Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Når jeg trykker på navnet til noen, så dukker valgene opp (drop-downen) på andre siden av skjermen? :S

Irriterer meg og det der..

EDIT: Merker også at "visninger" på trådene ikke stiger. Har hatt minst 10 inne på en tråd, men den står fortsatt på 0 visninger.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg trykker på navnet til noen, så dukker valgene opp (drop-downen) på andre siden av skjermen? :S
Hvilken nettleser bruker du? Hvilket skinn?

Gi nå litt mer informasjon når dere har ting dere vil ha ordnet så Drift slipper å sitte å gjette på hva som er problemet :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker Firefox med diskusjon.no skin.
Ta å les litt i tråden også. Det med sidevisning står informert om her i tråden:
Vi kjører forsinkede oppdateringer av trådvisninger, det var deaktivert tidligere i dag og var delvis skyld i treghetene som oppsto da.

Let litt å se om det er flere som har klaget på det samme.

Lenke til kommentar
Kunne de ikke jobbet med alle disse småbugsene tidligere? Hvorfor skal det være reservert til de 12 timene? Husker HW-videoen, da spillte serveradministratorene fottball inne, kan umulig være vanskelig å få tid til det.
Nei nå må du gi deg. Tror du virkelig ikke at drift har ting å holde fingrene i?

Har du hørt om datapauser? If not så er det noe du virkelig burde prøve...

Lenke til kommentar
Man får ikke frem flere tråder enn de man har vært aktiv i siste 2 måneder nå. (Det blir tidligst gjort om på det når det verste har lagt seg)

Ueland. Jeg krever at en kan velge det, flere gamle tråder som plutselig kan poppe opp. Om ikke skal jeg i protest poste i hver eneste tråd jeg har postet i hver 2. måned. :p

Lenke til kommentar
Ueland. Jeg krever at en kan velge det, flere gamle tråder som plutselig kan poppe opp. Om ikke skal jeg i protest poste i hver eneste tråd jeg har postet i hver 2. måned. :p

Er enig i dette. Men som sagt av Ueland, det blir fikset, men det er bare ting som har høyere prioritering.

Har hendt flere ganger at gamle tråder jeg har laget har plutselig fått et ekstra innlegg, er ganske surt å ikke få med seg det.

Men saken trenger egentlig ikke bekymring, kommer sikkert om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Nei nå må du gi deg. Tror du virkelig ikke at drift har ting å holde fingrene i?

Har du hørt om datapauser? If not så er det noe du virkelig burde prøve...

Nei, fruktkake betaler store penger for dette. Han har sin fulle rett til å gneldre.

Lenke til kommentar
Liker virkelig ikke de nye skjul/spoiler tagene. For det første det at man må markere for å se tekst er dumt.

Systemet fallt tilbake til "backup-spoilerne", de realle er nå tilbake.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

-Gamle vedlegg (før i dag) blir fikset av et oppdateringsscript som kjører nå, problemet er at det tar tid å kjøre

-Annet av gammel data skal og bli konvertert til "Nytt format".

Lenke til kommentar
Kunne de ikke jobbet med alle disse småbugsene tidligere? Hvorfor skal det være reservert til de 12 timene? Husker HW-videoen, da spillte serveradministratorene fottball inne, kan umulig være vanskelig å få tid til det.

Så vidt jeg husker var den videoen tatt opp mens serverne jobbet for harde livet med å konvertere hele forumet over til et nytt format eller noe sånt og det tok flere timer. Altså mye tid å slå i hjel. Mens dette pågikk trengte de bare å holde et halvt øye på fremgangen for å se at alt gikk som det skulle. Jeg synes det er en dårlig grunn for å rakke ned på de som gir deg et så fantastisk forum helt gratis.

TTT - det går fremover hele tiden. Dessuten så må vel Ueland og co få litt nattesøvn denne natta. Jeg regner med det ble lite av det natt til tirsdag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...