Howard Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Forumet blir tatt ned mellom kl 00.00 og kl 12.00 tirsdag for vedlikehold. Vi beklager ulempene og ønsker velkommen tilbake! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Tirsdag som i om 2 timer? Passer meg fint, siden jeg trenger søvn. Gleder meg til oppgraderingene, om det er de som kommer nå. Endret 8. oktober 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gleder meg til å få fjernet noen tråder fra mine innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva!? Kommer ikke til å overleve på jobben i morra. (Kommer de nye oppdateringene da? ) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva!? Kommer ikke til å overleve på jobben i morra. (Kommer de nye oppdateringene da? ) 9665769[/snapback] Woho, stort fremskritt for Byåsen VGS. Endelig får du kanskje gjort noe annet enn å surfe på forumet. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Samme her, vistnok. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Får ikke surra så mye her på skolen uansett, så for meg har det heldigvis ikke så mye å si =D Og hvis det er for en god sak (*host* oppgradering *kremt*) så er det jo greit uansett. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva slags oppdateringer/oppgraderinger er det snakk om? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Howard & de andre moderatorene skal fram med tannbørste, tanntråd, grønnsåpe og skurefille… :!: :!: Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hva skal man nå finne på på skolen? Endret 8. oktober 2007 av Megnus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hva skal man nå finne på på skolen? 9665910[/snapback] Dere må nok bare holde ut med litt undervisning. (hvertfall i de timene vi jobber, forhåpentligvis er ting operativt innen skoletid) Av nyheter som kommer kan jeg nevne i farten: -Ny mine innlegg -Du kan redigere poster direkte i tråden -Vennelister -Litt mer "web 2.0 stasj" -Ørten hundre bugfikser. -Og mye annet rart. Endret 8. oktober 2007 av Ueland Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det blir til samme versjon som intraforumet, 2.3.1? Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Håpar på vi får ein fullstendig changelog etterkvart. (Ikkje på kvar enkelt bug såklart, men på dei signifikante oppdateringane.) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Håpar på vi får ein fullstendig changelog etterkvart. (Ikkje på kvar enkelt bug såklart, men på dei signifikante oppdateringane.) 9666021[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9592096 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva skal man nå finne på på skolen? 9665910[/snapback] Dere må nok bare holde ut med litt undervisning. (hvertfall i de timene vi jobber, forhåpentligvis er ting operativt innen skoletid) Av nyheter som kommer kan jeg nevne i farten: -Ny mine innlegg -Du kan redigere poster direkte i tråden -Vennelister -Litt mer "web 2.0 stasj" -Ørten hundre bugfikser. -Og mye annet rart. 9665923[/snapback] nå har det seg sånn at store deler av norge faktisk har høstferie Driver med noe fagprøve forberedelser så... passer meg fint =) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Dere må nok bare holde ut med litt undervisning. (hvertfall i de timene vi jobber, forhåpentligvis er ting operativt innen skoletid) Av nyheter som kommer kan jeg nevne i farten: -Ny mine innlegg -Du kan redigere poster direkte i tråden -Vennelister -Litt mer "web 2.0 stasj" -Ørten hundre bugfikser. -Og mye annet rart. Gleder meg Skal nok holde ut absdinensene i lunsjen på jobb i morra. "dessverre" er vel hw.no oppe så da er jeg like langt Endret 8. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 da får jeg se til å sove lenge i morgen, så jeg slipper sjokket med å finne ut at forumet ikke er oppe når jeg trenger det! Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Uff ja, jobben blir ikke den samme uten nei "Heldigvis" må jeg i et møte fra 9 til 11 - så jeg skal vel overleve Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Høres ut som hele Norge kan få et effektivitetsløft i mårra. Plutselig begynner folk å gjøre det de er betalt for og har tatt opp studielån for. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dere kunne ikke tatt det neste uke..? Har ferie og er på lan nå. Tidlig på morran er det gjerne mye dødetid, men nå får jeg vel ta til takke med sennep/ketchup på en uheldig deltager. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Høres ut som hele Norge kan få et effektivitetsløft i mårra. Plutselig begynner folk å gjøre det de er betalt for og har tatt opp studielån for. 9666309[/snapback] haha, vel *flirer* Asså til mitt forsvar hvertfall så spiser jeg tom. lunsj på kontoret, mens jeg jobber med kunder foran skjermen og ikke tar jeg pauser som røykerne gjør heller. Men jeg burde kanskje ta fler pauser og spise lunsj ute av huset for å øke effektiviteten på lang sikt hw.no og diskusjon er et nødvendig "onde" sånn 10-15 min om dagen på jobb hehe. Endret 8. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg