Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er fortsatt ingen link til favoritter i IP.Board Pro, heller ingen måte å legge tråder i favoritter. Og nå har det også kommet to linker på toppen som heter Diskusjon.no, men den ene linker til index.php?act=home, burde kanskje hete noe annet.

Edit: La også merke til at tidsformatet i listen over hvem som leser/skriver i en tråd er 12-timers; Leser (01:50 PM)..., 24-timers-format hadde vært kjekt :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Fiks -taggen plxprettyplx. Slik det er nå, trykker jeg på IMG-knappen, paster url til bildet, og trykker enter. url'en blir tagga, og ligger i posten, MEN hele url'en/tag'en er markert, og jeg må trykke med musa for så å trykke enter for å få en ny linje. Trykker jeg enter uten å demarkere teksten, fjernes den. Utrolig irriterende i f.eks. babethread'en :roll:

imgtagkh8.jpg

Har ikke funnet noen workaround til feilen ennå, men hvis noen har tips, gi en lyd!

Lenke til kommentar
trykke piltast -> istedenfor med musa? :roll:

Fortsatt tungvindt :)

Slike praktiske løsninger vil vi ikke ha noe av. Vi vil sitte her og furte til styret fikser det for oss. Vi venter også på en funksjon som poster babes for oss, og en USB-hånd som kan kobles til PC-en slik at vi slipper å ta oss av akkurat "den jobben".

Posten din kan i så fall ikkje kalles noe mindre furting enn min. Nuff said.

Lenke til kommentar

Hos meg også går klokken en time for fort. Skal prøve å se om det fungerer å endre tidssone, så endre tilbake.

Det fungerte:

Til dere andre som har feil klokkevisning:

Endre tidssonen til en annen i kontrollpanel, og husk trykke på lagre. Deretter velger dere på nytt "+1 GMT Oslo, Brussel, København, Berlin". Da vil dere få riktig dato, selv om det står feil.

Husk å lagre.

Sti: Kontrollpanel- > Foruminnstillinger.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Edit og skjul funker ikke! Enten vises ikke skjult tekst, eller så blir skjul-taggen fjernet. (Se første post i min tv-tråd (se signatur).) Tror det gjelder andre tags også.

Kunne dere ikke "sandboxa" oppdatering skikkelig? Virker som om dere har installert oppdatering i blinde, uten å egentlig vite hva som kom til å skje.

Endret av BarteX
Lenke til kommentar
Fortsatt tungvindt :)
Jepp. Det er same greia med linker og alt annet du setter inn som BB-code ved hjelp av knapper og hurtigtaster. Må bare nevne hurtigtastene en gang til: Kan de endres tilbake slik de var? Nå må jeg bruke musen om jeg skal ha inn en link, i stedet for å bare trykke shift+alt+h, og det samme med flere andre hurtigtaster. At de aldri har funket i Opera er faktisk en av grunnene til at jeg bruker FF .Ja, jeg er lat:P

Noen funker fortsatt, men bruker nå ctrl i stedet for alt (f.eks. fet skrft), men den klæsjer inn både start og slutt-tagen med en gang, i stedet for start-tagen ved første trykk, og slutt-tagen andre gang du bruker kommandoen.

Vil også nevne svar-oppsettet generelt. Det passer ikke inn i designet til diskusjon.no. Det ser ut som et særdeles glorete og mislykket forsøk på å være vista-vennlig. I tillegg savner jeg å se de siste innleggene under mens jeg skriver et nytt.

Lenke til kommentar
Men så fant jeg el liten feil da. Når man trykker på "neste side" så vises plutselig alle kategoriene.

Siterer meg sev littegran.

Fant ut at det er forskjell på om man trykker på "neste side >>" nederst eller øverst. Hvis man trykker på den øverste knappen "neste side", så funker alt tilsynelatende som det skal. Trykker man derimot på den nederste "neste side" så listes innlegg fra alle kategorier opp.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...