I.A.G. Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har det kommet noe svar på hvorfor HW.no - dynamisk- skinet er borte? Det som faktisk er veldig bra nå, er at alle besøkende tråder man har skrevet i har kommet frem igjen. Edit: Det jeg mener er tråder som er igjenglemt av forumet som ikke har kommet frem i ''mine innlegg'' igjen av en eller annen merkelig grunn. Dette har gått an å fikse før også, det var en meny for å velge hvor lang tid tilbake den skulle vise innlegg fra. Så vidt jeg husker stod denne på 2 måneder som standard. Goscinny: Akkurat samme opplevelsen her. Jeg tror det er fordi listen over tråder man kan slette bare inneholder de siste 50 trådene man selv var aktiv i. Dette er ganske dumt. Edit: Løsningen er som følger (testet). Post noe dilldall i tråden du ønsker å slette, for da havner den i listen over dine siste 50 aktive tråder, og den kan slettes. Dette er egentlig veldig dumt, da det nesten er en oppfordring til å poste "tulleposter". Dette er jo utrolig dumt ja, spesielt ettersom grunnen til at man vil ha poster fjernet fra Mine innlegg ofte er netopp det at man ikke har postet noe der på evigheter. Ueland, fiks! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Wey, kul editor! Oppdaget det først når jeg skulle poste nå. Bra at smilefjesene ikke tar hele venstresiden. Litt uvant, men tror det blir bedre i lengden. Noen punkter: Forumet er tregt Måten man fjerner innlegg fra mine innlegg er dårlig!Eller, den er god nok, men har noen irriterende mangler. Hvorfor ikke like godt ha en knapp ved siden av "siste post" der man kan krysse av for vis/skjul. Sånn som det er nå ligger jo ikke halvparten av trådene jeg vil ha bort der, og eneste løsningen jeg ser er å poste noe tull der for å få fjernet dem! Snapbacken virker tydeligvis ikke. Ellers er jeg fornøyd, spesielt med teksteditoren. Har ikke prøvd ut alt ennå, så kanskje det kommer flere klager EDIT: gggggg Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ggggg Hey! Hva med å få skjul funksjonen tilbake? Nå ligger den lagret slik i trådene mine: CODE <!--SKJUL BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('06a659da16303f7fd4524e2d162e3f1a')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor</div><div class="spoilermain" id="06a659da16303f7fd4524e2d162e3f1a" style="display:none"><!--SKJUL END-->blablabla <!--SKJUL DIV--></div><!--SKJUL DIV--> Og hvordan skal jeg kunne bruke den nå? Endret 9. oktober 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ulempene jeg ser (mener ikke å være for negativ nå ellerno..):Stygge ikoner <..> Siden det er mange som reagerer på det så er det ikke umulig at det vil bli gjort noe med etter hvert. Dvs. det er neppe høyt prioritert nå i dag. Dere må gjerne komme med forslag til erstatninger for ikonene. NB. Kun forslag med tillatelse fra den/de som har laget de blir vurdert. Ellers så får jeg gi skryt til Ueland og gjengen for en god jobb. Oppgraderingen ser ut til å bli knallbra når den går seg til. Regner med det er noen smale øyne på kontoret i Oslo etter en hektisk natt, morgen og dag med oppgraderinger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Testposter kan dere ta et annet sted en denne tråden da den omhandler ting som bør fikses og ikke at dere skal teste de funksjonene. Skal dere bedrive testposting så kan dere gjøre det: HER Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Syns spoiler-tagen er helt grei jeg, mye mer praktisk enn den forrige. Ikke nar man skal poste store bilder. Flere menyer som ma scrolles for a se alt, feks vedlegg i Svar i hw.no skinnet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den forrige spoileren var mye bedre. Kunne ta mange spøker med den! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vi må få tilbake den gamle spoileren. Den nye er totalt ubrukelig. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Negativt: - Likte ikke ikonene i menyen. - Savner dynsmisk skin (som sagt). - Hvor er Favoritter? - Den gamle skjul-tagen var bedre, og den virker ikke i gamle innlegg. 2. Jeg kunen godt ha tengt meg "Se ubesvarte innlegg" tilbake igjen!Enig. Jeg vil veldig gjerne ha tilbake den lille grønne pila inne på profilen som viste hvor mange innlegg du hadde i div underforum når du trykket på den!Samme her! Ellers veldig bra! Endret 9. oktober 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg likte ikke den svarte rammen rundt bilder man legger ved. Mulig å få gjort noe med dette? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 EDIT: gggggg Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ggggg Hey! Hva med å få skjul funksjonen tilbake? Nå ligger den lagret slik i trådene mine: CODE <!--SKJUL BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('06a659da16303f7fd4524e2d162e3f1a')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor</div><div class="spoilermain" id="06a659da16303f7fd4524e2d162e3f1a" style="display:none"><!--SKJUL END-->blablabla <!--SKJUL DIV--></div><!--SKJUL DIV--> Og hvordan skal jeg kunne bruke den nå? Nå oppdaget jeg en ting til: Når du trykker på navnet til noen, så kommer det en boks opp. Istedet for å havne der du trykket, havner den helt ute til høyre på skjermen. Synes den skal komme opp under brukernavnet, som en drop-down meny. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 savner den knappen for og se hvor mye man har postet i hvert forum , kommer denne tilbake savner hw.no skinn dynamisk , forumet fyller ikke opp skjermen nå . eller så ser det meget bra ut for meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 savner den knappen for og se hvor mye man har postet i hvert forum , kommer denne tilbake savner hw.no skinn dynamisk , forumet fyller ikke opp skjermen nå . eller så ser det meget bra ut for meg Skrev om den på forrige siden var det vel. Den lille grønne pila sant? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå oppdaget jeg en ting til:Når du trykker på navnet til noen, så kommer det en boks opp. Istedet for å havne der du trykket, havner den helt ute til høyre på skjermen. Synes den skal komme opp under brukernavnet, som en drop-down meny. Det virker hos meg. Opera 9562. Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå oppdaget jeg en ting til:Når du trykker på navnet til noen, så kommer det en boks opp. Istedet for å havne der du trykket, havner den helt ute til høyre på skjermen. Synes den skal komme opp under brukernavnet, som en drop-down meny. Det virker hos meg. Opera 9562. Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nå ble det forrige jeg postet her flyttet til testposter, selv om det ikke bare var en testpost. Samma kaka. Det jeg etterlyser/syns mangler: Spoilerfunksjonen med bilder fungerer ikke. Da Simen1 flyttet min forrige post til testposter, "viste" han meg hvordan det skulle gjøres, men det ble ikke veldig bra, akkurat. Link. Ikonene i menyen til venstre var mindre pene etter min mening, men ingen hastverk med å eventuelt bytte dem ut. Brukte den nye modereringsfunksjonen i stad som tillater meg å redigere inni tråden. Den ville ikke oppdatere seg. Funket gangen før der igjen, da, så det er kanskje noe som er litt ustabilt i startfasen? Som jeg allerede har påpekt, funkerer den slett innlegg fra mine innlegg svært dårlig. Litt vel treigt forum, men dette kan vel bli bedre etter hvert. Nå funker det ikke i det heletatt. Det var litt vel mange ting under feltet som en skriver tråder i. Attachments tar relativt stor plass, og det er også dårlig utnytting av plassen med lite tekst per linje. Er "Post Icon" virkelig nødvendig? Litt for mye info under avataren. Syns det var passe før. Medlemsnummer trenger jeg ihvertfall ikke. Bosted kan en jo ha bruk for en skjelden gang, men da er det jo bare å besøke profilen ... Ellers er det mye bra og endelig er forumet oppe igjen Goscinny Endret 9. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg stemmer for de ikonene vi brukte før. De på "mine innlegg" osv. EDIT: Post nr 1300 Endret 9. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor er den søkemotoren som var på startsiden? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg stemmer for de ikonene vi brukte før. De på "mine innlegg" osv. Helt enig. Få tilbake de gamle ikonene. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ok, hva faen alle har mange tusen innlegg til meg :S Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ok, hva faen alle har mange tusen innlegg til meg :S Hmm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg