Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ja, det er jo den største feilen (jobb, lisenser, osv)

Men er en til :p

Jeg redigerte mitt forrige innlegg, men det havna sist på forrige side, så bare i tilfelle du ikke fikk det med deg:

Dersom du mener "Visninger" kommer dette av at de ikke blir oppdatert for hver gang du oppdaterer, det er nevnt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Savner Diskusjon.no Dynamisk-skinnet og en lo-fi versjon av tråden under skrive-innlegg-boksen når man skal skrive, vel, innlegg. Det var ofte jeg skrollet ned for å lese nøyaktig hva som ble sagt i tråden siden jeg ikke er i stand til å memorisere en hel tråd før jeg skriver innlegg. :)

Dette er vel det jeg savner mest akkurat nå også. Såvidt jeg kan se er det ikke mulig å se siste del av tråden med noe skinn. Heller ikke den linken som man kunne åpne tråd i nytt vindu finner jeg.

Er ikke så glad i lange sitater, men det er ofte nyttig å se hva den, eller de, siste postere faktisk skrev.

Håper dette kommer tibake.

Ellers hadde jeg jo som sagt mye 20-30 sek treghet i går, men i dag har det så langt ikke vært problemer, så det går vel fremover.

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

«N Nye meldinger» i menyen og «N Sider» mens man leser tråder burde ha vært henholdsvis «N nye meldinger» og «N sider», hvis ingen har nevnt det ennå. Ellers savner jeg å kunne se de siste innleggene under svar-boksen, men det har vel blitt nevnt såpass mange ganger at det har blitt notert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Favoritter har vi fått og ;D

Men noen har glemt å legge til en link i IP.Board Pro :roll:

Hurtig endring (ord delings feil): Smilies funker forresten dårlig i acronym-tagen.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Mulig det er nevnt før i tråden, men "ubesvarte innlegg" er dypt savnet fra min side :love:

Og hva med muligheten for å velge hvilke katgorier man får vist? Dvs, sile ut kategorier man ikke er interessert i?

[edit]

Fant ut at muligheten er delvis til stede i "Siste 24 timer" ved at man kan velge hovedkategori. Det er bra :yes:

Men så fant jeg el liten feil da. Når man trykker på "neste side" så vises plutselig alle kategoriene.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...