Melkekartong Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Om denne tråden gjelder oppgraderingen, så mener jeg i så fall at det er for mye info under avatarene. "Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 1234 Ble medlem: 01/01/2000 Fra: Andeby Medlem nr: 1234" Kunne greit kutta ned til Innlegg, medlem, bosted. Evt. la "brukertype" være synlig om det er moderator. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg får ikke til å vise det som står slik "Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor..." Hvor skal man egentlig klikke? Spoilertagsene skal vistnok fungere i diskusjon.no-skin-et Ble nevnt her tidligere i forbindelse med babethreaden. Siden det fungerer i diskusjon.no-skinet, tar det sikkert bare litt tid før det fungerer i de andre også Goscinny Endret 9. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 synes det skulle vært mere luft mellom valgene i menyen, blir så sammentrykt og rotete Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Utrolig kult layout dere har fått her. Jeg elsker det stort! Nye muligheter med venner osv, mer personelig forum rett og slett. Takk takk! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Savner Diskusjon.no Dynamisk-skinnet og en lo-fi versjon av tråden under skrive-innlegg-boksen når man skal skrive, vel, innlegg. Det var ofte jeg skrollet ned for å lese nøyaktig hva som ble sagt i tråden siden jeg ikke er i stand til å memorisere en hel tråd før jeg skriver innlegg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Likte ikke dem nye ikonene jeg, men etter litt testing falt jeg for IP.Board Pro skinnet. raWr Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Negative sider med oppgraderingen (det er positive også selvfølgelig). - Mindre responsivt? Virker som det har ordnet seg nå. - Spoiler-tag'en er vekke. - Dynamisk skinnet er vekke. - Profilen er ikke helt i vater ("Profilalternativer" f.eks.) - Det samme er når du skal skrive/redigere et innlegg. - Funksjonen for å skjule tråder/legge til tråder er ulogisk. Endret 10. oktober 2007 av iMono Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) - det var pga stadig bugfixing - den er tilbakegijen i diskusjon.no skinnet, og kommer i de andre igjen snart - det kommer snart hvilket skin bruker du? Endret 10. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vel... Vi vender oss nok til det... Akkurat som forrige gang og gangen før der igjen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En ting: Er det dobbeltpost-sperre nå? Sånn at om du lager to poster på rad innen 10(?)min, så vil den siste slåes sammen med den første? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvor har det blitt av favorittene mine? Hadde vert greit å hatt den i menyen som før. Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vet ikke om noen har nevnt dette før men hvorfor kan de ikke velge språk, norsk eller engelsk. Her ser det ut som en slags julekalenderengelsk, lett blanding! Se for eksempel nedover menyen, 5 engelske og 7 norske valg... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Anbefaler alle å slette cachen, temp-filer o.l. får å få med seg endringer gjort i det siste. @Zatuu, Menyen min er så norsk man får det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 @Zatuu,Menyen min er så norsk man får det Her også. Uansett skin Knappene på innlegga derimot.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har dere fjernet favoritter ? Jeg som lærte meg og bruke det for 2-3dager siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Favoritter kommer heldigvis tilbake ... så nå er det bare å håpe på at de trådene vi hadde lagra i favoritter fortsatt er der Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Menyen min er så norsk man får det Skrivefeltet og kontrollpanelet er dessverre fortsatt stappa med dårlig norsk oversettelse, håper noen jobber med saken. (se mine 3 forrige poster i denne tråden for eksempler på problemer med oversettelsen) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvor er ubesvarte innlegg?! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Finn feilen: Endret 10. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Finn feilen:http://i100.photobucket.com/albums/m31/spi...89/finnfeil.png Jeg ser ingen feil ... annet enn at du bruker IE selvsagt Hurtig endring (nok en feil i oversettelsen): Dersom du mener "Visninger" kommer dette av at de ikke blir oppdatert for hver gang du oppdaterer, det er nevnt tidligere i tråden. Endret 10. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg