Mato Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Skrev om den på forrige siden var det vel. Den lille grønne pila sant? ja tenker på den som lukker opp et lite vindu som viser hvor mange poster en bruker har i hver kategori . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En annen ting jeg savner, er PM knappen, som sto sammen med og knappene... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ogsa, men det er vel ca like greitt a trykke pa brukernavnet og send melding Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare jeg som synes forumet går betraktlig raskere etter vedlikeholdet? For meg så er forumet blitt myyye raskere. Bountyhunter Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mellom bugfiksene kanskje Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke om det er dere som har stilt på noe, men hos meg er alle knappene norske. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Irriterende at når du quoter en person som har svar på ditt innlegg i flere deler (altså delt opp i: spm, svar, spm, svar) så kommer alt han har svart i en post og ikke delt opp. Da blir det mye styr å dele det opp igjen. Derfor er det også greit å ha det som det var før, med flere qoutes i samme post, og ikke bare det den siste personen sa. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så hvordan gjør jeg den synlig da? Bytter til ugly-bugly HW skin (helt nede til venstre) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg savner pålogget-knappen ved innleggene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den er ved siden av nicket i steden for! Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lurer å hvorfor klokken over alt er en time for rask? Tidssone er rett og sommertid greiene står på auto =/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet hva de stjernene under profilbildet i klikk-pa-brukernavnet-menyen er for? Hvordan man bruker dem? Om de skal vekk, evnt fa en funksjon. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Får ikke muligheten til å laste opp filer i "rediger innlegg". Er dette noe som jobbes med eller er det noe merkelig med FF? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mine Innlegg i Akam skinnet er fremdeles understreket! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mine Innlegg i Akam skinnet er fremdeles understreket! Du har ihvertfall Mine Innlegg... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg stilte klokka til GMT+2 og så tilbake igjen, og da ble min klokke normal hvert fall. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Liker virkelig ikke de nye skjul/spoiler tagene. For det første det at man må markere for å se tekst er dumt. Men det skal jeg klare å vende meg til. Men den virker ikke med bilder. spoiler blir ofte brukt for å slippe å vise et langt innlegg med f.eks utdrag fra en log eller kodesnutt. Dette blir totalt uendsiktsmessig, da posten nødvendigvis tar like stor plass på sida. PS: list-hjelpen funker ikke. Dialogbokser for listelementer og når du er ferdig har den fjærnet alt og legger bare inn en end-tag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er da ikke en ny funksjon.Da fikk jeg en gratis på kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg