Goscinny Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan jeg fjerner tråder fra mine innlegg? Klikk på "Administrer" på Mine Innlegg. Dessverre kommer bare de postene du selv postet i sist på listen. De trådene du ikke lengre følger med i og har forlatt for lenge siden, kommer altså ikke på listen ... Dette må jo føre til spam i slike tråder, men vi får satse på at det blir rettet opp etterhvert. Prøv å unngå spam, folkens! Goscinny Endret 9. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm, noen småproblemer med Opera 9.23? Kanskje prøve å være litt mer informativ å si hva du har problemer med? oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kunne ha tenkt meg at HW aktiverte denne funksjonen jeg. Da denne er profil visningen er stiligere enn dagens 2.1 look på profilen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): dettesdsdd saasdasd asdasd adsasd hvorfor blir denne like høy som antall linjer jeg skriver? Men den tar jo like stor plass som teksten ville tatt? EDIT: Hmm det funket her, men ikke i gamle tråder jeg har endret taggene. Men poenget er jo borte for du får en like stor grå sone som teksten ville tatt av plass. Jeg likte den gamle "popdown" saken bedre.... Endret 9. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Eldre youtube tags er defekte Ellers ser dette bra ut. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Venstre marg blir avkutta slik at første bokstav på forumkategorier forsvinner. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 i firefox eller explorer ken det være på grunn av zooming. Hold nede CTRL og scroll med musehjulet og se som det blir bedre Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bilder lagt til som Vedlegg oppfører seg ikke som de skal i Opera. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 også når man skriver et inlegg (er inne på den siden man skriver inellg på) kan man ikke se de postene som har blitt postet før deg slik man kunne før... Synes dette bør bli som før... Var mye lettere hvis man f.eks. glemte hva han\hun som skrev en post fem inlegg over deg heter, så kunne man bare skjekke hva han\hun het ved å scrolle gjennom siden! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Enda et innlegg i "skjul"-debatten: På programmeringsdelen av forumet poster man gjerne større kildekoder i en skjultag for at andre brukere skal slippe å scrolle nedover i en halvtime for å komme til neste svar i posten hver gang de leser den. Ellers er jeg for fetere font under "Forumkategorier" og mer luft til venstre for menyen over. Dynamiskskinnet er vel allerede nevnt noen titalls ganger.... Mange mindre kosmetiske bugs i FF 2.0.0.7 Ellers; stå på! Flott med et oppdatert forum. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte også at man i et sitat kan hoppe direkte til orginalinnlegget med pilen til høyre. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Likte også at man i et sitat kan hoppe direkte til orginalinnlegget med pilen til høyre. Det kom i forrige forumversjon Jeg vet ikke helt om jeg liker at alle knapper osv er på engelsk. Det er tross alt et norskspråklig forum, det står til og med i rettningslinjene Edit: Men det ser ut til at de har flyttet den... EDIT2: haha, det er bare noen knapper som er på engelsk, da ble det enda teitere :!: Endret 9. oktober 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 også når man skriver et inlegg (er inne på den siden man skriver inellg på) kan man ikke se de postene som har blitt postet før deg slik man kunne før... Synes dette bør bli som før... Var mye lettere hvis man f.eks. glemte hva han\hun som skrev en post fem inlegg over deg heter, så kunne man bare skjekke hva han\hun het ved å scrolle gjennom siden! Bruk heller "hurtigsvar"-funksjonen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte også at man i et sitat kan hoppe direkte til orginalinnlegget med pilen til høyre. Det er da ikke en ny funksjon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Irriterer meg grønn og blå over at mine innlegg er fjerna Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den før geniale Min Assistent-funksjonen funker ikke?! :| Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Irriterer meg grønn og blå over at mine innlegg er fjerna Den er jo ikke fjenra Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den er jo ikke fjenra Den er bare ikke synlig i IPB skinnet.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Irriterer meg grønn og blå over at mine innlegg er fjerna ^¨What he said! KOM IGJEN! HW skinnet er ugly-bugly! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den er bare ikke synlig i IPB skinnet.. Så hvordan gjør jeg den synlig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg