Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg fjerner tråder fra mine innlegg?

Klikk på "Administrer" på Mine Innlegg. Dessverre kommer bare de postene du selv postet i sist på listen. De trådene du ikke lengre følger med i og har forlatt for lenge siden, kommer altså ikke på listen ...

Dette må jo føre til spam i slike tråder, men vi får satse på at det blir rettet opp etterhvert. Prøv å unngå spam, folkens!

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjult tekst:

(Marker innholdet i feltet for å se teksten):

dette

sdsdd

saasdasd

asdasd

adsasd

hvorfor

blir

denne

like

høy

som

antall

linjer

jeg

skriver?

Men den tar jo like stor plass som teksten ville tatt?

EDIT:

Hmm det funket her, men ikke i gamle tråder jeg har endret taggene. Men poenget er jo borte for du får en like stor grå sone som teksten ville tatt av plass.

Jeg likte den gamle "popdown" saken bedre....

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

også når man skriver et inlegg (er inne på den siden man skriver inellg på) kan man ikke se de postene som har blitt postet før deg slik man kunne før... Synes dette bør bli som før... Var mye lettere hvis man f.eks. glemte hva han\hun som skrev en post fem inlegg over deg heter, så kunne man bare skjekke hva han\hun het ved å scrolle gjennom siden!

Lenke til kommentar

Enda et innlegg i "skjul"-debatten: På programmeringsdelen av forumet poster man gjerne større kildekoder i en skjultag for at andre brukere skal slippe å scrolle nedover i en halvtime for å komme til neste svar i posten hver gang de leser den.

Ellers er jeg for fetere font under "Forumkategorier" og mer luft til venstre for menyen over. Dynamiskskinnet er vel allerede nevnt noen titalls ganger.... Mange mindre kosmetiske bugs i FF 2.0.0.7

Ellers; stå på! Flott med et oppdatert forum.

Lenke til kommentar
Likte også at man i et sitat kan hoppe direkte til orginalinnlegget med pilen til høyre.

Det kom i forrige forumversjon :p

Jeg vet ikke helt om jeg liker at alle knapper osv er på engelsk. Det er tross alt et norskspråklig forum, det står til og med i rettningslinjene :p

Edit: Men det ser ut til at de har flyttet den...

EDIT2: haha, det er bare noen knapper som er på engelsk, da ble det enda teitere :!:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
også når man skriver et inlegg (er inne på den siden man skriver inellg på) kan man ikke se de postene som har blitt postet før deg slik man kunne før... Synes dette bør bli som før... Var mye lettere hvis man f.eks. glemte hva han\hun som skrev en post fem inlegg over deg heter, så kunne man bare skjekke hva han\hun het ved å scrolle gjennom siden!

Bruk heller "hurtigsvar"-funksjonen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...