om å vise x antall innlegg fra tråden under editoren når man skal skrive nytt innlegg. Blei litt lei meg da det ble borte, altså. Fikset. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er/finnes det en oversikt over alle endringer og hvordan man benytter disse?Edit: Off topic; Ueland, hva betyr snarveien til cv i din sign? Hvis det er ment som skryt så vil jeg vente med å selge skinnet til ørnen har landet ...(her skulle det kommet en ertende smilie, men akam.no-skin'et har visst ikke den greia ...?) Bumper! Har vært inne å redigert innlegg. Rettelse av grammatikk og avsnitt, men det vises ikke i endringene ...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det er korrekt, har aktivert en feature som fjerner nøstede sitater, en mulighet som ikke har fungert tidligere. Blir det for plagsomt får vi vurdere å oppjustere den slik at den tillater f.eks 2 nivåer. Dette synes jeg faktisk var en av de beste tingene med oppgraderingen. Jeg irriterer meg grenseløst over folk som quoter 5-6nivå helt undøvendig. Det kan være lettere å se sammenhengen om man setter grensen til to nivåer, men det er bare min mening. Som Exon sier så er det en balansegang. Er det mulighet for å legge inn Size=1 på sitater som standard? Det hadde også hjulpet sånn rent visuelt... Endret 10. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fin greie det der med at gjentatte postinger blir ordnet til en samlet "greie". Den synes jeg var fiffig! Thumb's up!! Men fungerer den bare hvis ingen har postet i etterkant av egen originalpost? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Etter oppgraderingen så står det på fanen i ie7 og på den blå linjen i ie6 "Forum" isteden for Hardware-Forum Edit: Ville det være mulig å oppdatere quoter sånn at det er likt originalinnlegget? Det er irriterende å se en skrivefeil man rettet i innlegget i quoten.. Endret 10. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Blir det for plagsomt får vi vurdere å oppjustere den slik at den tillater f.eks 2 nivåer.Det er plagsomt. Men ikke like plagsomt som de ødelagte hurtigtastene. (Som jeg ikke har sett noen admins kommentere enda. Masing? Neeeida. ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lol, jeg trykket pa Min Assistent istednfor Mine Innlegg na xD enig med L4r5, 2 vaert perfekt. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Lol, jeg trykket pa Min Assistent istednfor Mine Innlegg na xD Jeg trykket på mine innlegg uten å legge merke til at den var flyttet EDIT: Merker nå at jeg begynner å treffe min assistent. :!: Endret 10. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bumper! Har vært inne å redigert innlegg. Rettelse av grammatikk og avsnitt, men det vises ikke i endringene ...? MEN HVA I %"#¤& ER POENGET MED Å BUMPE EN 9 MINUTTER GAMMEL POST?! Ikke rart det tar lang tid for administratorene å få gjort ting, når de må mate deg, tørke deg og legge deg til sengs samtidig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Antall uleste pm'er er fortsatt ikke ordnet...står 0 hele tiden Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå begynner forumet å ta form her :-D Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Antall uleste pm'er er fortsatt ikke ordnet...står 0 hele tidenDet har det gjort siden jeg ble medlem her. Den eneste feilen jeg håpe tde skulle utbedre har de ikke fått gjort noe med.. Da vil jeg heller ha tilbake det gamle forumet. *sutre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg