The Jackal Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vil ha Norsk knapper! "FastReply" etd Norske knapper her :< Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan får jeg satt alt til engelsk? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Savner "Mine innlegg" Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vil ha Norsk knapper! "FastReply" etd Norske knapper her :< Nei, de er nokk Engelsk hos meg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Når er "Mine Innlegg" tilbake ? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Når er "Mine Innlegg" tilbake ? Vært der hele tiden for meg... Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Når er "Mine Innlegg" tilbake ? Eg har mine innlegg her ? Det har eg hatt sidan litt etter 12.... Erlend Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Her går det opp og ned ja ^^ VolcomStone: Prøv et annet skin Endret 9. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper da for guds skyld at forumet ikke blir slik det er nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Savner funksjonen for å bare se X måneder i Mine innlegg. Løsningen som er nå funker men det blir mye administrering. Begge deler bør være mulig å implimentere vel? Ellers så er det litt kosmetisk med knapper og språk som gjenstår ser jeg. Og selvfølgelig; Umulig å se hva som står i gamle skjultager og center og right fungerer ikke likte forresten muligheten for hurtigendring Endret 9. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Blir det mulighet for dynamiske sider? Liker ikke at det blir så komprimert. Edit: <-- Nødvendig med all informasjonen under avataren? Edit2: Uten om dette syntes jeg at det ble flott Endret 9. oktober 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Når er "Mine Innlegg" tilbake ? Vært der hele tiden for meg... Slik ser det ut i IP. Board 2.2.0 Endret 9. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Venner meg nok til dette, men hvorfor bruke engelske knapper, vi er jo diskusjon.no o_O Fast edit(): Vi trenger ikke vite all informasjon til hver bruker under avataren, hvertfall fjern medlems nummeret. Endret 9. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For en stygg oppdatering. Det virker som det er bare "bloating" snakk om her. Har bare lagt merke til én ny funksjon, å fjerne inlegg fra mine inlegg. Desuten er ikke HW-skinnet dynamisk som irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Dette var uvant EDIT: Hurtig redigering er konge! Endret 9. oktober 2007 av heanwi Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Siden dette ser ut som den offisielle feil tråden så quoter jeg meg selv her også: Personlig synes jeg at medlemsnummer er helt ok. Men er enig i resten. I tillegg vil jeg oppføre følgende: Oslo i feil tidssone. Navnet der det står "Logget inn som: KVTL" flyter inn i hverandre. Mangler med andre ord luft mellom ordene i KVTL. Og hva er "Kjøp betalte abbonement" i kontrollpanel til egentlig? Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843707&hl= Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser bugs blir fikset fortløpende... Nå kan jeg se gamle skjul-tager og center fungerer... Flott dere står på! Kan jo ikke regne med at det går helt prikkfritt med en gang, men dere gjør en god jobb med å fikse det Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gleder meg. Dette ser bra ut! Nå har det kommet en del "ekstra" til FastReply'en også ser jeg. Nå som jeg var blitt så god på å skrive inn koden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fast edit(): Vi trenger ikke vite all informasjon til hver bruker under avataren, hvertfall fjern medlems nummeret. Vi trenger vel heller ikke se hvor folk er fra. Hold det minimalistisk. Slik info kan folk få av å gå inn i profilen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For en stygg oppdatering. Det virker som det er bare "bloating" snakk om her. Har bare lagt merke til én ny funksjon, å fjerne inlegg fra mine inlegg. Desuten er ikke HW-skinnet dynamisk som irriterer meg grenseløst. Hva mener du med at det ikke er dynamisk? At det ikke skifter skin fra hver side? Ja å fjerne innlegg er digg, kvittet meg med mye skrap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg