Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Sjekk "Tråder per side"

Jeg er ikke tjukk i huet heller da, den er satt til 30 :roll:

Forresten funker ingen av javascript-linkene på Mine Innlegg heller (who posted, multi page jump osv), bruker IP.Board Pro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Provd de andre skinnene? Hvilken nettleser? Prov Opera

Nettleser har fint lite med det å gjøre, med mindre noen har gjort en veldig alvorlig feil et sted. Har også prøvd med andre skins.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Provd de andre skinnene? Hvilken nettleser? Prov Opera

Skjult Reklame er flott, ikke sant Ståle? :p

Men hva skjer med at PHP-taggen er vekke? :(

Testpost for PHP-taggen som gikk i dass

Ellers fant jeg nettopp, da jeg forhåndsviste DENNE posten faktisk, at smiley-koder oversettes også i acronym='' taggen :/

:):D BUG'>BUG BUG

Lenke til kommentar
Sakset fra babethread.

Det er mulig å åpne de gamle spoilertagene!

Ja de gamle taggene skal bli operative igjen.

Kunne ha tenkt meg at HW aktiverte denne funksjonen jeg. :) Da denne er profil visningen er stiligere enn dagens 2.1 look på profilen.

Det er for mye "stasj" til at det blir særlig bra hos oss ;)

Hjelp, hva skjedde med Mine Innlegg nå da? Plutselig er det bare 8 tråder der, og en tom boks kalt "navigasjon" på bunnen :(

Var en bug som gjorde at litt for mye kom frem, du har ikke vært aktiv i mer enn de trådene du får frem (siste 2 mnd)

Jeg er ikke tjukk i huet heller da, den er satt til 30 :roll:

Forresten funker ingen av javascript-linkene på Mine Innlegg heller (who posted, multi page jump osv), bruker IP.Board Pro.

Skal få fikset det. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hva med favoritter-funksjonen vi hadde før da? Føler meg naken, hadde en del tråder der som jeg fulgte med på uten å skrive i, nå er de bare borte liksom. Og denne to-måneders-greia i Mine Innlegg bør man kunne stille på slik som før, nå har jeg jo null kontroll på hva jeg har foretatt meg den siste tiden whatsoever, selv om jeg ikke poster på to måneder følger jeg gjerne med :)

Lenke til kommentar
Hva med favoritter-funksjonen vi hadde før da? Føler meg naken, hadde en del tråder der som jeg fulgte med på uten å skrive i, nå er de bare borte liksom. Og denne to-måneders-greia i Mine Innlegg bør man kunne stille på slik som før, nå har jeg jo null kontroll på hva jeg har foretatt meg den siste tiden whatsoever, selv om jeg ikke poster på to måneder følger jeg gjerne med :)

Wow, favoritter er borte! Ikke bra :(

Enig med ex0n

Uff, føler meg litt slem år jeg bare ramser opp negative ting. Det er jo selvfølgelig toppers med oppgradering =D Litt uvant i starten, men det var det sistgang også :) Mange ting som har blitt bedre.

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Jeg vet ikke om det er nevnt, men det hadde vært fint om X antall innlegg ifra tråden kan vises under editoren når man skal skrive nytt innlegg i en tråd?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...