Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du kan ikke, de ma integrere den i skinnet. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så hvordan gjør jeg den synlig da? Hvis du tilfeldigvis ikke er en meget god hacker må du nok vente til Ueland fikser det. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Det kan du ikkje, det må drift lage til for oss. Og eg må si at eg synest det er helt idiotisk å ikkje legge inn den desidert mest brukte linken i det raskeste skinnet man kan bruke på forumet Endret 9. oktober 2007 av Dragavon Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei, uff... Likte ikke dette så godt... Likte det gode gamle bedre... Hva var galt med det gamle egentlig? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor finner jeg Mine innlegg? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er jo bare a legge denne linken som bookmark pa Personal Bar, evnt SpeedDial for de som bruker Opera. https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=my_forum Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor finner jeg Mine innlegg? Under der det står "hjelp" til oppe venstre... Hvertfall med HW skinnet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hjelp, hva skjedde med Mine Innlegg nå da? Plutselig er det bare 8 tråder der, og en tom boks kalt "navigasjon" på bunnen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sjekk "Tråder per side" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sjekk "Tråder per side" Jeg er ikke tjukk i huet heller da, den er satt til 30 Forresten funker ingen av javascript-linkene på Mine Innlegg heller (who posted, multi page jump osv), bruker IP.Board Pro. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Provd de andre skinnene? Hvilken nettleser? Prov Opera Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er jo bare a legge denne linken som bookmark pa Personal Bar, evnt SpeedDial for de som bruker Opera.https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=my_forum Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Provd de andre skinnene? Hvilken nettleser? Prov Opera Nettleser har fint lite med det å gjøre, med mindre noen har gjort en veldig alvorlig feil et sted. Har også prøvd med andre skins. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Provd de andre skinnene? Hvilken nettleser? Prov Opera Skjult Reklame er flott, ikke sant Ståle? Men hva skjer med at PHP-taggen er vekke? Testpost for PHP-taggen som gikk i dass Ellers fant jeg nettopp, da jeg forhåndsviste DENNE posten faktisk, at smiley-koder oversettes også i acronym='' taggen :/ BUG'>BUG BUG Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Aj, la bare merke til at de funket i en kategori jeg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sakset fra babethread. Det er mulig å åpne de gamle spoilertagene! Ja de gamle taggene skal bli operative igjen. Kunne ha tenkt meg at HW aktiverte denne funksjonen jeg. Da denne er profil visningen er stiligere enn dagens 2.1 look på profilen. Det er for mye "stasj" til at det blir særlig bra hos oss Hjelp, hva skjedde med Mine Innlegg nå da? Plutselig er det bare 8 tråder der, og en tom boks kalt "navigasjon" på bunnen Var en bug som gjorde at litt for mye kom frem, du har ikke vært aktiv i mer enn de trådene du får frem (siste 2 mnd) Jeg er ikke tjukk i huet heller da, den er satt til 30 Forresten funker ingen av javascript-linkene på Mine Innlegg heller (who posted, multi page jump osv), bruker IP.Board Pro. Skal få fikset det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva med favoritter-funksjonen vi hadde før da? Føler meg naken, hadde en del tråder der som jeg fulgte med på uten å skrive i, nå er de bare borte liksom. Og denne to-måneders-greia i Mine Innlegg bør man kunne stille på slik som før, nå har jeg jo null kontroll på hva jeg har foretatt meg den siste tiden whatsoever, selv om jeg ikke poster på to måneder følger jeg gjerne med Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Synes også at knappene bør komme på norsk. Ueland får mye å gjøre i kveld Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hva med favoritter-funksjonen vi hadde før da? Føler meg naken, hadde en del tråder der som jeg fulgte med på uten å skrive i, nå er de bare borte liksom. Og denne to-måneders-greia i Mine Innlegg bør man kunne stille på slik som før, nå har jeg jo null kontroll på hva jeg har foretatt meg den siste tiden whatsoever, selv om jeg ikke poster på to måneder følger jeg gjerne med Wow, favoritter er borte! Ikke bra Enig med ex0n Uff, føler meg litt slem år jeg bare ramser opp negative ting. Det er jo selvfølgelig toppers med oppgradering =D Litt uvant i starten, men det var det sistgang også Mange ting som har blitt bedre. Endret 9. oktober 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vet ikke om det er nevnt, men det hadde vært fint om X antall innlegg ifra tråden kan vises under editoren når man skal skrive nytt innlegg i en tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg