WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vet ikke om dette er blitt postet før, men det er noe tull med PM-funksjonene.* Det kommer ikke opp noe pop-up vindu som rapporterer om nye PMs (ihvertfall ikke idet man logger seg på) * Linken i sidepanelet sier "0 Nye meldinger" selv om det faktisk er kommet nye Har merka de jeg å Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Heller èn knapp som direkte går til hurtig redigering og heller ha en knapp i den som fører deg til full redigering. Nei Det fører til at man må trykke to ganger for å komme til full redigering. Det er ikke god user interface design. Jepp. Heller to knapper ved siden av hverandre. 'Endre' og 'Hurtigendring' f.eks. Vet ikke om dette er blitt postet før, men det er noe tull med PM-funksjonene.* Det kommer ikke opp noe pop-up vindu som rapporterer om nye PMs (ihvertfall ikke idet man logger seg på) * Linken i sidepanelet sier "0 Nye meldinger" selv om det faktisk er kommet nye Det fungerer hos meg. Bruker Diskusjon.no-designet. Ser ut som det er den som har flest funksjoner intakt for tiden. Ellers er det flott at dersom man quoter en post, hvor posten inneholder en quote, så vil ikke den quoten komme i din post. Dog bør historikken opprettholdes ved at en quote av en quote heller puttes i spoiler-tags eller i det minste inneholder en link/klikkbart lite bilde (av en pil eller liknende), slik at det er mulig å komme tilbake til det opprinnelige innlegget - spesielt om det om den opprinnelige posten befinner seg på en annen side i tråden. edit: så at dersom man bruker spoiler-tag, og redigerer innlegget, er spoiler-tag'en brukt vha html-koder. Er dette enablet ved en feil? :o <!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('1d250585b5e70adabf0e2e85d622b257')" style="font-weight: bold">[u]Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor[/u]</div><div class="spoilermain" id="1d250585b5e70adabf0e2e85d622b257" style="display:none"><!--SPOILER END--> edit2: om du trykker 'Min Assistent' > 'Mine 10 siste innlegg', ser det slik ut; Uten mellomrom/linjeskift, og quote-tag'en er "ødelagt" (står bare "SITER"). Endret 10. oktober 2007 av Ueland Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hvordan i svarte får man lastet opp bilder? Finner bare der du kan linke til bilde :S Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Bare en ide, og som sagt, hadde vært fint å få favoritter tilbake Endret 10. oktober 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg vet ikke om det er nevnt, men det hadde vært fint om X antall innlegg ifra tråden kan vises under editoren når man skal skrive nytt innlegg i en tråd? Jeg quoter meg selv jeg, siden moderatorer har postet etter denne posten, men hoppet over den... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) VikinGz: Her? Hva pokk, har dere endret søkefunksjonen tilbake også nå? Den var jo så bra! Endret 10. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Klokken er rett i forhold til min klokke. :S Kommer ikke et dynamisk hw-skinn? Rett klokke er nå 18.22 (ca)..og her på Forumet står det 19.22 hos meg da?? RandiA Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 VikinGz: Her?Hva pokk, har dere endret søkefunksjonen tilbake også nå? Den var jo så bra! ehhhmmm den der får jeg ikke opp hva skal jeg trykke på for å få opp den boksen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva pokk, har dere endret søkefunksjonen tilbake også nå? Den var jo så bra! Den er bra. Anbefaler alle å lese litt om hvordan man skal effektivt benytte seg av søking i forumet i denne tråden, under "Søketips i forumet", delpunkt "Forumets avanserte søkemotor" og "Søking i tråder". Jeg finner i alle fall fram til mange obskure tråder og innlegg på denne måten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Rett klokke er nå 18.22 (ca)..og her på Forumet står det 19.22 hos meg da?? RandiA Er riktig hos meg , kan være at dere har engelsk skin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den er bra. Anbefaler alle å lese litt om hvordan man skal effektivt benytte seg av søking i forumet i denne tråden, under "Søketips i forumet", delpunkt "Forumets avanserte søkemotor" og "Søking i tråder". Jeg finner i alle fall fram til mange obskure tråder og innlegg på denne måten. dessverre så vil den lenger ikke godta søkeord på tre bokstaver lenger. Jeg leita etter noe jeg VET jeg har lest på forumet tidligere og søkte etter en forkortelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Rett klokke er nå 18.22 (ca)..og her på Forumet står det 19.22 hos meg da?? RandiA Som tidligere nevnt i tråden må du endre tidssone til noe annet enn GMT+1, og så tilbake til GMT+1 igjen, du vil da få rett tid på forumet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg får 10-11 epost-varslinger for denne tråden. Ikke begrenset til én. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Støtter forslaget om å vise x antall innlegg fra tråden under editoren når man skal skrive nytt innlegg. Blei litt lei meg da det ble borte, altså. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg quoter meg selv jeg, siden moderatorer har postet etter denne posten, men hoppet over den... Dette håpet jeg også at kunne komme tilbake...! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Støttes av meg også Nevner det internt også, jeg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) hm....hvorfor ville ikke quoten min ta med quoten til posten jeg qouta? Endret 10. oktober 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Støtter forslaget om å vise x antall innlegg fra tråden under editoren når man skal skrive nytt innlegg. Blei litt lei meg da det ble borte, altså. Det er et meget stort savn ja.. :/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hm....hvorfor ville ikke quoten min ta med quoten til posten jeg qouta? Det er en bug. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Som tidligere nevnt i tråden må du endre tidssone til noe annet enn GMT+1, og så tilbake til GMT+1 igjen, du vil da få rett tid på forumet. Takk, nå har jeg gjort det...så ikke "skogen for bare trær" i denne lange tråden. ....noe annet jeg mangler etter denne oppdateringen er at det tidligere over et emne du svarte på, var et alternativ du kunne "klikke" på for å få varsel når det var svar eller innlegg i emnet. Det har falt bort hos meg. (også den første oppdateringen hadde overskriftene i tydelig, svart print, nå er det borte?? ) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg