Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hvordan får jeg lagt til et vedlegg? edit: Nå kom det opp ja :S Endret 9. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor er det en APE foran "Mine venner" ? Det ser jo helt latterlig ut. Menyen på venstresiden ser jo ut som en portal for 10 åringer! "Legg til venner", bosted, en stygg svar funksjon, ape-ikoner. WTF? Dette minner meg om nettby og andre useriøse dritt portaler. Whiiine Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor er det en APE foran "Mine venner" ? Det ser jo helt latterlig ut. Menyen på venstresiden ser jo ut som en portal for 10 åringer! "Legg til venner", bosted, en stygg svar funksjon, ape-ikoner. WTF? Dette minner meg om nettby og andre useriøse dritt portaler. Whiiine Word! Og kan noen gi meg tilbake trådene under "mine innlegg"? Jeg føler meg helt amputert uten de.. Møkk! *sinna* Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Meny til venstre? IP.Board har altså meny vannrett oppe til høyre.. Jeg snakker om bl.a. forumlisten (Hardware, Spill, etc.). Jeg oppdaget nå en STOR svakhet - svarer du på et innlegg får du ikke med nøstede sitater. Dette kan i og for seg være greit og ordne en del rot og problemer angående folk som siterer hele verdenshistorien, men noen ganger er det nødvendig å ha nøstede sitater flere innlegg bakover. Håper dette blir rettet på. Edit: Hmm, det var vel dette folk mente med at man ikke fikk mer enn ett sitat i et innlegg. Jeg trodde det gikk på antall vanlige sitater, ikke nøstede sitater. En ting til: « Nest eldst · Tilbakemeldinger om forumet · Nest nyest » Kanskje "Eldre tråd" og "Nyere tråd" (eller bare "Eldre" og "Nyere") hadde vært mer logisk. Ellers må jeg gratulere med en hurtigendringsmodus som er oppe og går. Endret 9. oktober 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hvis en person registrerer seg i dag, og da bryter alle (de skjulte) retningslinjene, grovt hva skjer med vedkommende? Hva i all verden tror du skjer? Skulle noe annet utenom det vanlig skje? Å være medlem her er et enormt privilegium, ikke en rettighet. Moderatorer og administratorer kan sperre deg ute fordi du er svart eller tror på islam - uten konsekvenser. De opererer også under retningslinjer til tross for at de av en eller annen grunn er skjulte, og bryr seg nok ikke veldig mye om det. Tilbake til topic, hvorfor valgte dere å ødelegge menyen? Endret 9. oktober 2007 av Jonas Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Systemet fallt tilbake til "backup-spoilerne", de realle er nå tilbake. <!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('fde51d0c2f81a4e0298a4e8d45a9760b')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</div><div class="spoilermain" id="fde51d0c2f81a4e0298a4e8d45a9760b" style="display:none"><!--SPOILER END--> -Gamle vedlegg (før i dag) blir fikset av et oppdateringsscript som kjører nå, problemet er at det tar tid å kjøre -Annet av gammel data skal og bli konvertert til "Nytt format". <!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV--> Den vanlige spoilermerkingen fungerer ikke hos meg nå, men jeg vet ikke om feilen ligger hos dere eller hos Opera ettersom jeg bruker alpha-versjonen av Opera 9.5. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva i all verden tror du skjer? Skulle noe annet utenom det vanlig skje? Å være medlem her er et enormt privilegium, ikke en rettighet. Moderatorer og administratorer kan sperre deg ute fordi du er svart eller tror på islam - uten konsekvenser. De opererer også under retningslinjer til tross for at de av en eller annen grunn er skjulte, og bryr seg nok ikke veldig mye om det. Tilbake til topic, hvorfor valgte dere å ødelegge menyen? Jeg tror han har en forhandlingsmulighet siden det ikke var noen regler mot å quote til helvete, bilder i signaturen og så videre. I alle fall om serverne var i USA. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nei, denna forandringa liker jeg virkelig ikke.. Føles som det går i retning nettby og lignende.. Dette var virkelig en forandring til det værre, hvertfall i mine øyne. Det er dag 1 etter oppgraderingen. Ta nå å gi det litt tid og la drift få skaffet seg oversikt over ting som må ordnes i det minste Endret 9. oktober 2007 av b-real Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er skremmende hvor avhengig man blir av dette forumet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er modulen for navneendring borte pga en bug/omlegging, eller er den (bevisst) fjernet? (Link) Forresten, Ueland, synes du skal unne deg noen timers søvn nå. Ser at du fortsatt tråler rundt i forumet. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er dag 1 etter oppgraderingen. Ta nå å gi det litt tid og la drift få skaffet seg oversikt over ting som må ordnes i det minste Joda, skal vel prøve å være litt tolmodig , men akkuratt det med mine innlegg irriterte meg litt.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Flere enn meg som ikke liker det som har skjedd med forumet? >< Endret 9. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan godt fjerne smileyene og apene foran mine innlegg, min assistent og mine venner. Hva har en ape med mine venner å gjøre, og hva har en :O med mine innlegg å gjøre? Ta deres tid, bare få det vekk, please. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Flere enn meg som ikke liker det som har skjedd med forumet? >< Ja... Noe er litt stilig da men... Vel... Vi vender oss nok til det... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hva er galt med de smileyene og apen? Det er jo faen ikke noe "bestlookingdesign" Det er et FORUM.. selvfølgelig skal et forum se pen ut, men det behøver ikke at den må være såså pen. men ellers så kunne dere hatt fiksa den søkemotoren som var på startsiden... den hurtiggreia Endret 9. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Leser jeg nyste innleggene på trådene, så forsvinner highligthen. Lukker jeg siden, for så å starte den igjen, kommer alle innleggene jeg abonomerer på som uleste, selv om det ikke har kommet noen nye innlegg siden sist jeg sjekket de. Noen som har noen ide hvorfor? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Samme skjer med meg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg får ikke til å vise det som står slik "Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor..." Hvor skal man egentlig klikke? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du skal klikke på selve teksten. Men det fungerer heller ikke hos meg (som nevnt tidligere). Hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Explorer 7. Kan heller ikke trykke på sånn tekst å få frem noe. Ser ut som det er endel barnesykdomer ute å går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg