Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er blitt postet før, men det er noe tull med PM-funksjonene.

* Det kommer ikke opp noe pop-up vindu som rapporterer om nye PMs (ihvertfall ikke idet man logger seg på)

* Linken i sidepanelet sier "0 Nye meldinger" selv om det faktisk er kommet nye

Har merka de jeg å :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller èn knapp som direkte går til hurtig redigering og heller ha en knapp i den som fører deg til full redigering.

Nei

Det fører til at man må trykke to ganger for å komme til full redigering. Det er ikke god user interface design.

Jepp. Heller to knapper ved siden av hverandre. 'Endre' og 'Hurtigendring' f.eks.

Vet ikke om dette er blitt postet før, men det er noe tull med PM-funksjonene.

* Det kommer ikke opp noe pop-up vindu som rapporterer om nye PMs (ihvertfall ikke idet man logger seg på)

* Linken i sidepanelet sier "0 Nye meldinger" selv om det faktisk er kommet nye

Det fungerer hos meg. Bruker Diskusjon.no-designet. Ser ut som det er den som har flest funksjoner intakt for tiden.

Ellers er det flott at dersom man quoter en post, hvor posten inneholder en quote, så vil ikke den quoten komme i din post. Dog bør historikken opprettholdes ved at en quote av en quote heller puttes i spoiler-tags eller i det minste inneholder en link/klikkbart lite bilde (av en pil eller liknende), slik at det er mulig å komme tilbake til det opprinnelige innlegget - spesielt om det om den opprinnelige posten befinner seg på en annen side i tråden.

edit: så at dersom man bruker spoiler-tag, og redigerer innlegget, er spoiler-tag'en brukt vha html-koder. Er dette enablet ved en feil? :o

<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('1d250585b5e70adabf0e2e85d622b257')" style="font-weight: bold">[u]Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor[/u]</div><div class="spoilermain" id="1d250585b5e70adabf0e2e85d622b257" style="display:none"><!--SPOILER END-->

edit2: om du trykker 'Min Assistent' > 'Mine 10 siste innlegg', ser det slik ut;

fielma4.jpg

Uten mellomrom/linjeskift, og quote-tag'en er "ødelagt" (står bare "SITER").

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Jeg vet ikke om det er nevnt, men det hadde vært fint om X antall innlegg ifra tråden kan vises under editoren når man skal skrive nytt innlegg i en tråd?

Jeg quoter meg selv jeg, siden moderatorer har postet etter denne posten, men hoppet over den...

Lenke til kommentar
Hva pokk, har dere endret søkefunksjonen tilbake også nå? Den var jo så bra!

Den er bra. Anbefaler alle å lese litt om hvordan man skal effektivt benytte seg av søking i forumet i denne tråden, under "Søketips i forumet", delpunkt "Forumets avanserte søkemotor" og "Søking i tråder". Jeg finner i alle fall fram til mange obskure tråder og innlegg på denne måten.

Lenke til kommentar
Den er bra. Anbefaler alle å lese litt om hvordan man skal effektivt benytte seg av søking i forumet i denne tråden, under "Søketips i forumet", delpunkt "Forumets avanserte søkemotor" og "Søking i tråder". Jeg finner i alle fall fram til mange obskure tråder og innlegg på denne måten.

dessverre så vil den lenger ikke godta søkeord på tre bokstaver lenger.

Jeg leita etter noe jeg VET jeg har lest på forumet tidligere og søkte etter en forkortelse

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Rett klokke er nå 18.22 (ca)..og her på Forumet står det 19.22 hos meg da?? :hmm:

RandiA

Som tidligere nevnt i tråden må du endre tidssone til noe annet enn GMT+1, og så tilbake til GMT+1 igjen, du vil da få rett tid på forumet.

Lenke til kommentar
Som tidligere nevnt i tråden må du endre tidssone til noe annet enn GMT+1, og så tilbake til GMT+1 igjen, du vil da få rett tid på forumet.

Takk, nå har jeg gjort det...så ikke "skogen for bare trær" i denne lange tråden. :no: ....noe annet jeg mangler etter denne oppdateringen er at det tidligere over et emne du svarte på, var et alternativ du kunne "klikke" på for å få varsel når det var svar eller innlegg i emnet. Det har falt bort hos meg. (også den første oppdateringen hadde overskriftene i tydelig, svart print, nå er det borte?? )

RandiA

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...