Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Har lest hele tråden nå og har merka at folk klager akkurat på det med norsk-engelsken flere ganger på en side.

Syns bare det er unødvendig.

Men forumet har blitt bra.

Finnes jo da bugs. Men hva kan man forvente på kun 12 timer?

Ja, de fleste gjør nok som meg og driter i å søke eller lese 9 sider før de svarer. Hehe... :)

Anyhow; jeg forstår poenget ditt, såklart tar det en god stund før bugsa blir tatt tak i og fikset. Sånn må det være!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg finner ikke moderators merknader i warnloggen min (søkte i tråden, fant ikke noen andre som hadde nevnt det).

Dei er framleis der, det vil nok bli fiksa.

Engelske ord vil bli korrigert, ikkje nødvendig å kommentere det meir.

Fleire dynamiske temaer vil komme, foreløpig fungerer "IP.Board 2.2.0"-temaet greit til formålet.

Lenke til kommentar

Hvor laster man opp bilder nå da... Går ikke ant å laste opp bilder nå lenger? (legge inn link fra evt Bildr er ok)

Sjekka under : Velkommen til ditt kontrollpanel > Administrere dine vedlegg og der fant jeg ingen plass og laste opp.

Samt: Du har brukt 30.12mb av 30.27mb og jeg valgte ett mindre "viktig" bilde og det forsvant nå fra tråden det var postet også.

Lenke til kommentar
Hvor laster man opp bilder nå da... Går ikke ant å laste opp bilder nå lenger? (legge inn link fra evt Bildr er ok)

Sjekka under : Velkommen til ditt kontrollpanel > Administrere dine vedlegg og der fant jeg ingen plass og laste opp.

Samt: Du har brukt 30.12mb av 30.27mb og jeg valgte ett mindre "viktig" bilde og det forsvant nå fra tråden det var postet også.

Nåja, det er ikke så vanskelig å laste opp, se ''Vedlegg'' i svar-vinduet:

Eksempel:

post-42993-1191939925_thumb.jpg

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Ser noen nevner at det ikke er nødvendig å kommentere på innlysende småplukk som helt sikkert blir fikset. Det som overrasker meg er at man ikke har gått gjennom mer av dette før release. Det har tross alt vært mye feil her siden kl13 som skulle vært fikset før offentlig release. Feil som man ikke er avhengig av utstrakt bruk for å oppdage eller få tilbakemelding om. Dette er noe som går igjenn på hver forumoppdattering, så man burde kanskje revidere rutinene sine litt.

Lenke til kommentar
En annen ting er at alt er blitt så smalt. Har en god stripe på siden med ingenting, er det noe jeg kan ordne?

Temaet/skinnet IP.Board 2.2.0 er dynamisk og vil forme seg etter nettlesaren og din oppløysing. Inntil andre temaer blir dynamiske må dykk bruke denne.

Ulempen er at "Mine innlegg" tilsynelatande ikkje finnes der.

Ikkje meiningen å rope til deg Xecuter88, det er for at flest mogleg skal få auge på det. :)

Endret av Zeph
Testleif
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...