Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ser ingen feil ... annet enn at du bruker IE selvsagt Ja, det er jo den største feilen (jobb, lisenser, osv) Men er en til Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Få vekk de stygge ikonene på venstre side over forumkategoriene og gi meg alle Mine innlegg tilbake så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Morsomt at noe står på norsk, og noe står på engelsk. Det skal vel ikke endres på vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, det er jo den største feilen (jobb, lisenser, osv) Men er en til Jeg redigerte mitt forrige innlegg, men det havna sist på forrige side, så bare i tilfelle du ikke fikk det med deg: Dersom du mener "Visninger" kommer dette av at de ikke blir oppdatert for hver gang du oppdaterer, det er nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg redigerte mitt forrige innlegg, men det havna sist på forrige side, så bare i tilfelle du ikke fikk det med deg: Dersom du mener "Visninger" kommer dette av at de ikke blir oppdatert for hver gang du oppdaterer, det er nevnt tidligere i tråden. ahh. okei Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det bare meg eller er søkemotoren vekke? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Savner Diskusjon.no Dynamisk-skinnet og en lo-fi versjon av tråden under skrive-innlegg-boksen når man skal skrive, vel, innlegg. Det var ofte jeg skrollet ned for å lese nøyaktig hva som ble sagt i tråden siden jeg ikke er i stand til å memorisere en hel tråd før jeg skriver innlegg. Dette er vel det jeg savner mest akkurat nå også. Såvidt jeg kan se er det ikke mulig å se siste del av tråden med noe skinn. Heller ikke den linken som man kunne åpne tråd i nytt vindu finner jeg. Er ikke så glad i lange sitater, men det er ofte nyttig å se hva den, eller de, siste postere faktisk skrev. Håper dette kommer tibake. Ellers hadde jeg jo som sagt mye 20-30 sek treghet i går, men i dag har det så langt ikke vært problemer, så det går vel fremover. Endret 10. oktober 2007 av pcp160 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er det bare meg eller er søkemotoren vekke? Den er ihvertfall i IP.Board Pro skinnet Til deg under: Se det funker men kan hende det er sperret i noen kategorier Endret 10. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fungerer ikke vedlegg nå? Står bare "ingen tilgang" eller noe slikt hvis ikke jeg, som la ut vedlegggene, er logget inn :S Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 «N Nye meldinger» i menyen og «N Sider» mens man leser tråder burde ha vært henholdsvis «N nye meldinger» og «N sider», hvis ingen har nevnt det ennå. Ellers savner jeg å kunne se de siste innleggene under svar-boksen, men det har vel blitt nevnt såpass mange ganger at det har blitt notert. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fungerer ikke vedlegg nå? Står bare "ingen tilgang" eller noe slikt hvis ikke jeg, som la ut vedlegggene, er logget inn :S Bedre nå? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Favoritter har vi fått og ;D Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor får jeg en sånn java tekst editor både i Hurtigsvar og i den vanlige? Ingen av knappene i dem funker heller, irriterende å måtte skrive inn tags manuelt. Akam.no skin og Opera Versjon 9.23 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Favoritter har vi fått og ;D Men noen har glemt å legge til en link i IP.Board Pro Hurtig endring (ord delings feil): Smilies funker forresten dårlig i acronym-tagen. Endret 10. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det bare meg eller er søkemotoren vekke? ... Samme her, Hvor er den blitt av? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvordan legger man tråder til "favoritter" ? ;P Kommer søkemotoren tilbake? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Mulig det er nevnt før i tråden, men "ubesvarte innlegg" er dypt savnet fra min side Og hva med muligheten for å velge hvilke katgorier man får vist? Dvs, sile ut kategorier man ikke er interessert i? [edit] Fant ut at muligheten er delvis til stede i "Siste 24 timer" ved at man kan velge hovedkategori. Det er bra Men så fant jeg el liten feil da. Når man trykker på "neste side" så vises plutselig alle kategoriene. Endret 10. oktober 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm! Irriterende at jeg må trykke på "husk meg" når jeg logger inn. Hvis jeg ikke trykker på den så logger den meg ikke inn. Litt irriterende på en skole-pc! Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hvor finner jeg skins? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Her: Endret 10. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg