Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Takk, nå har jeg gjort det...så ikke "skogen for bare trær" i denne lange tråden. :no: ....noe annet jeg mangler etter denne oppdateringen er at det tidligere over et emne du svarte på, var et alternativ du kunne "klikke" på for å få varsel når det var svar eller innlegg i emnet. Det har falt bort hos meg. (også den første oppdateringen hadde overskriftene i tydelig, svart print, nå er det borte?? )

RandiA

Kan det være trådabbonering du leter etter? Det finner du helt øverst i tråden, samme linje som trådtittel, helt til høyre har du en meny kalt "Valg", dersom du klikker på den skal du kunne abbonere på tråden :)

Edit: Valget heter forresten "Spor tråden", veldig misvisende, men det blir kanskje endret en gang.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde det var gjort med vilje jeg...

For å slippe de quote-maratonene vi har sett noen ganger..

anyways... JEG synes det var en god ting. Kanskje la quotinga gå et hakk til opp men ikke noe mere enn det...

Ja, tenkte det kanskje kunne ha vaert med vilje. Men som du sier, er det jo bare dumt a ihvertfall ikke ha med den quotede quoten.

Det a bruke Sitat-funksjonen pa 2 poster virker heller ikke.

... "sitat på 2 poster"

Hvordan kan du si at det er en bug, når du egentlig ikke vet?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde netopp og ja det er en bug..

Jeg HÅPER det er en bug...!

Det er jo ikke en bug om det er gjort med vilje da...

SpecialForce... Hva prøvde du på sa du?

Trykk SITAT på de innleggene du skal quote, så trykker du SVAR NÅ, nederst i tråden, ikke 'SVAR' på en post.

Men det er ikke det vi diskuterer heller.. det er quote i quote, og at det ikke blir med, virker som en fin påtenkt funksjon.

Lenke til kommentar
SpecialForce... Hva prøvde du på sa du?

Trykk SITAT på de innleggene du skal quote, så trykker du SVAR NÅ, nederst i tråden, ikke 'SVAR' på en post.

Men det er ikke det vi diskuterer heller.. det er quote i quote, og at det ikke blir med, virker som en fin påtenkt funksjon.

Ja men da har det blitt fikset da.

Er det en trad med alle problemene som har blitt fikset?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde nettopp og ja det er en bug..Mens vi er i gang: Hvorfor er "Mine innleg", den mest brukte funksjonen her på forumet så LANGT nede?Kan mine innlegg flyttes opp?Litt større skriftstørrelse på "Mine innlegg" og det andre er greit å ha..
Tror ikke dette er den viktigste saken på agendaen til Ueland & Co :roll:

@ Ståle: Trenger vi en tråd for det?Det skjer oppdateringer og bugfikser hele tiden.Blir dobbelt opp med arbeid om de må dokumentere alt også.

Haha nei. Erfaringsmessig vil brukerne quote seg selv, og bumpe alle bugs som ikke blir fiksa.Så på sikt vil nok alt bli mer eller mindre slik vi vil ha det... :)

edit: ser nå at bug'en jeg snakket om med sammensmelting av 2 poster etterhverandre, også fjerner linjeskille i den andre posten som postes. så om du poster følgende etterhverandre;

heisann dette er en test
heisann

dette

er

en

test

1234

vil bli seende slik ut;

heisann dette er en testheisanndetteerentest1234

Litt plagsomt :)

Endret av jocke
Lenke til kommentar

Flott oppdatering, fancy teksteditor! :thumbup:

Men synes den store Alternativer-boksen på toppen av "siste 24 timer" var litt unødvendig. Kategoriene er lista opp nede til venstre og tråder per side kan man velge i kontrollpanel (det kunne eventuelt hvert en enkelt liten dropdown for det).

Men kunne man velge flere kategorier samtidig hadde det vært genialt! F.eks. siste innlegg fra "Web-design, HTML og CSS", "PHP" og "Bildekritikk". (En funksjon jeg har savnet lenge ...)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...