Dragen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det funker hos meg bartex. FF og diskusjon.no-skin Jeg bruker Opera 9.23, og blir tvunget til å bruke diskusjon.no-skin fordi de andre mangler skjul-funksjonalitet. Jeg har også lagt merke til at forumet ikke lenger bryter teksten innenfor rammer. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Spoilere fungerer ikke i Opera 9.5 med Hardware.no skin. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Spoilere fungerer ikke i Opera 9.5 med Hardware.no skin. Spoiler-tag funker kun med diskusjon-skin. --- Se vedlegg for åssen forumet nå "linjebrekker" linjer: Jeg har ikke brukt linjebrekk i selve koden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva har skjedd med det dynamiske hw-skinnet?! Håper det kommer snarest. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ser utrolig bra ut , men jeg liker virkelig ikke ikonene for Mine innlegg, Min assistent og Mine venner -- hva har de med noe som helst å gjøre i det hele tatt? (Kanskje apen ikke er så dum, men de andre er teit ) - redigert - Og hvor er "quick edit"? Endret 10. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt irriterende at de 10 siste innleggene ikke ligge runder svar-greia mer. Hvis du skal svare på en tråd uten quote, men trekke noe inn fra en annen person, er det irriterende å måtte kopiere+gå tilbake eller åpne et nytt vindu. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hvorfor er fargene vekke fra signaturen min? :'( Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er farger i signaturen din hos meg. Lilla/blå/rød/grå. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Liker ikonene, jeg. Men feltene gruppe og medlemsnummer under avataren er kanskje unødvendig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Enig med Irrelevant, fjern "Medlem nr." og "Gruppe" - vi har jo tittel for slikt? Hva er disse stjernene man ser når man klikker på nicket? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Liker ikonene, jeg. Men feltene gruppe og medlemsnummer under avataren er kanskje unødvendig. jeg liker også ikonene. Hvis man først skal fjerne felt under "bruker" så kan man også like gjerne fjerne "antall innlegg" synes jeg.vi har jo tittel for slikt?hva mener du? Språktips til oversetter: bytt "Siter" med "Sitat" i meldinger som er postet! "quote" er både verb og substantiv på engelsk, men ikke på norsk Endret 10. oktober 2007 av mandela Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 IP.Board Pro-skinnet er penest og nå som ''Mine innlegg'' er på plass, så er det skinnen som brukes nå. Bra jobbet, forum drift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det er også noe forferdelig galt med blogg-modulen i IP.Board Pro-skinnet (og andre skin også, om jeg ikke tar feil). Feltene Entries, Last entry, Comments og Last comment er helt tomme (med noen få unntak), alle feltene er på engelsk, dersom jeg klikker på en blogg i IP.Board Pro vil bloggen vises med standard diskusjon.no-skin. Dagens bursdager på forsiden bør også døpes om til dagens fødselsdager, og under Forumstatistikk burde det virkelig være skilletegn for hver tusen, Våre medlemmer har skrevet totalt 9,588,751 innlegg (kontra 9588751, som er veldig vanskelig å lese). Kalenderen har også søndag som første ukedag, med en herlig suppe av norsk-engelsk (kontrollpanelet er enda verre). Det står bursdag på kanelderen også, det høres egentlig mye bedre ut med fødselsdag. Hjelp-delen er 100% engelsk. Bah, jeg kjeder meg ... Endret 10. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er farger i signaturen din hos meg. Lilla/blå/rød/grå. Men burde vaert Orange og Rod/lilla ogsa. [url="http://ubuntu.com"][color="ff5800"]Ubuntu[/color][/url] • [url="http://www.last.fm/user/EvoStale"][color="D01F3C"]last.fm[/color][/url] Ubuntu • last.fm Endret 10. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 IP.Board Pro-skinnet er penest og nå som ''Mine innlegg'' er på plass, så er det skinnen som brukes nå. Bra jobbet, forum drift. Nei, skjul fungerer ikke i det. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) jeg liker også ikonene. Hvis man først skal fjerne felt under "bruker" så kan man også like gjerne fjerne "antall innlegg" synes jeg.hva mener du? Men burde vaert Orange og Rod/lilla ogsa. [url="http://ubuntu.com"][color="ff5800"]Ubuntu[/color][/url] • [url="http://www.last.fm/user/EvoStale"][color="D01F3C"]last.fm[/color][/url] Ubuntu • last.fm Du må jo ha med "#" selvfølgelig? [url="http://ubuntu.com"][color="#ff5800"]Ubuntu[/color][/url] • [url="http://www.last.fm/user/EvoStale"][color="#D01F3C"]last.fm[/color][/url] Endret 10. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) hmm.. fjernet forumet det automatisk? For de virka jo for 10min siden :s *prove* edit; wee drittforum Endret 10. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den funksjonen som viser uleste PMer fungerer ikke enda heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor kan jeg se hvor mye warning de forskjellige brukerene har? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hvorfor kan jeg se hvor mye warning de forskjellige brukerene har? Forde det er privat EDIT: Ja, jeg leste litt feil Endret 10. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg