Kallileo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Ka svarte er "Kjøp betalte abonnement"??Vet det ble spurt om det for noen sider tilbake. Å-nei! ikke si at vi skal begynne med det her på diskusjon.no?!De har sånn kjøpetjeneste på off-topic.com. Der må man kjøpe rettigheter til å ha avatar, signatur, "mine innlegg"-knappen osv.. Det er et mareritt EDIT: Her er forumet: http://forums.offtopic.com/ Man må først registrere seg, skrive en introduksjonspost, bli godkjent, så kan man bruke forumet.. Endret 9. oktober 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) For penger? Nei, kjøp av sex.. EDIT; Ja, fryktelig useriøst svar.. Endret 9. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 eneste jeg har å klage på, som endel andre, er at det ikke er noen fullscreen skin versjon av hw.no enda, evt mine innlegg legges til på 2,2,0 skinet. Ikonene ved siden av meldinger osv er også bare i veien. Ser heller ikke behovet for all infoen som skal stå under bildet til folk + pm knappen mangler. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Å-nei! ikke si at vi skal begynne med det her på diskusjon.no?!De har sånn kjøpetjeneste på off-topic.com. Der må man kjøpe rettigheter til å ha avatar, signatur, "mine innlegg"-knappen osv.. Det er et mareritt Jeg vil tippe at det blir lagt til standard? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Stemmer det... Jeg har selv IPB og det er mulig for admin å sette opp donasjonsgreier gjennom Admin CP. Dette er sannsynligvis ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Kanskje det var sanne poeng man far ved posting... .. . .. .. ... .. . .. . .. . . edit; @ DJ_Dark Endret 9. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja.. Helt klart. Putt inn en "Stats-profil" også, så man man tro at forumet er sponset av EA Games. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Stemmer det... Jeg har selv IPB og det er mulig for admin å sette opp donasjonsgreier gjennom Admin CP. Dette er sannsynligvis ikke noe å bry seg om. Korrekt, de samme greien har vel ligget i kontrollpanelet i noen år allerede. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) SITER(cyclo @ 09/10-2007 : 17:11) Noe er galt med mine innlegg funksjonen. Dersom jeg leser alle innlegg, svarer på noen av dem, etc. for deretter å logge meg på forumet på en annen maskin er plutselig alle innleggene merket som ikke lest igjen. Slik var det ikke før ............................ Jo da, det var sånn før og. Har aldri vært sånn for meg heller.. Syntes folk har alt for negativ innstilling her, virker som de fleste skal ha absolutt alt til å være så negativt. Men så ille er det da slettes ikke.. Endret 9. oktober 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Folk ser vel gjerne ikke grunnen til å oppgradere om det lager mer krøll enn det var før. Selv regner jeg med at så lenge folk rapporterer hva som er "galt" så vil admins prøve å fikse det så godt de kan, bare at det tar litt tid. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hvorfor har jeg nesten ingen tråder i mine innlegg nå? Må man ha skrevet i tråden i løpet av de siste 2 månedene eller noe sånt for at tråden skal bli i mine innlegg? Går det ann å få den tilbake til å vise alle tråder jeg har skrevet i noen gang? Og hvorfor blir det aldri svart på hvor mine favoritter har blitt av? Det er flere som har spurt om det. Hvorfor har dere egentlig fjernet noen funskjoner som var før i det hele tatt? Går det ann å bruke den gamle versjonen, til dere har fikset alle problemer med den nye? edit: Fant et problem til. Vedlagte bilder åpnes i et veldig lite nytt vindu, istedenfor et maksimert nytt vindu, og noen ganger blir det noe feil så bildet er lite selv om jeg maksimerer vinduet. Endret 9. oktober 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm.. Det er visst noe veldig rart med "mine innlegg" ja. Selv tråder som jeg har skrevet sist i, blir markert. Mine fem øverste tråder på "mine innlegg" er alltid markert hver gang jeg starter FireFox på nytt.. Når det gjelder ordboken, så er det bare å høyre-klikke å velge "Spell Check This Field", så virker det Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm.. Det er visst noe veldig rart med "mine innlegg" ja.Selv tråder som jeg har skrevet sist i, blir markert. Mine fem øverste tråder på "mine innlegg" er alltid markert hver gang jeg starter FireFox på nytt.. Er slik her også hos meg. ( FF ) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor har det blitt av mine favoritter? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Syntes folk har alt for negativ innstilling her, virker som de fleste skal ha absolutt alt til å være så negativt.Men så ille er det da slettes ikke.. Folk liker ikke forandring. Jeg likte det også som det var før. Men det er jo ikke ille nå heller, så det gjør jo ikke noe, så lenge de får fikset saker og ting som er nevt her. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Alltid folk som klager ved nye forumoppgraderinger, før en blir vant til det nye. Når bare bugsa blir fikset og kanskje ting som spoiler, mine innlegg osv, tror jeg at det vil gå seg til veldig bra Når neste forumoppgradering en gang kommer, vil folk igjen savne dette, osv, osv. Stå på, Medz, Ueland og alle dere andre som har stått på og fortsatt står på! You rock! EDIT: Noen brukere, som f.eks. kjære IAG over meg, har lange beskrivelser av hvor de bor. Dette går utover designet på siden. Dette burde kanskje også gjøres noe med etterhvert? For min del må gjerne medlemsnummer, gruppe og datoen for registrering fjernes. Goscinny Endret 9. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Når jeg trykker på navnet til noen, så dukker valgene opp (drop-downen) på andre siden av skjermen? :S Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor har det blitt av mine favoritter? Det har dukket opp noen ytelsesprobelemer der (type slike vi ikke ser før trafikken kommer...), så den er borte for øyeblikket. Men jeg jobber med den NÅ og legger den ut ASAP den er klar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det har dukket opp noen ytelsesprobelemer der (type slike vi ikke ser før trafikken kommer...), så den er borte for øyeblikket. Men jeg jobber med den NÅ og legger den ut ASAP den er klar. Bare husk å få den med i alle skins da Og sånn ellers syns jeg dere gjør en veldig god jobb, å måtte holde maska selv om folk som meg syter og klager som bare julig kan ikke være lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg