Dragen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er for at spoiler/skjul-funksjonen blir som den er nå. Da slipper vi at småunger skjuler unødvendige smilies. Og jeg synes at techteamet til diskusjon.no kunne gjort seg ferdig med den nye forum-versjonen før de la den ut live. På den måten kunne de spart både seg selv og forumbrukere for unødvendig ulumskheter som kosmetiske ting (f. eks. hw.no - dynamisk), og kunne heller konsentrere seg om å fikse bugs. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er stjernene under profilbildet nar man klikker pa et brukernavn for noe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Finner vel lettere bugs når man legger den ut som nå gjør man vel ikke? Flere finner flere bugs vettu! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er for at spoiler/skjul-funksjonen blir som den er nå. Da slipper vi at småunger skjuler unødvendige smilies. Men det er ikke bare slik det blir brukt. Synes den "nye" måten å gjøre det på er unødvendig tungvint. Ikke støtter det bilder. Ikke støtter det smilies. Nei gi meg tilbake den andre måten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke nar man skal poste store bilder. Men det er heller ikke spoiler-tagens funksjon, den skal skjule tekst som kan avsløre detaljer om filmer/bøker/tv-serier o.l., den er ikke der for å gjemme store bilder. Personlig syns jeg spoiler-tagen burde forbli slik den er nå, og at man har en egen skjul-tag med drop-down-stil slik som før, slik at man kan gjemme store bilder o.l., jeg tror det vil gjøre det mye lettere. Slik det var før var det ingen forskjell på spoiler- og skjul-tag annet enn selve teksten, man burde kunne skille mellom dem på en enklere måte, noe ala det jeg nettopp beskrev. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Men det er ikke bare slik det blir brukt. Synes den "nye" måten å gjøre det på er unødvendig tungvint. Ikke støtter det bilder. Ikke støtter det smilies. Nei gi meg tilbake den andre måten Temmelig QFT ja.. Kan man ikke quote en quote mer eller? (altså 2 quotes samtidig) EDIT: Kanskje den gamle spoileren originalt ikke var ment for bilder, men det var jævla greit å bruke den når det var et stort bilde, sånn at man slapp av halve forumet whinet over det store bildegt. Endret 9. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser det er endringer her. Men hvorfor MÅ man være innlogget for å kunne se bildene i trådene i bildekritikken på akam? i alle fall måtte jeg logge inn for å kunne se de bildene som er som vedlegg. De som er lagt inn i posten uten å være vedlegg er synlige. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er litt irritert over en ting. Når jeg skal fjerne tråder fra "Mine innlegg", så er det altså de siste 50 trådene jeg har vært aktiv i. Og det er flere tråder jeg har postet i for lenge siden, som er tråder på mange hundre sider, og ligger på toppen hele tiden. Er jeg da nødt til å poste et spam innlegg for at tråden skal være mulig å fjerne fra Mine innlegg? Var veldig unødvendig. Vil helst ikke drive å poste noe kjapt i tråder bare for den grunn. Finnes det en annen mulighet? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Men det er heller ikke spoiler-tagens funksjon, den skal skjule tekst som kan avsløre detaljer om filmer/bøker/tv-serier o.l., den er ikke der for å gjemme store bilder. Personlig syns jeg spoiler-tagen burde forbli slik den er nå, og at man har en egen skjul-tag med drop-down-stil slik som før, slik at man kan gjemme store bilder o.l., jeg tror det vil gjøre det mye lettere. Slik det var før var det ingen forskjell på spoiler- og skjul-tag annet enn selve teksten, man burde kunne skille mellom dem på en enklere måte, noe ala det jeg nettopp beskrev. Som du sier er den for å skjule ting om filmer/TV-serier o.l., men hva med de mange film- og serietrådene vi har her på forumet? Der er det masse bilder som går i skjultags. Det er iallfall helt nødvendig i f.eks. Prison Break-tråden, og sikkert mange andre også ENDRET: Merket forresten nå at dersom en quoter en post som igjen quoter en annen bruker, blir ikke den andre brukeren med, bare det som brukeren i den posten har skrevet. Kan være greit for å hindre misbruk av quoten, men noen ganger er det jo nødvendig å quote flere. OG det blir mye arbeid Goscinny Endret 9. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Irriterende ja.. Jeg var litt dum og svarte for noen mnd siden i "komplett"-tråden som nå er på 44 sider. Så da måtte man finne på noe å skrive der nå i dag også for å kunne skjule den tråden. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synes den nye skjul funksjonen er helt håpløs. Bruker ofte skjul når jeg quoter lange poster, slik at man slipper å bla gjennom hele quoten, men likevell kan se quoten om man har behov. Det fungerer ikke lenger. Administratorene har forresten oppfordret til at man skal gjøre nettopp det når man quoter lange poster, og nå ødelegger de hele greia. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm, noen småproblemer med Opera 9.23? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Administratorene har forresten oppfordret til at man skal gjøre nettopp det når man quoter lange poster, og nå ødelegger de hele greia. Kanksje den beste grunnen til å beholde den gamle ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Som du sier er den for å skjule ting om filmer/TV-serier o.l., men hva med de mange film- og serietrådene vi har her på forumet? Der er det masse bilder som går i skjultags. Det er iallfall helt nødvendig i f.eks. Prison Break-tråden, og sikkert mange andre også Men det er jo det jeg sier, man må skille mellom spoilere og bilder man bare vil skjule. Slik spoilerfunksjonen er nå gjør den akkurat det den er laget for å gjøre, nemlig å skjule tekst som kan ødelegge for andre. Men jeg kan også forstå ditt standpunkt, bilder kan også være spoilere, så vi burde kanskje ha en spoiler-funksjon som kan ta seg av begge delene. Det jeg vil frem til er at vi må skille mellom spoiler- og skjul-tag, ellers blir det bare rot Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kanksje den beste grunnen til å beholde den gamle ja. Ja, de må få tilbake den gamle skjul funksjonen. Ahhhh sliter enda med at man ikke kan quote flere enn en person. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis ikke [spoiler ]-taggen blir som for, blir det mange bilder tapt i babethreaden Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Skift layout til "Diskusjon.no" så fungerer det. Sakset fra babethread. Det er mulig å åpne de gamle spoilertagene! Endret 9. oktober 2007 av ersa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Men det er jo det jeg sier, man må skille mellom spoilere og bilder man bare vil skjule. Slik spoilerfunksjonen er nå gjør den akkurat det den er laget for å gjøre, nemlig å skjule tekst som kan ødelegge for andre. Men jeg kan også forstå ditt standpunkt, bilder kan også være spoilere, så vi burde kanskje ha en spoiler-funksjon som kan ta seg av begge delene. Det jeg vil frem til er at vi må skille mellom spoiler- og skjul-tag, ellers blir det bare rot Så du mener at den gamle ikke greide det? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synes den nye skjul funksjonen er helt håpløs. Bruker ofte skjul når jeg quoter lange poster, slik at man slipper å bla gjennom hele quoten, men likevell kan se quoten om man har behov. Det fungerer ikke lenger. Administratorene har forresten oppfordret til at man skal gjøre nettopp det når man quoter lange poster, og nå ødelegger de hele greia. Jeg også synes skjul funksjonaliteten var helt på trynet. Slik det er nå er det samme om du bruker skjul eller spoiler taggen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg fjerner tråder fra mine innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg