Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Veldig bra å endelig få en oppdatering av forumet, det eneste jeg savner nå (som mange andre) er en link til Mine Innlegg i IP.Board Pro (som forøvrig ser veldig bra ut og er en fryd for øyet for oss med bred skjerm :) )

Lenke til kommentar

Det som faktisk er veldig bra nå, er at alle besøkende tråder man har skrevet i har kommet frem igjen.

Edit: Det jeg mener er tråder som er igjenglemt av forumet som ikke har kommet frem i ''mine innlegg'' igjen av en eller annen merkelig grunn.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Jeg så frem til å kunne fjerne irriterende tråder fra mine innlegg, men den funksjonen fungerte ikke slik jeg håpte. Nå ligger for eksempek "Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil." øverst på listen. Den vil jeg gjerne fjerne, så jeg trykker på "Administrer", men der er ikke den tråden nevnt. Det er akkurat det samme med de andre trådene jeg ville ha fjernet. Er det slik det skal være, eller gjør jeg noe feil?

ENDRET: Likte forresten den kjappe måten å redigere innlegg på! Det var bra. Bildene i menyen er jeg derimot ikke vant til enda, og syns de var mindre pene. Blir vel vant til det og :yes:

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Goscinny: Akkurat samme opplevelsen her. Jeg tror det er fordi listen over tråder man kan slette bare inneholder de siste 50 trådene man selv var aktiv i. Dette er ganske dumt.

Edit: Løsningen er som følger (testet). Post noe dilldall i tråden du ønsker å slette, for da havner den i listen over dine siste 50 aktive tråder, og den kan slettes.

Dette er egentlig veldig dumt, da det nesten er en oppfordring til å poste "tulleposter".

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Er jammen ikke sikker på om jeg fikser alle forandringene.. Er bare hurtigsvar-forandringen som er nyttig i mine øyne.. Edit: Ey! Hurtigedit! Yes :D

Ulempene jeg ser (mener ikke å være for negativ nå ellerno..):

Stygge ikoner

Tregt her hos meg.. (Utrolig tregt, faktisk..)

Mye "Siden kan ikke vises"-bullcrap..

Også noen små-rpoblemer med visningen av forumet. .Liksom at ting kommer lengre ut på skjermen enn de skal og at ting ikke er på plass osv.

Og hva var galt med den gamle skjul-funskjonen?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Likte ikke den nye versjonen jeg >.<

Men, venner meg nok til det :)

også skjønte jeg ikke den her helt, var mye bedre og vise ironi med den gamle

:(

EDIT: også fukka signaturen min seg :hrm:, og smileyene er helt... ja :ohmy:

EDIT 2: også funka ikke smileys i skjultag!, det må det jo :cry:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Veldig bra oppgradering må jeg si.

Bare en liten ting: Kan man farge lenker i signaturen? Jeg har et par lenker som jeg gjerne skulle ha skiftet farge på, men får det ikke til.

notis: ingen av de "auto bb-code" -greiene fungerer ikke i skriveboksen i akam -skinnet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...