Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Systemet fallt tilbake til "backup-spoilerne", de realle er nå tilbake.

<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('fde51d0c2f81a4e0298a4e8d45a9760b')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</div><div class="spoilermain" id="fde51d0c2f81a4e0298a4e8d45a9760b" style="display:none"><!--SPOILER END-->

-Gamle vedlegg (før i dag) blir fikset av et oppdateringsscript som kjører nå, problemet er at det tar tid å kjøre

-Annet av gammel data skal og bli konvertert til "Nytt format".

<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

Jeg kan altså ikke gjøre noe her i det hele tatt. Kjører Firefox. Og nå når jeg har trykket på "reply", så ser jeg ikke spoilertaggen, men følgende:

CODE
<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('fde51d0c2f81a4e0298a4e8d45a9760b')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</div><div class="spoilermain" id="fde51d0c2f81a4e0298a4e8d45a9760b" style="display:none"><!--SPOILER END-->

-Gamle vedlegg (før i dag) blir fikset av et oppdateringsscript som kjører nå, problemet er at det tar tid å kjøre

-Annet av gammel data skal og bli konvertert til "Nytt format".

<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

Edit: Og det gjør jeg sannelig i selve sitattaggen også, som de fleste sikkert ser. Og jeg ser også at codebox blir automatisk omgjort til kodeboks. Mulig det bare er litt uvant, men er det strengt tatt nødvendig å fornorske taggene?

Ellers må jeg si at jeg på ingen måte har sansen for skjul- eller spoilertaggene slik de foreligger nå. Jeg har alltid irritert meg grønn over å måtte merke tekst på andre fora, og en av de tingene jeg har likt best med Diskusjon.no er nettopp måten spoilertaggen og skjul-taggen blir (ble) fremstilt på.

Stå på, jeg tviler ikke et sekund på at dette blir knallbra så snart ting blir fikset. :)

PS: "Legg til endret innlegg" er vel kanskje ikke den beste oversettelsen; man legger jo ikke til noe. "Lagre endret innlegg" hadde vært mye bedre. Og for å pirke litt må jeg også si at "Forhåndsvise innlegg" er feil - det holder med "Forhåndsvis innlegg".

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Dette burde kanskje også gjøres noe med etterhvert? For min del må gjerne medlemsnummer, gruppe og datoen for registrering fjernes.

Goscinny ;)

helt enig ser ikke behovet med at det skal stå all den infoen under hvert nick

Bruker

Gruppe: Medlemmer

Ble medlem: 14/06-2007

Medlem nr.: 132384

Gruppe trengs da strengt tatt ikke da dette dekkes av teksten lengre oppe , som sier bruker ol , medlem nr og ble medlem er heller ikke så veldig relevant , men skal det velges så vill jeg ha medlem nr vekk , ble medlem er greit nok .

Lenke til kommentar
EDIT: Noen brukere, som f.eks. kjære IAG over meg, har lange beskrivelser av hvor de bor. Dette går utover designet på siden. Dette burde kanskje også gjøres noe med etterhvert? For min del må gjerne medlemsnummer, gruppe og datoen for registrering fjernes.

Goscinny ;)

Det med bosted kan jo evt. ordnes... ;)

Synes gruppe og registreringsdato er greit, men medlemsnummer skjønner jeg ikke hva vi skal med. Kan heller ha med alder e.l.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne rette på noe av det i stad. Jeg liker at registreringsdatoen står der. Bosted kan kanskje være greit og interessant nok. Men gruppe er da helt unødvendig? På nesten alle her inne vil det stå "Bruker" og "Medlemmer", på administratorene/moderatorene vil det også stå noe nesten synonymt ...

Og medlemsnummer er heller ikke noe særlig nødvendig etter min mening. Gøy for de som er registrert tidlig og har lave medlemsnumre, da :D

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Må si jeg likte den dynamiske formen bedre. Ser Gamer.no har fortsatt den.

Ser Gamer.no har den på starten, men når du trykker på en av trådene (PC-Spill, Konsoll, Generelt om Spill, etc.) så går det tilbake til dette systemet. :(

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...