Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Den er ikke fjerna, den er flytta 2 cm lenger ned Likte ikke dette, trykker stadig feil Edit: Quote funker ikke, får bare med han ene personen, ikke begge: Den er ikke fjerna, den er flytta 2 cm lenger ned Endret 9. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor fungerer ikke center-tag-en i signaturen min? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mine venner fungerer ikke i firefox, diskusjon.no-skin. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er meget fornøyd, dere har gjort en flott jobb med forumet Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor fungerer ikke center-tag-en i signaturen min? Stikk i kontrollpanel og oppdater. Da funka det hos meg, i alle fall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor fungerer ikke center-tag-en i signaturen min?Av en eller annen merkelig grunn må man ta den bort og så legge den til igjen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Stikk i kontrollpanel og oppdater. Da funka det hos meg, i alle fall. Det fungerte. Og hvorfor kan man bare quote ett innlegg? +Sitat fungerer heller ikke. Og hvor er quickedit-funksjonen? Profilalternativer er for langt ord inne på andres profiler og stikker ut av boksen. Og hvorfor er det fjernet at man ser de siste innleggene der man skriver innlegg? Youtube-koden fungerer ikke og når man ser innlegg i søkerammen viser den bare kodene. Mine venner fungerer ikke. Hvor er retningslinjer og andre regler? På venstre siden i et innlegg der nicket står, trenger man virkelig alt som står der? Kan man ikke fjerne det som ikke var der fra før? Og hvorfor er emnebeskrivelsen tilbake igjen? Jeg må logge inn på nytt etter at jeg har lukket nettleseren og åpnet den igjen. Endret 9. oktober 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte ikke oppdateringen. - Skjul/spoiler-funksjonen håper jeg går til det forrige. Nå må man merke det som er skjult. - Den store valg-knappen oppe til høyre ødelegger ''finishen'' i forumet. - Svar-vinduet blir preget for mye av det blåe vinduet med alle funksjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg ikke lest helt gjennom tråden her men; I mine innlegg har det dukket opp massevis av tråder jeg har svart i for lenge, lenge siden og som jeg helst ikke vil ha der da de kommer på topp hele tiden pga. at de er meget populære. I tillegg må jeg si at designet på Diskusjon.no må bli dynamisk igjen, i 1680x1050 blir det altfor tynt. Ellers må jeg si at det er veldig bra med ny versjon av IPB, nå må jeg bare oppdage de nye funksjonene. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 La dem nå få litt tid til finpussen da. Det er grenser på hva man kan gjøre med et DIGERT forum på 12 timer. Norsk-Engelsken er noe som GARRANTERT forsvinner. Er ikke vits i å klage på noe som åpenlyst blir fikset fort. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nå har jeg ikke lest helt gjennom tråden her men; I mine innlegg har det dukket opp massevis av tråder jeg har svart i for lenge, lenge siden og som jeg helst ikke vil ha der da de kommer på topp hele tiden pga. at de er meget populære. Du kan velge Administrer i Mine Innlegg, og dermed bare vise de du vil skal synes. La dem nå få litt tid til finpussen da.Det er grenser på hva man kan gjøre med et DIGERT forum på 12 timer. Norsk-Engelsken er noe som GARRANTERT forsvinner. Er ikke vits i å klage på noe som åpenlyst blir fikset fort. Det er jo en vits i det. Da har de i alle fall en liste med feil de kan gå utifra, dessuten er dette et forum, så litt av poenget er jo at man skal diskutere. Voilá, denne trådens mening. Forresten likte jeg den nye Rediger-menyen veldig godt! Endret 9. oktober 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 I like it. Men jeg finner ikke moderators merknader i warnloggen min (søkte i tråden, fant ikke noen andre som hadde nevnt det). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Noe er galt med mine innlegg funksjonen. Dersom jeg leser alle innlegg, svarer på noen av dem, etc. for deretter å logge meg på forumet på en annen maskin er plutselig alle innleggene merket som ikke lest igjen. Slik var det ikke før Endret 9. oktober 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper dere fjerner mye av det unødvendige infoen under avataren. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du kan velge Administrer i Mine Innlegg, og dermed bare vise de du vil skal synes. Det er jo en vits i det. Da har de i alle fall en liste med feil de kan gå utifra, dessuten er dette et forum, så litt av poenget er jo at man skal diskutere. Voilá, denne trådens mening. Forresten likte jeg den nye Rediger-menyen veldig godt! Har lest hele tråden nå og har merka at folk klager akkurat på det med norsk-engelsken flere ganger på en side. Syns bare det er unødvendig. Men forumet har blitt bra. Finnes jo da bugs. Men hva kan man forvente på kun 12 timer? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, enig med Mevon. Mye mer negativt enn positivt i oppgraderingen. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper dere legger opp igjen mine favoritter, for den brukte jeg mye. Greit å raskt kunne finne en tråd uten å måtte poste et eller annet tull for å få den i mine innlegg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm, dette er bare en vanesak. Man blir sikkert vant til det meste etterhvert. Men, en ting. Hvor har det blitt av bloggene? Ikke "min blogg" men andre brukers blogger? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor er "Mine innlegg" i IP.Board 2.2.0 skinnet? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordansletter jeg fra mine innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg