Fisk1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har lest hele tråden nå og har merka at folk klager akkurat på det med norsk-engelsken flere ganger på en side.Syns bare det er unødvendig. Men forumet har blitt bra. Finnes jo da bugs. Men hva kan man forvente på kun 12 timer? Ja, de fleste gjør nok som meg og driter i å søke eller lese 9 sider før de svarer. Hehe... Anyhow; jeg forstår poenget ditt, såklart tar det en god stund før bugsa blir tatt tak i og fikset. Sånn må det være! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper virkelig ikke at dere har rørt den engelske språkfilen? Hvis dere har, så legger dere den inn igjen på nytt, så den er ren. @mandela: Har du lyst til å oversette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Men jeg finner ikke moderators merknader i warnloggen min (søkte i tråden, fant ikke noen andre som hadde nevnt det). Dei er framleis der, det vil nok bli fiksa. Engelske ord vil bli korrigert, ikkje nødvendig å kommentere det meir. Fleire dynamiske temaer vil komme, foreløpig fungerer "IP.Board 2.2.0"-temaet greit til formålet. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er dette her helt riktig? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fin oppgradering, men er enkelte kosmetiske feil. Emnetitler og kategorier blir veldig "trykt sammen" og vises utafor tabellene sine, noe som ser litt uproft ut. Kjører 1280x1024 med hw.no skin ... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper diskusjon.no skinnet blir dynamisk Er så lei med mye dau kjøtt på sidene Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke om det er nevnt, men spoilertags fungerer ikke lenger. Innholdet blir ikke vist (i alle fall med FireFox). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Slik jeg ser det, så har ikke folkene gjort en god nok jobb med Diskusjon.no skinnet. Dette kunne de testet på et annet forum, og fjernet mange av feilene.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper dere fjerner mye av det unødvendige infoen under avataren. Helt enig. Er dette her helt riktig? Ja. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor laster man opp bilder nå da... Går ikke ant å laste opp bilder nå lenger? (legge inn link fra evt Bildr er ok) Sjekka under : Velkommen til ditt kontrollpanel > Administrere dine vedlegg og der fant jeg ingen plass og laste opp. Samt: Du har brukt 30.12mb av 30.27mb og jeg valgte ett mindre "viktig" bilde og det forsvant nå fra tråden det var postet også. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kult med oppdateringer! Men kan ikke akkurat si at jeg er så begeistret for skriften i Hardware-skinnet. En annen ting er at alt er blitt så smalt. Har en god stripe på siden med ingenting, er det noe jeg kan ordne? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er dette her helt riktig? Nei, den skal vel komme opp under brukernavnet man klikker på. Det skjer som oftest, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hvor laster man opp bilder nå da... Går ikke ant å laste opp bilder nå lenger? (legge inn link fra evt Bildr er ok)Sjekka under : Velkommen til ditt kontrollpanel > Administrere dine vedlegg og der fant jeg ingen plass og laste opp. Samt: Du har brukt 30.12mb av 30.27mb og jeg valgte ett mindre "viktig" bilde og det forsvant nå fra tråden det var postet også. Nåja, det er ikke så vanskelig å laste opp, se ''Vedlegg'' i svar-vinduet: Eksempel: Endret 9. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser noen nevner at det ikke er nødvendig å kommentere på innlysende småplukk som helt sikkert blir fikset. Det som overrasker meg er at man ikke har gått gjennom mer av dette før release. Det har tross alt vært mye feil her siden kl13 som skulle vært fikset før offentlig release. Feil som man ikke er avhengig av utstrakt bruk for å oppdage eller få tilbakemelding om. Dette er noe som går igjenn på hver forumoppdattering, så man burde kanskje revidere rutinene sine litt. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 *Testing testing 123* Nokre bugs med tema'ene her ja... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) En annen ting er at alt er blitt så smalt. Har en god stripe på siden med ingenting, er det noe jeg kan ordne? Temaet/skinnet IP.Board 2.2.0 er dynamisk og vil forme seg etter nettlesaren og din oppløysing. Inntil andre temaer blir dynamiske må dykk bruke denne. Ulempen er at "Mine innlegg" tilsynelatande ikkje finnes der. Ikkje meiningen å rope til deg Xecuter88, det er for at flest mogleg skal få auge på det. Endret 9. oktober 2007 av Zeph Testleif Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke om det er nevnt, men spoilertags fungerer ikke lenger. Innholdet blir ikke vist (i alle fall med FireFox). Samme med opera... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Linken Mine innlegg mangler i skinnet IP.Board 2.2.0 Fiks det pls Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare jeg som opplever at Mine Innlegg ikke oppdaterer om man har lest eller ikke innleggg? Hver gang jeg lukker firefox kommer mange innlegg opp som ikke lest :| Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan vi forvente at det kommer "Mine innlegg" IP.Board skinnene? Savner det veldig, vanskelig å navigere uten det. Mine venner fungerer forøvrig ikke heller, i IP.Board. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg