Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikk i kontrollpanel og oppdater. :)

Da funka det hos meg, i alle fall.

Det fungerte.

Og hvorfor kan man bare quote ett innlegg?

+Sitat fungerer heller ikke.

Og hvor er quickedit-funksjonen?

Profilalternativer er for langt ord inne på andres profiler og stikker ut av boksen. Og hvorfor er det fjernet at man ser de siste innleggene der man skriver innlegg?

Youtube-koden fungerer ikke og når man ser innlegg i søkerammen viser den bare kodene.

Mine venner fungerer ikke.

Hvor er retningslinjer og andre regler?

På venstre siden i et innlegg der nicket står, trenger man virkelig alt som står der? Kan man ikke fjerne det som ikke var der fra før?

Og hvorfor er emnebeskrivelsen tilbake igjen?

Jeg må logge inn på nytt etter at jeg har lukket nettleseren og åpnet den igjen.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Likte ikke oppdateringen. :)

- Skjul/spoiler-funksjonen håper jeg går til det forrige. Nå må man merke det som er skjult.

- Den store valg-knappen oppe til høyre ødelegger ''finishen'' i forumet.

- Svar-vinduet blir preget for mye av det blåe vinduet med alle funksjonene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå har jeg ikke lest helt gjennom tråden her men; I mine innlegg har det dukket opp massevis av tråder jeg har svart i for lenge, lenge siden og som jeg helst ikke vil ha der da de kommer på topp hele tiden pga. at de er meget populære.

I tillegg må jeg si at designet på Diskusjon.no må bli dynamisk igjen, i 1680x1050 blir det altfor tynt.

Ellers må jeg si at det er veldig bra med ny versjon av IPB, nå må jeg bare oppdage de nye funksjonene.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke lest helt gjennom tråden her men; I mine innlegg har det dukket opp massevis av tråder jeg har svart i for lenge, lenge siden og som jeg helst ikke vil ha der da de kommer på topp hele tiden pga. at de er meget populære.

Du kan velge Administrer i Mine Innlegg, og dermed bare vise de du vil skal synes. ;)

La dem nå få litt tid til finpussen da.

Det er grenser på hva man kan gjøre med et DIGERT forum på 12 timer.

Norsk-Engelsken er noe som GARRANTERT forsvinner. Er ikke vits i å klage på noe som åpenlyst blir fikset fort.

Det er jo en vits i det. :p

Da har de i alle fall en liste med feil de kan gå utifra, dessuten er dette et forum, så litt av poenget er jo at man skal diskutere. Voilá, denne trådens mening. :)

Forresten likte jeg den nye Rediger-menyen veldig godt!

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Noe er galt med mine innlegg funksjonen. Dersom jeg leser alle innlegg, svarer på noen av dem, etc. for deretter å logge meg på forumet på en annen maskin er plutselig alle innleggene merket som ikke lest igjen. Slik var det ikke før :thumbdown:

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Du kan velge Administrer i Mine Innlegg, og dermed bare vise de du vil skal synes. ;)

Det er jo en vits i det. :p

Da har de i alle fall en liste med feil de kan gå utifra, dessuten er dette et forum, så litt av poenget er jo at man skal diskutere. Voilá, denne trådens mening. :)

Forresten likte jeg den nye Rediger-menyen veldig godt!

Har lest hele tråden nå og har merka at folk klager akkurat på det med norsk-engelsken flere ganger på en side.

Syns bare det er unødvendig.

Men forumet har blitt bra.

Finnes jo da bugs. Men hva kan man forvente på kun 12 timer?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...